Appartement Villa Eftichia

Appartement Villa Eftichia

8.6Fantastisch

Griekenland, Corfu, Kontokali

Op vakantie geweest naar Villa Eftichia?

8.6Fantastisch

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Villa Eftichia

• 8steven28-06-2016

Waar voor z,n geld

App. Eftichia is klein en bestaat uit 5 kamers. Wij kwamen aan met de auto en het app.was nog niet schoon gemaakt. Eerste gedachte.... Ok... Gaan we dit wat vinden? Ons app was no1 aan de wegkant met een aparte slaapkamer.We troffen bij aankomst de Albanese schoonmaakster aan die als een bezetene goed ging schoonmaken. Hierna zag het er top uit! De badkamer met douche/bad bidet toilet en wastafel. Goeie krachtige (hete)douche. Slaapkamer met 2 redelijke bedden en wij hadden een kleine woonkamer/keukentje waar nog een bedbank stond en daar was ook airco( apart betalen 5 euro) de weg naar app is zeker steil.voor dit geld is het zonde om dit app.te laten lopen... Al is de eerste indruk negatief, dan zal dat snel veranderen in een positieve reactie! Paleokastritsa vind ik persoonlijk niet de moeite waard.de eigenaar bezit ook een restaurant, merikles waar je een drankje van het huis krijgt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8maria23-08-2015

Heel leuk

Leuk appartement wel gedateerd harde bedden lieve gastvrouwen moeder en dochter dochter spreekt Engels strand op loop afstand leuk strand 2bedjes plus parasol €5,00 leuk eet tentje op strand supermarktje iets verder weg wel te lopen maar moet je fit zijn auto is aan te raden. Op plus minus 20 min lopen leuke restaurantjes richting de haven

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Nirvana 21-06-2015

Prettig appartement

Eftichia appartement ligt aan een stijle helling. Wij hadden vanaf de airport een auto gehuurd t/m de laatste dag, dus hadden hier geen last van. Na een all in 5 sterren resort, bewust gekozen voor een eenvoudig appartement. Het is erg goed bevallen. Kleine studio met balkon. Oke bedden, douche en kook mogelijkheden. Het is heerlijk rustig. Privacy heb je wat minder omdat je balkon deelt met de buren. Wij waren er alleen om te slapen en dat was goed. Tip: neem een klamboe mee, die kun je aan het haakje ophangen. Eigenaresse plus zus heel vriendelijk en behulpzaam. Het appartement ligt op een van de mooiste plekke van het eiland. Stranden beneden zijn heel toeristisch en 10 minuten lopen. Energie van de plek plus appartementen waren super goed! Ik zou het mensen die basic willen en goedkoop zeker aanraden.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Johanna09-04-2005

Geweldig hotel. De ligging is wel wat achteraf, maar met gehuurde fietsen supergoed te doen. De eigenaren waren heel erg aardig en behulpzaam. Het appartement was erg schoon. We hebben in de zomer van 2003 een fantastische vakantie gehad in dit hotel! Een absolute aanrader.

Gereisd in april 2005

• 9J.S. van Beusekom28-12-2004

rustig gelegen ruim appartementencomplex dicht bij Gouvia

Gereisd in december 2004

0 tips over Appartement Villa Eftichia