Appartement Alexandros

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Alexandros

• 7Landman21-08-2016

Rustig gelegen appartementenconplex

Wees niet verrast als je in het naastgelegen appartementencomplex Gerekos geplaatst wordt. Het complex bestaat namelijk uit 2 gebouwen wat niet in de beschrijving staat vermeldt. Ook het andere complex is wat gedateerd maar wel oké. Alle nationaliteiten verblijven hier, maar weinig Nederlanders. Strand en zwembad zijn top, alleen het dorp Kontokali ligt wat ver weg maar is wel te lopen. Een aanrader is het eerste restaurant rechts als je Kontokali inloopt tegenover de botenverhuur. De naam heeft Griekse letters, laat je niet weerhouden als er weinig mensen zitten. Het eten is vers heel lekker en goed te betalen. Ook de jeepsafari is een aanrader. Het was een leuke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Anoniem17-11-2015

Prima prijs / kwaliteitverhouding

Appartement is gedateerd. We zaten op de begane grond, en behalve een balkon met hekje een grote tuin ernaast, voor eenieder toegankelijk. Alles was aanwezig in het 2 kamer appartement. Vriendelijke ontvangst, vriendelijke eigenaren. Prima zwembad bij het appartement. Rustige ligging. Strand is dichterbij dan aangegeven, waag me niet aan de meters maar 5 tot 7 minuten lopen en je bent er. Rustig strand. Supermarkt is even lopen (10 minuten), en de grote supermarkt 15 minuten. Schoonmaak was prima, om de 2 dagen. Wifi aan het zwembad prima, in het appartement niet, is afhankelijk in welke kamer je zit. Wij nemen standaard een 'web en walk' bundel van de provider om geen gedoe te hebben, en altijd te kunnen internetten. Voor de kattenliefhebbers; neem wat eten mee of haal het in de grote supermarkt, er lopen er een aantal rond.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Daniel Homborg26-09-2013

Ruim apartement op rustige plek

Geen enkele last gehad van muggen. Op dag 3 aan de schoonmaakster gevraagd om later terug te komen, die zei dat ze morgen terug zou komen, maar dat werd pas 3 dagen later. Appartement heeft wat minpuntjes: vaak geen warm water, slechte matrassen en groezelige bedlakens, onconfortabel balkonmeubulair, toilet spoelt niet zo goed door (gelukkig staat er een emmer in de badkamer, probleem opgelost), geen receptie (als je de eigenares wilt spreken mag je naar haar op zoek gaan ergens in het aanpalende appartementencomplex), TV heeft geen BVN, winkel is niet al te dichtbij.

Positief: groot appartement, groot balkon op het zuiden met leuk uitzicht over de baai, wifi die het vrijwel altijd deed binnen het appartement, zwembad groot genoeg (open tussen 8 en 8), omdat er weinig appartementen en dus andere gasten zijn nooit gezeik wat betreft het beschikbaar zijn van een ligstoel bij het zwembad, en een mooi zandstrandje op een paar minuten lopen.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Hans26-09-2013

Net terug van een heerlijke vakantie

Appartement was netjes verzorgd, 3 maal in 10 dagen schone badhanddoeken 1 maal extra bed verschoond. Eigenaresse (Angela) is altijd vriendelijk en behulpzaam, net als de rest van de familie, die in de appartementen wonen (broer? tante?). Auto huren kan prima en voordelig via Angela. Tips over de omgeving, horeca en winkels krijg je ongevraagd en gedetailleerd. We hebben na de 1e dag wel meteen airco genomen voor 5€ per dag, omdat het ondanks eind september, `s middags nog steeds erg warm was. Elke morgen genoten van de zonsopkomst op ons balkon. Heerlijk rustig appartement, centraal gelegen op Corfu. Ideaal om van hieruit auto-dagtochtjes te maken, omdat het hele eiland binnen 50Km vanaf Kontokali is.

