Hotel Aquarius

Kleine hotelsWeer vandaag16°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Aquarius voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

Kenmerken
Airco
Speeltuin
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

1 review over Hotel Aquarius in het Nederlands

Prima hotel. Onlangs in juni 2015 heropend.

Leuke kamers. Behulpzaam personeel. Heerlijk zwembad. Gratis airco. Gratis WIFI (Alleen in aankomsthal) Geweldige ligging. Binnen 50 meter: 3 supermarkten, bakker, 2 barretjes, 5 restaurantjes, strand, pinautomaat, bushalte, hoofdweg.

+/- 25 min. van de hoofdstad.

Prima hotel voor mensen die niet veel willen betalen voor een hotel en geen behoefte hebben aan enorm veel voorzieningen. Ik ben er namelijk heen gegaan om het eiland te verkennen.

Enige nadeel: Slechte badkamers

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquarius in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.