Hotel Paradise Inn

Kleine hotelsWeer vandaag28°16°
Hotel Paradise Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Paradise Inn in het Nederlands

Zoals verwacht

A. Hogerbrug
18-8-2011

Wij waren op zoek naar een hotel om nog even wat rond te blijven hangen en kijken na een week zeilen. Net wat meer comfort dan op een zeilboot met 8 personen. Je eigen sanitair en een lekker bed. Gewoon basic. Wij zijn snel tevreden.

De kamers aan de achterkant liggen rustiger dan aan de voorkant. Daar loopt de drukke hoofdweg. Het personeel is zeer behulpzaam. Het ontbijt is prima, basic. Dineren kun je er niet. Tegenover het hotel staat een prima restaurant met zeer vriendelijke bediening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Inn in Liapades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.