Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Corfu Pearl in het Nederlands

Mooi complex

Kaandorp
18-5-2016

Wij hadden een groot familieappartement met 2 slaapkamers en luxe badkamer, een zithoek, keuken en 2 grote balkons. Mooie plek vlakbij het gezellige Paleokastritsa. Athena was erg vriendelijk en gaf ons goede tips voor de omgeving. Huurauto is nodig om het prachtige eiland te verkennen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Echt een pareltje!

sandra en thijs
1-6-2015

Eind mei 2015 hier verbleven, met ons kindje van 1,5. Prachtige locatie! Appartementen erg mooi, leuk ingericht en voorzien van alle luxe. Bedden wat aan de harde kant maar opgelost door bedsprei dubbelgevouwen erop te leggen toen prima. Uitstekende service, lekker eten, ontbijt prima. Eigenaren erg vriendelijk en willen het graag perfect maken voor hun gasten alles is mogelijk vooral communiceren! Locatie prachtig ideaal om tot rust te komen. Beetje afgelegen niet in centrum liapades wel te lopen. Liapades zelf charmant dorpje met mooie baai. Zwembad heerlijk en luxe zonnebedden zou het iedereen aanraden

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Prachtige accommodatie aan de westkant van Corfu.

hvb
27-8-2014

Dit is zeker een complex om te boeken op Corfu. Vlakbij het leuke Paleokastritsa. Wij hadden app nr. 18 wat een ruim appartement is. Twee ruime slaapkamers (met airco), 1 mooie badkamer, ruime woonkamer met open haard, open keuken. Verder is er een mooi zwembad met jacuzzi. Er zat ook ontbijt bij en dit was zeer uitgebreid. Het was heerlijk rustig gelegen.Al met al een accommodatie om aan te raden. Een huurauto is wel aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Corfu Pearl voor je op een rij gezet:

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Corfu Pearl in Liapades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Corfu Pearl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.