Appartement

Kenmerken
Airco

1 review over Appartement Christina Apartments in het Nederlands

Ideaal om enkel te slapen en te douchen

Jean & Nadine
11-7-2011

Rustig gelegen op 5 min. wandelen van zee. Net appartementje maar heel basic, keuken enkel geschikt om ontbijt of lichte kant en klare maaltijd klaar te stomen. Aico aanwezig.In de onmiddellijke omgeving bevinden zich winkels bars en restaurants. Bij warme temperatuur (+30°) last van muggen uit de achterliggende rivier.

Budget accommodatie

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christina Apartments in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christina Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.