Appartement Nikolaos House

13 reviews over Appartement Nikolaos House in het Nederlands

Uitstekende plaats voor rustzoekers

Stefan
4-4-2011

Het apartement ligt op een bergheling met een uitstekend uitzicht op Albanie. Hadden de reis inclusief auto geboekt en mochten zelf van het vliegveld naar Kommeno rijden. Kregen een tweekamer apartement beneden op de hoek met een grote ronde slaapkamer. Recht tegenover deze kamer lag het zwembad. Uitstekend restaurant op loopafstand en nog een op de berg. Grote super op 10 min rijden.

Aardige jongeman die de poolbar bemande. Sprak bijna geen Engels maar met liefde maakte hij iets klaar.

Twee jaar na de laatste waardering hier op zoveer van Nikolas House kan ik het zeggen dat wij niet veel klachten over het House hebben. Wij zijn met nog andere acht gezinnen en alle app. Van de villa gezien. Ze zijn eenvoudig ingericht, maar wel schoon. Het zwembad was prachtig voor kinderen. Bij de bar is iemand aanwezig over dag, maar als je problemen hebt bel jij de eigenaar en komt meteen ook midden het nacht. Volgens ons is hij een behulpzaam iemand. Het uitzicht is prachtig, jij hebt een goed restaurant, een minimarket en een strand op een afstand van 150m. Maar een auto is onmisbaar als je het eiland wil proeven. NB niet geschikt voor minder validen vanwege veel trappen

2008

gaan nog wel terug

eddy en lucienne
3-8-2008

we zijn pas terug van nikolaos house en vonden het goed. om de 2 dagern werd het appartement gekuist en andriana was heel vriendelijk hebben geen last gehad van blaffende honden en geen enkele muis gezien. dat het niet is zoals thuis zaél overal wel zijn zeker . het uitzicht is eel mooi hebben een scooter gehuuurd het is zeker een aanrader oml naar toe te gaan.

2007

Wij hebben hier (2volw+2kind) een hele mooie vacantie gehad. Prima apartement met veel ruimte, om de 2 dagen schoongemaakt. Aardige schoonmaakster Adrianna, regeld ook sleutels e.d.

Heel rustig, lekker zwembad, goeie klim naar beneden kom je bij het mooie strand. Boot gehuurt bij Roussetos! Het gedeelte bij eva P. is het mooist, wel vervelend dat eva p. hotel het strand vol zet met parasol en ligstoelen alsof het van hun is. maar je kunt er gewoon op gaan liggen.

In dit kleine dorp is niet veel, de nodige bootschappen bij Dimitra. Heel goed restaurant om de hoek "Aprovado", fantastisch uitzicht. Of de heuvel op naar "Komeno villas" kun je ook goed eten met uitzicht op de andere kant.

Uitzicht vanuit appartement is prachtig maar daar het blijft het dan ook bij.

Bereikbaarheid van appartement is behoorlijk steil! Autootje of scooter huren is een pré.

Appartementen zijn zéér eenvoudig en niet schoon.

Inderdaad veel ratten en (vleer)muizen en ander ongedierte gezien. Bbrrrr.

Voor hetgeen wat je betaalt voor de reis vind ik het behoorlijk prijzig en voor ons ook echt geen Nicolaos House meer.

2005

wij zijn net terug van corfu/nikolaos house en hebben genoten van het uitzicht gisteren dolfijnen gezien.

wij hebben geen last gehad van ongedierten alleen van de honden.

je moet wel een autotje huren maar dat moet je eigelijk overal wel wil je ergens komen.

Heb je geen last van ratten, blaffende honden, muggen, brak sanitair en slechte bereikbaarheid? Dan kun je hier voor een redelijke prijs terecht.

Wij gaan in ieder geval bij een eventuele volgende keer iets verderop in het prachtige "Eva Palace" zitten. Kost wat meer, maar dan heb je ook wat...

Dit was de 2e keer dat we op Corfu zijn geweest en het is nog steeds een geweldig mooi eiland. Het app. heeft inderdaad prachtig uitzicht, o.a. op Albanie. Hier kwam ook Elzie, het lieve barmeisje vandaan, communicatie in Engels bijna niet mogelijk en daarom ook maar niet proberen uit te leggen dat ons app. niet schoongemaakt was bij aankomst, Er lagen wel erg veel muizenkeutels en de 5e dag na thuiskomst na het eten liep er inderdaad een knoeperd over onze koffers en jumpte achter de koelkast en even later via balkon naar de buurtjes. Volgende dag lagen er zelfs keutels op ons kussen. Overdag stond de muziek bij de bar wel erg hard, sávonds om 19.00 u was ie dicht. Standaard om 05.30 u wakker geblaft door een horde honden.

Scooter o.i.d. is nodig ivm met de steile wegen, maar ook erg leuk. Ga ook eens naar La Grotta Bar,iets voor Paleokastritsa, te gekke sound daar in die baai !

Jammer dat dit prachtig gelegen complex niet is aan te raden. Ons appartement was niet schoongemaakt. Vieze tissues onder de bedden. Spinnenwebben overal, mierennest in de keuken. We gingen niet voor luxe, maar dit was zo vies. Klagen was niet mogelijk; het meisje dat van 9-15u aanwezig was sprak erg lief maar sprak slechts Grieks. De ontsmetting voor het zwembad, werd er 'smorgens ingegooid! Na 5 dagen werd het app. voor de eerste en laatste keer schoongemaakt (ipv 3x). Strand is erg lastig te bereiken en bij de hotels is het niet meer toegestaan. Je moet een vervoermiddel hebben, want bij de minimarkt aan de overkant loop je compleet leeg. Dus heerlijk gescooterd op dit ontzettend mooie eiland. Als de onvriendelijke en a-commerciele baas weer personeel inzet kun je hier best zijn! (niet met kleine kinderen)

Het was een klein appartementencomplex, met receptie annex snackbar. Ik heb er zelf 2 personeelsleden gezien, een schoonmaakster en de jongen achter de bar/receptie. Het appartement lag vrij afgelegen, dus je moet wel over een goede conditie beschikken. Leuk zwembad, geen animatie

We hebben een aantal aanbieders voor Nikolaos House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolaos House in Kommeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolaos House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nikolaos House scoort een 6.31 uit 10 op basis van 13 reviews.