Hotel Liapades Beach

6.8Voldoende

• Aan zee

20 reviews over Hotel Liapades Beach

• 7Kyra27-06-2016

Eenvoudig hotel maar fantastische locatie.

Liapades Beach bestaat uit meerdere gebouwen en wij zaten op de beste locatie; met uitzicht op de prachtige baai en de zee. De schoonmaak laat helaas sterk te wensen over; het bed is okee maar alles was stoffig en de badkamers hebben een renovatie nodig. Je moet douchen in een hele kleine douchebak met daar omheen een smoezelig douchegordijn. De eigenaren zijn een paar broers en die zijn redelijk druk en zweterig tijdens ontbijt en diner. Het eten is redelijk maar zou beter kunnen. Best voor herhaling vatbaar maar dan zouden wij het puur doen voor de locatie.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Sven23-07-2011

fantastische plek, leuk personeel.

En bij ons ook sprake van overboeking, maar daarvoor kregen we de beste kamer ervoor terug 'de bruidssuite'. Na vijf dagen werden we in ons geboekte app terug geplaatst. minpunten waren de harde bedden en het eten was niet veel aan, dat kan komen omdat we hp hadden. pluspunten was het mooie uitzicht, leuke personeel, mooi strand en twee keer 'n leuke griekse avond. Dit was een van de mooiste en natuurlijkste plek van corfu.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 3Fam. van der Molen04-09-2010

Bezint, eer gij begint..

Na lezen van beoordelingen en meldingen van overboeking, hebben wij vooraf gebeld met hotel. Hoteleigenaar: er zijn geen overboekingen, de gasten zijn erg veeleisend en zij willen daaraan tegemoet komen door deze mensen iets anders aan te bieden. Uiteraard onzin. Bij aankomst bleken wij een van de 8 kamers te hebben met het mooiste uitzicht (waar de 'vaste' gasten verblijven). Even een belletje vooraf loont dus. Ontbijt is zeer beperkt (wit brood, jam, 1 worst en 1 kaas, soms een zoet broodje). Lunch en diner zijn wel goed, echter veel gerechten op de kaart zijn niet te bestellen. Kamers zijn conform de 2 sterren, slecht afgewerkt en veel schimmel in badkamer. Linnengoed en handdoeken zijn slechts na vragen een aantal maal verschoond (linnen 2x in 2 wk, handdoeken 4x in 2 wk). Klachten worden weggewuifd. Ligbedden bij zwembad zijn kapot. Na overleg hostess volgde kinderachtig gedrag van hotelpersoneel. Vandaar, bezint, eer..

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7jmvanderputten17-06-2010

Plek is mooi, maar valt weinig te beleven

Hotel viel was redelijk, alleen was beloofd dat wij in het hotel zouden slapen, gebeurde niet. Telefonisch slecht bereikbaar, niet altijd iemand aan de receptie om informatie te verstrekken. Dorpje, wat dit ook mag voorstellen, is ver lopen. Zeer slechte busverbinding, zonder auto begin je hier niets. Als je hier voor je rust komt, is het hier prima

Alleen gereisd in juni 2010

• 8Axel13-09-2009

voor de liefhebber van echte griekse sfeer

Bij aankomst bleek hotel overboekt. Hebben 5 nachten doorgebracht, incl. gebruik hotelfaciteiten, in een bungalow van het naast gelegen Elly Beach. Overboeking blijkt hier wekelijks voor te komen!

Hotel is kleinschalig in helling gelegen. Hier is speels met de terassen omgegaan en zijn er diverse zitjes en ligplaatsen gemaakt. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt is zoals te verwachten op z'n Grieks - in buffetvorm - erg eenvoudig. Avond eten wordt genuttigd in de tarverne bij het hotel(open voor publiek) - traditionele griekse keuken - en is prima. Eten wat de pot schaft !! Variatie is prima.

