Appartement Villa Mike 105

Appartement Villa Mike 105

9Fenomenaal

Griekenland, Corfu, Liapades

Op vakantie geweest naar Villa Mike 105?

9Fenomenaal

• 8.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Villa Mike 105

• 9José van der Heijden16-09-2012

Voor ons ideaal !

Wij komen hier al 18 jaar. De mensen zijn er vriendelijk en gemoedelijk. We genieten vooral van het heerlijke eten in de plaatselijke restaurants (op loopafstand van Vila Mike).

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Toon van der Heijden04-07-2011

Superligging, klantvriendelijk, grieks.

Komen al 22 jaar bij Mike in Villa Mike - Liapades en hebben het steeds beter naar onze zin en met ons vele vrienden uit onze thuis omgeving. De eigenaar zorgt gratis voor alle transfers van en naar de luchthaven. Alle appartementen worden elke dag schoongemaakt en voorzien van vers huishoudlinnen door de lieve Anna.Scooterverhuur, supermarktje, diverse zwembaden en restaurants binnen loopafstand. Liapades is een zeer authentiek grieks dorpje met een paar leuke tavernes op het dorpspleintje, alwaar men s'avonds eventueel ook nog kan genieten van een souvlaki of wat meer bij Stella in haar griekse "cafetarïa". Elke vakantie leren de dorpsbewoners ons een paar woordjes grieks zodat we het nu al aandurven om met de plaatselijke bewoners een klein gesprekje aan te knopen. Wij kijken weer uit naar onze volgende trip naar Liapades. Jasas! ! ! !

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Toon van der Heijden30-05-2009

Rustig gelegen, kleinschalig familie-appartement.

Villa Mike 105 in Liapades, Corfu, GR wordt zeer kundig gedreven door "Mike" die ook de gratis luchthaventransfers verzorgd. Behalve op zondag worden alle kamers dagelijks schoongemaakt en indien nodig van schoon huishoudlinnen voorzien. Alle kamers zijn voorzien van terras, kitchenette, douche, WC, TV, koelkast, heetwaterkoker en hebben prachtig uitzicht op omliggende bergen terwijl het strand slechts 1000 mtr verwijderd is. Ook binnen loopafstand een 8-tal zwembaden waar men gratis gebruik kan maken van ligstoelen en parasols en een 5-tal restaurantjes met uitstekende gerechten tegen lage prijzen. Het tegen een berg aangelegen dorp Liapades wordt zeer zelden bezocht door toeristen terwijl de bewoners toch zeer vriendelijk zijn en altijd bereid tot een praatje.

Gereisd met partner in mei 2009

Appartement Villa Mike 105 info