Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Solea

• 7WatHek10-08-2014

Sober maar prima appartement

Zoals in eerdere beoordelingen te lezen was ligt het appartement idd aan een drukke weg. Wij hebben een scooter gehuurd (€90 voor een hele week) en vonden dit geen enkel probleem. Een auto huren is ook prima betaalbaar. De receptie is nu open van 9.00 - 20.00 en de zwembadbar ook. Vriendelijke mensen daar. Schoonmaak was bij ons 3x in 10 dagen en ook 3x schone handdoeken. Zwembad hebben wij 2x gezien dat dat schoon gemaakt werd in de periode dat wij er waren. Er waren gasten uit Nederland, Italië, Servië en Frankrijk. Van alles wat.

• 4Sander en Mabel28-08-2013

Teleurstellend

Solea ligt voor aan de drukke hoofdweg van het eilend. Achterlangs loopt een afslag van deze weg. Doordat je tussen de wegen in zit heb je hier dag en nacht herrie van. Ook is het geen pretje om langs deze weg te moeten lopen voor de boodschappen, zeker niet met kinderen. Het centrum van Dassia is eigenlijk te ver om te lopen en alleen te bereiken via de drukke weg waar geen stoep langs loopt. Gouvia is nog te doen, dan kun je voor een groot deel over een stoep, maar ook wel langs de drukke weg. De schoonmaak was erg slecht. In twee weken tijd is er drie keer schoongemaakt, niet echt fris dat emmertje met toiletpapier na vijf dagen..... De handdoeken waren erg schaars en het zwembad is tijdens ons verblijf van twee weken niet een keer schoongemaakt. De meeste gasten die in Solea verblijven komen uit Servië. De receptie en bar waren maar zelden open, hierdoor weinig gezelligheid. Wij zijn al op een hoop Griekse eilanden geweest en wij zijn niet veeleisend maar dit viel echt tegen.

• 5Marco Cornelissen14-08-2013

Teleurstellend

Wij hebben deze locate gekozen op basis van de eerder gegeven beoordelingen en willen deze wat verder nuanceren. Het appartementencomplex wordt gerund door een Servische eigenaresse. In de periode dat wij in het appartement verbleven waren er naast ons alleen Serviërs op het complex aanwezig. Hierdoor hadden wij weinig aanspraak op het complex. Wij vonden de receptie/eigenaresse totaal niet gastvrij. We werden bij onze aankomst 's nachts met een half woord en de sleutel naar ons appartement gestuurd. We moesten 'blij zij dat er uberhaupt iemand voor ons was gebleven. 'De shuttlebus ging alleen als er voldoende Serviers meewilden (die allemaal een auto daar hadden). De ligging van het complex is slecht; het ligt aan een drukke weg aan de voor- en achterzijde. Langs deze drukke weg lopen naar Gouvia is geen pretje (20 minuten). In de omgeving van het complex is helemaal niks te beleven, een auto huren is een must (of veel met de bus). De hele week geen schoonmaak gezien.

• 7ElinedeV05-08-2013

Fijne vakantie gehad in Solea

Het appartement vonden wij ruim. Het is niet echt heel schoon. De keukenkastjes maar dichtgelaten want daar kwam een vieze lucht uit. Handdoeken en bedlakens worden voldoende verwisseld. Een lekker zwembad, waar bijna niemand bij ligt overdag dus bijna prive. Wel jammer dat onze zwemkleding geel werd van het water (schijnt van zonnebrandcreme te zijn, zwembad dus waarschijnlijk niet voldoende schoongemaakt) De beheerders zijn Servisch en het complex zat toen wij er waren vol met Servische mensen. Wij waren de enige Nederlanders. De beheerders zijn erg servicegericht en vriendelijk. Toen er bij aankomst geen kinderstoel bleek te zijn, werd dat gelijk geregeld en een paar uur later hadden we een gloednieuwe kinderstoel. Iedere dag werd aan ons gevraagd of alles oke is en of we wat nodig hebben. Overdag is de bar bij het zwembad gesloten, alleen 's morgens en 's avonds kan je daar wat bestellen. Lijnbus stopt voor de deur, niet altijd even op tijd maar je bent zo in Dassia of Gouvia!

• 10carmendraaisma13-07-2013

Top accommodatie met top personeel!

Vandaag teruggekomen van een vakantie Corfu met Solea als accommodatie. Mede dankzij het ontzettend vriendelijke en gezellige personeel is het voor ons een zeer geslaagde vakantie geweest. Het appartementencomplex ligt erg centraal, met een busaansluiting voor de deur! Ook rijdt er 4 maal per dag een shuttlebus naar het strand van Dasia, maar neem je de gewone bus dan kom je in een mum van tijd bij de prachtige stranden in het noorden, zoals Barbati. De lijndiensten zijn goedkoop en goed georganiseerd. Het centrum van Gouvia bereik je lopend makkelijk in een kwartiertje en is 's avonds de uitermate geschikt voor heerlijk eten. Ga in Gouvia zeker bij Romeos (eerste restaurant aan begin van Gouvia) en Filippos (centraal in Gouvia) eten! De beste maaltijden, vooral bij Romeos, en zeer servicegericht personeel.

Appartement Solea info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    KOMMENO AREA, GR-491 00