Géén boekingskosten

Meer appartement info

37 Reviews over Adriolos

• 9E&A11-06-2019

Super goed en leuk!

Geweldig leuk verblijf hier, mooi appartement en super mooie tuin met heerlijk zwembad. Ontbijt is gewoon goed, koffie, thee, vruchtensap, brood, croissants of donuts, zeker gezien de lage kosten voor het ontbijt.....super!!! Mensen die zeggen dat het ontbijt niet goed is, vraag ik me af wat die thuis hebben voor ontbijt. Jannis de eigenaar staat altijd voor je klaar en helpt je, lachend en grappen makende loopt hij hier rond. Ruim voldoende goede restaurants op loopafstand, ook een goede supermarkt vlakbij. We hebben gewoon een super leuke vakantie hier......(we zijn hier nog een paar dagen)

• 9W Kanij09-11-2018

Heerlijke en relaxte vakantie echt even bijkomen!

15 minuten lopen over een leuke weg naar het strand beneden. Terug is best een pittige klim omhoog in het zonnetje

• 6Ronald29-10-2018

Voor één keertje leuk.

Eigenaar is een aardige man. Mooie locatie met erg mooi uitzicht. Accommodatie (appartement type B) : verwacht hier niet te veel van, dan valt het altijd mee. Mag wel eens gemoderniseerd worden! Bedden zijn oud en matrassen slecht, gelukkig met topper (verkregen via eigenaar) nog iets verbetert. Badkamer, keukenblok en koelkast niet meer van deze tijd en sterk verouderd.

• 6Marianne Gerritsen20-09-2018

Nooit meer!

Positief: - Mooie poolbar en mooi groot zwembad. - Mooie tuin en veel zitmogelijkheden

Negatief: - Oud appartement (roze gedeelte) - Hele slechte bedden (de veren van het matras voelde je in je lijf prikken). Wij zijn inmiddels best wel wat gewend daarmee na 10 jaar Corfu maar dit was ronduit Slecht!!!!! - Douche: geen gordijn of cabine. Alles zeiknat. Als je geluk had had je warm water met douchen maar meestal na 2 minuten al koud. - Onbeschofte houding vrouw van eigenaar: op de dag van vertrek wilden we nog een programmaatje kijken op de tablet in het zitgedeelte bij de bar om de tijd te doden. Toen ik op mijn vriendelijkst vroeg of de muziek ietsjes zachter kon liep ze bijna stampvoetend naar de radio en zette de radio uit en liep evenzo stampvoetend de keuken in, mij totaal negerend. Ik kreeg geen kans meer om nog iets bij haar te bestellen. We zijn weg gekeken en totaal genegeerd. Nee, zeker geen 2e keer naar Adriolos!!!!!!

• 8Dimphij Reijnders07-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Goede accommodatie, prachtig zwembad ,, fantastische eigenaar,,vriendelijk en stond altijd voor je klaar

• 9Fam. Hage21-08-2018

Top vakantie gehad!

Wij hebben enorm genoten tijdens ons verblijf op Adriolos. Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte en buiten dat we in de douche een douchegordijn/cabine miste hebben wij er verder niets op aan te merken. Een prachtig zwembad en een heerlijke rustige ligging. Jannis is een hardwerkende man die er alles aan doet het zijn gasten naar hun zin te maken. Wij komen hier zeker terug!

• 9teunissen21-07-2018

super

De plek is geweldig aan de bergweg naar zee 15 min lopen dan ben je in een prachtige baai met ligstoelen en parasols en leuke tarvernes Ons 3 pers appartement was verouderd maar voordeel wel ons eigen balkon de bedden waren hard maar werd de volgende morgen opgelost met toppers en exstra kussen niks was teveel wat je vroeg zalig zwembad met ligbedden en dd bar van yannis voor de drankjes of het avond eten alles bij elkaar een super vakantie gehad verwacht geen 3 sterren want dat heb je ook niet geboekt !