Gereisd met partner in september 2013

• 6Roel Nijssen21-07-2010

appartement zelf tegenvaller

We zijn met z'n tweeën 15 dagen in Alexandros verbleven. Al snel kregen we door dat het er binnen niet was schoongemaakt zoals we dat verwacht hadden. Keukentje was vies en vettig, zodat je eigenlijk niets aan wilde raken of met blote voeten lopen. Verder mankeerden er veel verschillende dingen. Omdat er bijv. geen toilet papier was ben ik dat gaan vragen bij de eigenaresse, maar het antwoord dat het voor eigen kosten is; " Because its an appartment!!". Dit riepen we elke keer hardop als we ergens weer van opkeken.

Verder zijn de muggen maximaal aanwezig ivm de baai. Tevens meerdere grote duizendpoten in huis tegengekomen. Oja s'avonds kwam elke keer een kolonie mieren uit een kier in het keukenblok op zoek naar restjes. Zwembad + tuin perfect onderhouden. Eigen vervoer is aan te raden. Het visrestaurant aan de rechterkant is een aanrader. Taverne naast supermarkt was een verschrikking.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Siebe en Gonny Bos06-02-2010

om het jaar naar Allxandros

Wij gaan om het jaar naar Alexandros heerlijk rustig zitten meestal boven', s'avonds als we gaan eten stekker er in voor de muggen,prima strand bij hotel Kontokali,veel vrienden in de afgelopen jaren,en heerlijk eten bij onze vriend Stephanos van Verginia in Couvia, dit jaar gaan we weer

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Jade19-04-2009

heel rustgevend en veel te doen

het is dichtbij het strand, je hebt een lekker zwembad, en je hebt geen overlast van een stad of iets. ook kun je het lopend redden naar de eettentjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

• 8Thomas24-09-2008

rustig

Het appartement was goed.Wat de vorige bezoekers zeiden klopt wel.Alleen wat betreft schoonmaken vond ik het niets.We gaan al 15 jaar naar Griekenland, altijd een appartement op verschillende eilanden. Maar zo weinig als hier werd schoongemaakt( 1 keer) hebben we nog nooit meegemaakt.Het was ook de eerste keer dat we zelf toiletpapier moesten kopen.

Gereisd met partner in september 2008

• 6Louise17-09-2008

Prima als niet teveel verwacht!

Redelijk appartement nr 3,als je gaat douchen staat alles blank,veel last van muggen maar vooral, van de watervliegtuigen die vlak voor je deur opstijgen en landen.Schoonmaak met de Griekse slag,de dames van de schoonmaak zitten wel tussen je spullen te scheumen,ik heb een fiets gehuurd omdat het iets vederweg ligt, Bedden gewoon slecht,familie verblijft daar ook, aardige mensen,krijssende oma's, als je dat allemaal voor lief neemt zit je prima, Ik heb veel naar Hotel Kontokalibay geweest,omdat ik daar normaal verblijf en nu volgeboekt was mocht ik van alle faciliteiten daar,gebruik maken.

Alleen gereisd in september 2008

• 9Marc & Cindy08-09-2008

aanrader

In juni een weekje hier geweest. waren aangenaam verrast. Hadden wel wat negatieve dingen gelezen maar daar klopt niets van maar er zijn natuurlijk altijd mensen die op vakantie gaan om te zeuren. Het was tevens onze eerste keer in Griekenland. Hadden bij Alexander een motorscooter gehuurd en het eiland bekeken. Een wekker hoef je niet mee te nemen want de watervliegtuigen beginnen lekker vroeg zodat je op tijd op kunt staan (is het nog niet zo warm) TIP: huur een boot bij hotel Konatokali bay. Kost voor een hele dag ongeveer 100 euro incl benzine en is zer de moeite waad. Zie je dingen die je banaf de kant niet kan zien. Bij Harry's kun je erg goed eten. (ongeveer 15 min lopen naar kontokali aan de rechter kant) De taverne bij de supermakt ( de eerste die je tegenkomt als je naar kontokali llopt) is niet echt van goede kwaliteit. Kun je beter 5 min doorlopen naar Harry's. Appartement is gewoon goed. Bedden zijn wel verslten maar kun je oplossen door een paar deken erop te leggen.

Gereisd met partner in juni 2008

Appartement Alexandros info