Appartement Metel

Appartement Metel
8,6

16 tips over Appartement Metel

carla nijhuis, 15-6-2018
Zoals eerder gezegd is t niet makkelijk te vinden. Ook omdat er geen naam bij de ingang staat. Volg idd kontakali Lakehouse.
Ivy_Gianni, 25-7-2016
Omdat de accommodatie op eigen gelegenheid moeilijk te vinden is (er staan nergens bordjes oid waar je Villa's Metel kunt vinden), kun je in Kontokali de bordjes 'Kontokali Lake House' volgen. Dit appartement ligt direct naast Villa's Metel.
dineke_1, 13-7-2015

Huur een auto, brommer of fiets.

op de hoofdweg van Kontokali zit schuin tegenover de AB supermarkt een bakkerij: de plek om te ontbijten met een geweldige koffie, verse jus d'orange en een broodje. Zeer uitgebreid assortiment tegen een zeer gunstige prijs.

Dineke, 13-7-2015

Huur een auto, fiets, brommer. De locatie is wel wat afgelegen. Het is lopend te doen, maar een auto is wel handig.

Verwacht geen goed ingerichte keuken, die was namelijk erg basic. Maar wij ( moeder en 2 kids < 12) hebben ons er prima in gered.

Er is geen barretje bij de accommodatie, dus je zal zelf je hapje drankje moeten maken, maar neem lekker een dienblad met lekkers mee naar het zwembad.

Appartement B3 zit direct aan het zwembad.

Fulco Wolf, 17-9-2014

Geef bij reserveren aan dat je zeezicht en op eerste op tweede etage wilt zitten. er zijn twee gebouwen en de tweede staat achter het zwembad + deels achter het eerste.

Huur van auto (eilandtrips) en daarnaast fiets(en) (boodschappen + dineren) zeer aan te raden

Chrissy, 17-8-2014
Restaurant Roula, op 5 a 10 minuten loopafstand van het hotel. Heerlijke visgerechten en een gezellige sfeer.

connyvandermolen, 26-7-2014
Kook af en toe zelf. De oven doet het prima. Busvervoer gaat ook goed. Mijn 15-jarige dochter en haar vriendin vonden het ook heerlijk.
connyvandermolen, 26-7-2014

Haal eten bij de Lidl of de Diellas en gebruik het oventje. Heerlijk om lekker lang in het zwembad te liggen en daarna een eenvoudig hapje te maken. Diverse plaatsjes zijn per bus goed bereikbaar.

De appartementen met zeezicht zijn top.

duym, 29-6-2014
auto huren en de noord/oost kust verkennen
Latona, 3-2-2014
Noorden van corfu bevind zich ook een heel leuk aquapark !