Appartement Alexandros

• 6.5Inrichting
  • 7.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

23 Reviews over Alexandros

• 7Landman21-08-2016

Rustig gelegen appartementenconplex

Wees niet verrast als je in het naastgelegen appartementencomplex Gerekos geplaatst wordt. Het complex bestaat namelijk uit 2 gebouwen wat niet in de beschrijving staat vermeldt. Ook het andere complex is wat gedateerd maar wel oké. Alle nationaliteiten verblijven hier, maar weinig Nederlanders. Strand en zwembad zijn top, alleen het dorp Kontokali ligt wat ver weg maar is wel te lopen. Een aanrader is het eerste restaurant rechts als je Kontokali inloopt tegenover de botenverhuur. De naam heeft Griekse letters, laat je niet weerhouden als er weinig mensen zitten. Het eten is vers heel lekker en goed te betalen. Ook de jeepsafari is een aanrader. Het was een leuke vakantie.

• 10Anoniem17-11-2015

Prima prijs / kwaliteitverhouding

Appartement is gedateerd. We zaten op de begane grond, en behalve een balkon met hekje een grote tuin ernaast, voor eenieder toegankelijk. Alles was aanwezig in het 2 kamer appartement. Vriendelijke ontvangst, vriendelijke eigenaren. Prima zwembad bij het appartement. Rustige ligging. Strand is dichterbij dan aangegeven, waag me niet aan de meters maar 5 tot 7 minuten lopen en je bent er. Rustig strand. Supermarkt is even lopen (10 minuten), en de grote supermarkt 15 minuten. Schoonmaak was prima, om de 2 dagen. Wifi aan het zwembad prima, in het appartement niet, is afhankelijk in welke kamer je zit. Wij nemen standaard een 'web en walk' bundel van de provider om geen gedoe te hebben, en altijd te kunnen internetten. Voor de kattenliefhebbers; neem wat eten mee of haal het in de grote supermarkt, er lopen er een aantal rond.

• 7Daniel Homborg26-09-2013

Ruim apartement op rustige plek

Geen enkele last gehad van muggen. Op dag 3 aan de schoonmaakster gevraagd om later terug te komen, die zei dat ze morgen terug zou komen, maar dat werd pas 3 dagen later. Appartement heeft wat minpuntjes: vaak geen warm water, slechte matrassen en groezelige bedlakens, onconfortabel balkonmeubulair, toilet spoelt niet zo goed door (gelukkig staat er een emmer in de badkamer, probleem opgelost), geen receptie (als je de eigenares wilt spreken mag je naar haar op zoek gaan ergens in het aanpalende appartementencomplex), TV heeft geen BVN, winkel is niet al te dichtbij.

Positief: groot appartement, groot balkon op het zuiden met leuk uitzicht over de baai, wifi die het vrijwel altijd deed binnen het appartement, zwembad groot genoeg (open tussen 8 en 8), omdat er weinig appartementen en dus andere gasten zijn nooit gezeik wat betreft het beschikbaar zijn van een ligstoel bij het zwembad, en een mooi zandstrandje op een paar minuten lopen.

• 9Hans26-09-2013

Net terug van een heerlijke vakantie

Appartement was netjes verzorgd, 3 maal in 10 dagen schone badhanddoeken 1 maal extra bed verschoond. Eigenaresse (Angela) is altijd vriendelijk en behulpzaam, net als de rest van de familie, die in de appartementen wonen (broer? tante?). Auto huren kan prima en voordelig via Angela. Tips over de omgeving, horeca en winkels krijg je ongevraagd en gedetailleerd. We hebben na de 1e dag wel meteen airco genomen voor 5€ per dag, omdat het ondanks eind september, `s middags nog steeds erg warm was. Elke morgen genoten van de zonsopkomst op ons balkon. Heerlijk rustig appartement, centraal gelegen op Corfu. Ideaal om van hieruit auto-dagtochtjes te maken, omdat het hele eiland binnen 50Km vanaf Kontokali is.

