Hotel Gemini I

3 reviews over Hotel Gemini I in het Nederlands

prima plek

BW
25-5-2009

Alle vreselijke verhalen over dit hotel die je leest op internet zijn pertinent niet waar! Wij hebben genoten, het eten is goed, de kamers zijn prima, heerlijk zwembad, goede ligging. Prima prima prima.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009
2008

Zeker de moeite waard!

Chris
10-10-2008

Het verblijf in Gemini is super. De ligging, vlak bij het strand en tevens de winkels van Messonghi en Moraitika is geweldig goed. Het personeel en de hoteluitbaatster zijn supervriendelijk. De kamers zijn sober,netjes, maar hebben alles wat je nodig hebt op vakantie. Er heerst zeker en vast een gemoedelijke sfeer.

Het is zeker een aanrader voor wie niet superdelux wil, maar persoonlijkheid.

Gereisd alleenreizend in oktober 2008

DIT NOOIT MEER

Houben Jared
21-7-2008

het eten was het slechtst wat ik ooit al op hotel heb gegeten. Uit de airco van de kamer kroop ongedierte... Deze vielen snachts op je als je in bed lag!!! Ook werden er spullen gestolen door het kamerpersoneel. Echt geen aanrader. Enkel de liging was ok. Dicht bij het strand en de winkeltjes...

Gereisd met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Gemini I voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gemini I in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gemini I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.