Twee avond is er live muziek bij het Hotel. In de direkte omgeving zijn enkele bar(s). Verder weinig tot geen vertier in de omgeving.

Wat ons betreft een prima gastvrij hotel in een gezellig uitstekende atmosfeer, met diverse stranden op steenworp afstand (met boot).

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8Antoinette08-09-2009

Geweldig

hier 2 weken verbleven. Geweldige vakantie. Het eten was iedere avond weer een verrassing maar altijd lekker. Het is een knus hotel en zeer geschikt voor mensen die niet al te toeristisch willen zitten. Pinautomaat is er helaas niet en daar moet je voor naar Paleokastritsa. Dit is via een prachtig voetpad achter het zwembad van Elly Beach (klimmen en klauteren!) in ong. 1 uur te bereiken, leuk dorpje met een mooi monninkenklooster. Vriendelijke mensen overal. Het oude Liapades is ook mooi. Andere aanraders: Angelokastro (ruïne), Paleo Perithia (oud verlaten bergdorp) en het Paleis van Sissy.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9struys ron30-06-2009

rust en genieten

is eind mei erg rustig en we hebben er heel lekker gegeten dankzij het schitterend personeel.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Ronald en Simone05-06-2009

Relax,prachtig gelegen, vriendelijk personeel

Wij hebben 10 dagen in Villa Katerina gezeten met prachtig uitzicht op het pleintje. Hotel heeft een mooie rustige ligging. Avondeten is heerlijk, ontbijt stelt niet veel voor. Tegen betaling voor 2 euro een omelet. Het personeel is erg vriendelijk!Bushalte is te ver weg en rijd maar 2 keer per dag 07:30 en 14:00 uur. Wij zelf hebben via de reisorganisatie excursies geboekt. Paxos, Noord en Zuid toer een aanrader als je geen auto heb. Oude centrum van Corfu vonden wij ook erg mooi, pitoresk met smalle Griekse straatjes. Negatief, het douche putje liep over en hotel en omgeving is niet geschikt voor mensen slecht ter been. Wij hebben deze vakantie genoten.

Gereisd met partner in juni 2009

• 1JH08-09-2008

Een ongeregeld zooitje

Net als vele andere overgeboekt!!!! We kwamen maandag aan en werden gelijk overgebracht naar een ander hotel 500 meter verder de berg op. Waar nog meer vakantie gangers overgeplaatst waren vanuit verschillende landen!! Er werd ons gezegd dat we zaterdag terug mochten met een mooi uitzicht!! Dit was niet het geval we konden kijken naar een stijle berg achter ons appartement. Eerste dagen geen goede vakantie gehad, veel moeten regelen vanwege het feit dat we niet wisten waar we geplaatst werden. Na het eind van de eerste week waren wij de onzekerheid zat en wilde nu eindelijk echt vakantie gaan vieren! Besloten om in het hotel vila Papoulas te blijven. Dit is trouwens een zeer mooi en schoon hotel goede ligging en super aardige familie! Hadden we maar direct daar geboekt! Hotel Liapades Beach heeft een aantal vaste gasten die de aandacht krijgen de overige gasten moeten het maar uitzoeken!! en worden zomaar ergens in een hotel gedumpt! Neem geen risico, voor ons NOOIT meer!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9N. H.06-09-2008

Heerlijk genieten

Een prachtig app./hotel. Mooie ligging. Ruime appartement. Het zwembad is eenvoudig, met een gezellige bar en voldoende zonnebedden.(min. 1.30 diep) De service is goed. Medewerkers met een hart van goud. We kregen dagelijks schone handdoeken ipv 2x per week! Het eten van de kaart is goed. Er is voldoende keuze. Er is geen animatie. Wel wat speeltoestellen. Geen aanrader voor kinderen zonder fantasie en kinderen die zich niet zelf kunnen vermaken. De weg naar het strand is erg stijl. Wel een prachtig strand. Al met al een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met familie in september 2008

Hotel Liapades Beach info