Appartement Ionian Eye

3 reviews over Appartement Ionian Eye in het Nederlands

Fantastische plek!!

Atie Beentjes,
5-10-2017

Leuk kleinschalig appartementen complex in Messonghi.

Compleet smaakvol ingericht met comfortabel bed. De keuken is prima uitgerust, aan alles is wel gedacht.

Meer dan voldoende stopcontacten, dat zie je niet vaak.

Badkamer is klein maar compleet en schijnt gerenoveerd te gaan worden.

Mooi balkon met fijn zitje waar je ook echt lekker zit, heel mooi uitzicht (2e verdieping met zeezicht) Wat ik daar wel miste was iets van verlichting.

Prachtig zwembad met hele lekkere ligbedden en erg lekkere cocktails!

Vriendelijke ontvangst. Messonghi heeft alles wat je nodig hebt op loopafstand, leuke restaurantjes, diverse strandjes, supermarktjes en een goede bakker, alles de hele week geopend.

Gereisd met partner in september 2017

Vakantie half mei 2015 en iedere dag top weer!

Coby en Marjo
14-6-2015

Appartementen zijn niet groot, maar alles is er en perfect verzorgd. Knusse villa met appartementen. Prachtig zwembad, parkeergelegenheid, zeer aardige eigenaresse. Door de ligging (aan weggetje vlak langs de zee) heel rustig en restaurants aan zee als zowel winkeltjes op loopafstand. Ten opzichte van het noordelijk en westelijk deel van het eiland geen probleem mits je een auto ter beschikking hebt.

Gereisd anders in mei 2015

Geweldig uitzicht

Linda
14-7-2012

Mooie ligging met geweldig uitzicht op zee. De studio's zijn niet groot. Lekker balkon en een geweldig zwembad beiden met uitzicht op de zee.

Zeer vriendelijk personeel. Messongi is een klein dorp waar je alles vindt wat je nodig hebt. Leuke restaurants, lekker strand en vriendelijke mensen.

Verder zijn er twee supermarkten en een bakker, waar je heerlijk brood en andere lekkernijen kunt kopen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• Website
  • Telefoonnummer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ionian Eye in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ionian Eye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.