Appartement Nikolaos House

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Nikolaos House

• 8nicoleta27-06-2010

Goede accomodatie maar een auto is omnisbaar

Twee jaar na de laatste waardering hier op zoveer van Nikolas House kan ik het zeggen dat wij niet veel klachten over het House hebben. Wij zijn met nog andere acht gezinnen en alle app. Van de villa gezien. Ze zijn eenvoudig ingericht, maar wel schoon. Het zwembad was prachtig voor kinderen. Bij de bar is iemand aanwezig over dag, maar als je problemen hebt bel jij de eigenaar en komt meteen ook midden het nacht. Volgens ons is hij een behulpzaam iemand. Het uitzicht is prachtig, jij hebt een goed restaurant, een minimarket en een strand op een afstand van 150m. Maar een auto is onmisbaar als je het eiland wil proeven. NB niet geschikt voor minder validen vanwege veel trappen

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8J.K.W. Berg02-08-2007

Wij hebben hier (2volw+2kind) een hele mooie vacantie gehad. Prima apartement met veel ruimte, om de 2 dagen schoongemaakt. Aardige schoonmaakster Adrianna, regeld ook sleutels e.d. Heel rustig, lekker zwembad, goeie klim naar beneden kom je bij het mooie strand. Boot gehuurt bij Roussetos! Het gedeelte bij eva P. is het mooist, wel vervelend dat eva p. hotel het strand vol zet met parasol en ligstoelen alsof het van hun is. maar je kunt er gewoon op gaan liggen. In dit kleine dorp is niet veel, de nodige bootschappen bij Dimitra. Heel goed restaurant om de hoek "Aprovado", fantastisch uitzicht. Of de heuvel op naar "Komeno villas" kun je ook goed eten met uitzicht op de andere kant.

Gereisd met familie in juli 2007

• 5Corrie24-01-2007

Uitzicht vanuit appartement is prachtig maar daar het blijft het dan ook bij. Bereikbaarheid van appartement is behoorlijk steil! Autootje of scooter huren is een pré. Appartementen zijn zéér eenvoudig en niet schoon. Inderdaad veel ratten en (vleer)muizen en ander ongedierte gezien. Bbrrrr. Voor hetgeen wat je betaalt voor de reis vind ik het behoorlijk prijzig en voor ons ook echt geen Nicolaos House meer.

Gereisd in januari 2007

• 6Theo en Gre Kraak05-09-2005

wij zijn net terug van corfu/nikolaos house en hebben genoten van het uitzicht gisteren dolfijnen gezien. wij hebben geen last gehad van ongedierten alleen van de honden. je moet wel een autotje huren maar dat moet je eigelijk overal wel wil je ergens komen.

Gereisd in september 2005

• 3B & J30-08-2005

Heb je geen last van ratten, blaffende honden, muggen, brak sanitair en slechte bereikbaarheid? Dan kun je hier voor een redelijke prijs terecht. Wij gaan in ieder geval bij een eventuele volgende keer iets verderop in het prachtige "Eva Palace" zitten. Kost wat meer, maar dan heb je ook wat...

Gereisd in augustus 2005

• 5Ger & Lin18-08-2005

Dit was de 2e keer dat we op Corfu zijn geweest en het is nog steeds een geweldig mooi eiland. Het app. heeft inderdaad prachtig uitzicht, o.a. op Albanie. Hier kwam ook Elzie, het lieve barmeisje vandaan, communicatie in Engels bijna niet mogelijk en daarom ook maar niet proberen uit te leggen dat ons app. niet schoongemaakt was bij aankomst, Er lagen wel erg veel muizenkeutels en de 5e dag na thuiskomst na het eten liep er inderdaad een knoeperd over onze koffers en jumpte achter de koelkast en even later via balkon naar de buurtjes. Volgende dag lagen er zelfs keutels op ons kussen. Overdag stond de muziek bij de bar wel erg hard, sávonds om 19.00 u was ie dicht. Standaard om 05.30 u wakker geblaft door een horde honden. Scooter o.i.d. is nodig ivm met de steile wegen, maar ook erg leuk. Ga ook eens naar La Grotta Bar,iets voor Paleokastritsa, te gekke sound daar in die baai !

Gereisd in augustus 2005

• 5ynze en mieke06-07-2005

Jammer dat dit prachtig gelegen complex niet is aan te raden. Ons appartement was niet schoongemaakt. Vieze tissues onder de bedden. Spinnenwebben overal, mierennest in de keuken. We gingen niet voor luxe, maar dit was zo vies. Klagen was niet mogelijk; het meisje dat van 9-15u aanwezig was sprak erg lief maar sprak slechts Grieks. De ontsmetting voor het zwembad, werd er 'smorgens ingegooid! Na 5 dagen werd het app. voor de eerste en laatste keer schoongemaakt (ipv 3x). Strand is erg lastig te bereiken en bij de hotels is het niet meer toegestaan. Je moet een vervoermiddel hebben, want bij de minimarkt aan de overkant loop je compleet leeg. Dus heerlijk gescooterd op dit ontzettend mooie eiland. Als de onvriendelijke en a-commerciele baas weer personeel inzet kun je hier best zijn! (niet met kleine kinderen)

Gereisd in juli 2005

• 6Sandra23-06-2005

Het was een klein appartementencomplex, met receptie annex snackbar. Ik heb er zelf 2 personeelsleden gezien, een schoonmaakster en de jongen achter de bar/receptie. Het appartement lag vrij afgelegen, dus je moet wel over een goede conditie beschikken. Leuk zwembad, geen animatie

Gereisd in juni 2005

• 7Arjan en Brenda24-08-2004

Het uitzicht is echt heel erg mooi, het complex is wat hoger gelegen, dus vervoer is geen overbodige luxe. Of je moet een hele goede conditie hebben... Wij hebben de eerste week een jeep gehuurd en zijn het hele eiland over geweest, elke dag een andere bestemming. De tweede week hebben we een motorscooter gehuurd, ook een aanrader! De service vonden wij slecht, de bar/receptie was tijdens ons verblijf (26-07/9-08) bijna nooit open. En de schoonmaak is erg slecht. Maar ondanks dat hebben wij een heerlijke vakantie gehad op Corfu. Ga eens eten bij Odyssius in het begin van Dassia, hele goede service, aardig personeel en heerlijk eten!

Gereisd in augustus 2004

• 7Rolf & Edwin24-08-2004

Het complexje ligt mooi rustig, het zwembad is klein maar voldoet voor de nodige afkoeling. De appartementen zijn basic en voorzien van het hoognodige (zoals veel appartementen op Corfu). Het uitzicht is fenomenaal en vlakbij is een mooi rustig strandje. De service van de beheerder (Genti) is erg goed ! De prijs viel mee aangezien het een last-minute boeking was. Regel wel transport want de klim naar winkels etc. is vermoeiend. Ga vooral eten bij Taverna Takis in Kontokali, zijn specialiteit is de gerookte forel, heel erg lekker. Verder is Taverna Tripa in Kinopiastes (7 km van Corfu stad) een belevenis, het eten is er fantastisch en de sfeer geweldig !!!

Gereisd in augustus 2004

0 tips over Appartement Nikolaos House