• 8DDD25-08-2010

Arrivo a Kontokali

Gli appartamenti Alexsandros si trovano in una delle vie interne di Kontokali, vicino all'hotel resort Kontokali. Sono un po lontani dalla strada principale (circa 700 metri), in una zona tranquilla ma non sperduta. Gli appartamenti si trovano in 2 complessi: uno più vecchio e l'altro più recenti. Sono comunque entrambi arredati bene e molto puliti. La piscina a disposizione è grande e viene pulita almeno 3 volte alla settimana. Cambio lenzuola asciugamani garantito. Ottimo come punto di partenza per visitare l'isola e per passare serate tranquille.

• 6Roel Nijssen21-07-2010

appartement zelf tegenvaller

We zijn met z'n tweeën 15 dagen in Alexandros verbleven. Al snel kregen we door dat het er binnen niet was schoongemaakt zoals we dat verwacht hadden. Keukentje was vies en vettig, zodat je eigenlijk niets aan wilde raken of met blote voeten lopen. Verder mankeerden er veel verschillende dingen. Omdat er bijv. geen toilet papier was ben ik dat gaan vragen bij de eigenaresse, maar het antwoord dat het voor eigen kosten is; " Because its an appartment!!". Dit riepen we elke keer hardop als we ergens weer van opkeken.

Verder zijn de muggen maximaal aanwezig ivm de baai. Tevens meerdere grote duizendpoten in huis tegengekomen. Oja s'avonds kwam elke keer een kolonie mieren uit een kier in het keukenblok op zoek naar restjes. Zwembad + tuin perfect onderhouden. Eigen vervoer is aan te raden. Het visrestaurant aan de rechterkant is een aanrader. Taverne naast supermarkt was een verschrikking.

• 7Siebe en Gonny Bos06-02-2010

om het jaar naar Allxandros

Wij gaan om het jaar naar Alexandros heerlijk rustig zitten meestal boven', s'avonds als we gaan eten stekker er in voor de muggen,prima strand bij hotel Kontokali,veel vrienden in de afgelopen jaren,en heerlijk eten bij onze vriend Stephanos van Verginia in Couvia, dit jaar gaan we weer

• 9Jade19-04-2009

heel rustgevend en veel te doen

het is dichtbij het strand, je hebt een lekker zwembad, en je hebt geen overlast van een stad of iets. ook kun je het lopend redden naar de eettentjes.

• 7joop31-01-2009

rustig gelegen, wel vervoer nodig.

In het oude gedeelte weinig comfoor, maar wie van rust houdt is dit een aanrader.

• 8Doris Zwiers28-09-2008

Mooi appartement, rustig gelegen tussen de grieken

Schoonmaak duidelijk onder de maat. Wij zaten in appartement nr. 6 op de eerste en bovenste verdieping. Mooi uitzicht. Achter wonen grieken en is een kinderschooltje. Onze buurvrouw was de tante van de eigenaresse. Leuk mensje, doet meer haar best voor de gasten dan Angela (de eigenaresse) zelf. Wij kwamen 's nachts aan en moesten vanaf hotel Kontakali Bay in het donker met onze koffers naar het appartement toe lopen. De reisleidster reed in haar auto voorop zodat wij haar achterlichten konden volgen. In de weg flinke kuilen/putten aan de rechte kant en geen verlichting/lantaarnpaal. Daar liep helaas mijn moeder (72 jaar) en zij is dus ook gevallen. Dikke knie en voet aan overgehouden. Neem dus zaklamp mee en loop links! Zwembad werd keurig 2x per week schoongemaakt. Ca. 800 m. taverne Kerkyra: heerlijk gegeten en ernaast supermarkt. Op ca. 1000 m. meer restaurants. Aanrader: Taverne Harry's !! Met bus (0.90 eurocent) naar Gouvia; Taxi 7 euro: aanrader Taverne Vergina.

Appartement Alexandros info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij