Appartement 75 Steps

1 review over Appartement 75 Steps in het Nederlands

(H)eerlijk

Roelof
2-10-2016

Bijzondere plek met (h)eerlijk Grieks eten. Mooi uitzicht over de oostkant van Corfu en op Griekenland/Albanië aan de overkant van de zee. Vriendelijk, lekker gekruide en bereide Griekse maaltijden. Misschien een beetje achteraf en lastig te vinden, maar één keer boven, geniet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 75 Steps in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 75 Steps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.