• 6Joyce24-12-2017

Een eerlijke reactie over deze acco is nodig

Scherpe prijs maar weet wat je boekt. Wij zijn met ons gezin 2 weken in Adriolos geweest. Bij aankomst was het allemaal wat warrig. Yannis was heel druk en liet ons heel snel het 2 kamerapp. zien. Wij schrokken enorm van de enorm kleine ruimte waar we met vieren moesten verblijven. De inrichting was ook totaal niet wat op het plaatje in de brochure werd voorgeschreven. Jaren 70. De slaapplaatsen voor onze kinderen waren bizar. Zie foto's! Het balkon was zeer klein en smal je zat zo bij de buren op schoot. 2 stoeltjes en een klein tafeltje. In de badkamer kun je naar de wc, je tanden poetsen en douchen in 1. Daarna 1 groot waterballet en gevaarlijk, want je glijd zo uit. De kitchenette was ook lachwekkend, laat staan de inhoud in de kastjes. We hebben geprobeerd wat anders te krijgen maar vanwege hoogseizoen lukte dit niet. We hadden 2 gerenoveerde studio's (in gele gedeelte) moeten boeken achteraf, die waren volgens plaatje en iets beter. Ontbijt was karig. Bij de beschrijving in de brochure "uitgebreid ontbijtbuffet" verwacht je wat anders. Zie foto! Touroperator moet een eerlijke foto in de brochure plaatsen van het 2ka dan weet je wat je krijgt en is de enorme teleurstelling er niet. Ondanks dat hostess ook van onze acco een foto heeft genomen en verbaasd was over wat ze zag, staat in de nieuwe beschrijving voor 2018 alleen de foto van de studio op de site en in de brochure. Vandaar nog mijn reactie op Zoover. Verder zwembad heerlijk, omgeving ook. Yannis doet enorm zijn best en werkt zoals alle Grieken hard. We hebben met onze huurauto 2 weken over het eiland gereden en enorm veel gezien, zijn veel op pad geweest, hebben genoten van het eiland en alles wat het te bieden heeft. We hebben de acco voor lief genomen.

• 9Patrick, Celine en Dorcas14-09-2017

Fijn appartement in mooie en rustige omgeving

Een heerlijk kleinschalig appartementencomplex met een ruime tuin en een erg fijn zwembad. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Op onze vertrekdag stond de eigenaar nog extra vroeg op om voor ons nog een ontbijt te verzorgen en persoonlijk afscheid te nemen. Ontbijt is eenvoudig maar goed en er is zelfs een uitgebreid Douwe Egberts koffiezetapparaat, toch wel erg fijn in de ochtend ;-) Wij verbleven in een gerenoveerd appartement dat voor Griekse begrippen netjes en heel modern is. De bedden waren wat aan de harde kant maar dat vinden wij persoonlijk beter dan zo'n doorgezakt matras. Vanuit het complex loop je zo naar de lekkerste restaurantjes en er zijn twee mooie strandjes op loopafstand. Ook Corfu stad is zeker het bezoeken waard. Wij gaan absoluut nog eens terug naar Adriolos en vinden het een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

• 9Jos09-08-2016

Geweldige vakantie op een prachtig eiland

Corfu is geen Nederland, dat is wel duidelijk,maar corfu is een prachtig eiland.De mensen zijn heel gastvrij en behulpzaam.Men kan autos en scooters huren voor goeie prijs,wat men zeker moet doen als je het eiland wil verkennen.Hotel adriolos in liapades waar we verbleven met zijn vieren en 2 kinderen was te gek.Met eigenaar yannis hebben we de grootste lol gehad.Ook zijn vrouw is heel leuk en is rustiger. Kamers en ontbijt is prima,prachtig zwembad en mooie zee .De levenswijze van de bewoners is heel relaxed.Hebben regelmatig gesproken met andere grieken.over van alles en nog wat Kortom als men niet zeikt over onnozele dingen en zich een beetje inleeft in de levenswijze van de mensen op corfu heb je een prachtige vakantie.Wij zullen zeker nog eens teruggaan naar corfu in hotel adriolos bij eigenaar Yannis katastrofelis . De wegen zij niet geweldig en aanduiding met borden van plaatsen ontbreekt hier en daar,maar zoals mike de scooter verhuurder zei ,op corfu kun je niet verdwalen.

Appartement Adriolos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    GR-490 83