Hotel Kontokali Bay Resort and Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag27°14°
Hotel Kontokali Bay Resort and Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kontokali Bay Resort and Spa voor je op een rij gezet:

5 tips over Hotel Kontokali Bay Resort and Spa

Usaidhello, 30-6-2015

Ga niet naar dit hotel met té hoge verwachtingen van een '5 sterren resort'. Wees voorbereid op hoge prijzen in het hotel. De restaurants in de buurt (vrij beperkt aanbod) zijn wel goed en betaalbaar.

De grootste tip die ik kan geven is: GA NAAR TELESILLA. Dit Hotel ligt op 5 minuten loopafstand en is een feest om te eten.

Ine, 6-10-2013
boek een zeezichtkamer, prachtig uitzicht en elke ochtend een schitterende zonsopkomst
Milou, 26-8-2013

Noordtour boeken via Arke.nl

Paxos en Antipaxos via hotel of in de haven van Corfu (dagelijkse boottocht)

Motorbootje huren.

Miss Sunshine, 30-8-2012

Stoelen gereserveerd en u wil daar zitten? Haal gewoon de handdoeken weg.

In de beachbar zijn heerlijke verse vissen of kalamari te krijgen.

Aangezien een fles wijn vanaf 16,50 kost, er is een supermarkt 500 meter verderop en die heeft ook lekkere wijn

Loes, 4-10-2011

een scooter bij Spiros, een vrij nieuwe voor 6 dagen ,80 euro incl. verzekering en helmen en zonder borg.

Hij zit in het binnenstraatje rechts van de lange weg vanuit het hotel, richting Gouvia tegenover het B P benzinestation