Appartement

48 reviews over Appartement Kommeno Villas in het Nederlands

Paradijselijk Corfu

Maarten
1-9-2014

Een prachtige plek met een fantastisch uitzicht! Je kan hier helemaal tot rust komen, genieten van het lekkere zwembad en het lekkere eten van het restaurant! Mocht je erg van stappen houden dan kan je beter elders boeken, Kommeno ligt wel een eindje van de levendige dorpjes af.

Gereisd Met partner in juni 2010

Mooi gelegen complex

Karin
12-5-2014

Wij waren zomer 2013 hier en hebben een hele fijne vakantie gehad. Appartement ruim genoeg en schoon. Zwembad ook groot genoeg. Jill is een goede leuke gastvrouw ze kent ook alle gasten. Uitzicht is adembenemend mooi.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend wat een rust.

Cornelis van Wiltenburg
12-7-2013

Bediening is buitengewoon en je voelt je echt de gast,de ligging daar valt je mond van open(uitzicht)maar ligt op een berg en er moet worden geklommen,dus voor iemand die slecht ter been is word het moeilijk maar het is het proberen waard.

Gereisd Met partner in juni 2013

Geweldige accomodatie !

Jan
9-10-2012

Zijn hier een week geweest en hebben genoten van elke minut. Ligging is schitterend met een prachtig uitzicht over de baai (richting Kerkira). Eigenaar (Spiros) en personeel zeer vriemdelijk en behulpzaam. Restaurant (Pelagos) bij de accomodatie is een aanrader. Maart is niet groot maar wat er op staat is allemaal erg lekker (tip: hou ruimte voor de huisgemaakte toetjes..). Accomodaties zelf (wij hadden een appartement) is ruim en van veel gemakken voorzien (airco in beide kamers, balkom met uitzicht, koelkast + kitchenette. Zwembad is rustig met rondom bedjes & parasols. Deze accomodatie is absoluut een aanrader !.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Bijzonder.....

Joris en Karin
23-6-2012

Bijzonder mooie plaats, schitterend uitzicht en een goed appartement.. Erg vriendelijke mensen, vooral de dame die overdag aan het werk is, Jill (serveert een heerlijk ontbijt).. Ook is de tuinman heel vriendelijk, kregen fruit van hem geserveerd op het balkon.. Kamers zijn perfect ingericht en worden netjes schoongemaakt.. Mr. Spiros is 'n prettige man, altijd in voor 'n grapje en advies.. Ook is de centrale ligging perfect voor dagjes uit.. Om de avond is er 'n vuurwerkshow van een hotel in de buurt, meestal rond 23.00 uur..! Gewoon 'n heelijk adres voor de rustzoeker en de doorgewinterde ontdekker..!!

Gereisd Met partner in juni 2012

geweldig genoten

marga
16-10-2011

we hebben een fantastische week gehad. Erg genoten van het warme weer en het fantastische uitzicht vanaf het balkon van het appartement. Het appartement was netjes en schoon met een voldoende ingerichte keuken. Zelf hebben we alleen het ontbijt in het appartement gegeten. Elke avond gezellig gedineerd in het restaurant van het complex. De kaart was uitstekend, we hebben erg lekker gegeten en gedronken voor een hele redelijke prijs (E 55,00 voor twee personen). Bediening was goed, pluim voor Elvis. Al het personeel was vriendelijk en behulpzaam, dit droeg zeker bij aan meer vakantievreugde. Avond voor vertrek nog een lekkere herinnering meegekregen van spiros. Erg blij met de service. ik heb een jurk laten hangen in het appartement. een mailtje naar spiros en de jurk werd terug naar nederland gestuurd dikke pluim

Gereisd Met partner in oktober 2011

Alleen al voor het uitzicht

Jaap Verkerk
1-10-2011

KommenoVillas is app.complex op een unieke en schitterende locatie op Corfu. Uitzicht over baai richting Kerkyra is schitterend en maakt volkomen waar wat er beloofd wordt. Schoon appartement, ruim van opzet met een wk/keuken (koelkast + 4pits elektr comfort), 2 pers. sk en een badkamer/toilet. De woon-en slaapkamer beiden voorzien van airco. Bedlinnen en handdoeken 2x pw verschoond. App. heeft heel groot balkon met schitterend uitzicht. De 2 bedden in de slaapkamer zijn hard maar slapen prima. Het bij het restaurant gelegen zwembad is keurig en voorzien van voldoende ligbedden en parasols. Uitzicht vanaf het terras bij het restaurant, wat een prima keuken heeft, is adembenemend . Voor supermarkt bent u op Gouvia aangewezen want het assortiment van de minimarkt op 300m van het complex is minimaal. Gastheer Spiros, zijn vrouw en de rest van zijn team hebben alle belangstelling voor hun gasten en doen alles om het je naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in september 2011

Aanrader!

Van Velsen
19-9-2011

Wij zijn vandaag teruggekomen van Kommeno Villas en wij zijn zeer te spreken over dit appartementencomplex. Geboekt bij touroperator De eigenaar, Spyros, is een geïnteresseerde man die het iedereen naar de zin wil maken en altijd bereid is overal informatie over te verstrekken. Jill, een Engelse van origine, staat achter de bar en is een alleraardigste, bescheiden gastvrouw, die je alleen maar wil bedienen omdat, zoals ze zelf zegt, de gasten komen om uit te rusten en niets mogen doen. De appartementen zijn schoon, liggen trapsgewijs tegen een berg en hebben uitzicht op zee. Dat uitzicht is trouwens adembenemend. De ene dag ontvang je schone handdoeken en de andere dag schone lakens. Het zwembad is ruim en rustig. Bedjes en parasol zijn aanwezig. Het gehele team doet er alles aan om iedere gast een vakantiegevoel te bezorgen! Auto, inclusief, is heerlijk!

Gereisd Met partner in september 2011

Super uitzicht, heerlijk relaxed

Sandra
8-9-2011

Kommeno villas is echt een leukr plek om te verblijven. We waren met zn tweeen en hadden een appartement geboekt. Inrichting is simpel maar je zit toch niet binnen. Mooi terras maar in de ochtend stond bij ons de zon erop dus was niet te harden door de hitte. In de namiddag en avond kan je er heerlijk zitten ( wel een beetje muggespray gebruiken). Restaurant is goed, kaart is niet uitgebreid maar goed eten. Ook heerlijk om een drankje te doen. Zwembad is nooit druk, dus heerlijk vertoeven als je dagje niet op pad wilt. Spiros en vooral de engelse dame die er overdag staat zijn erg aardig. Eigenlijk is het er best TOP!

Gereisd Met partner in januari 2011

Heerlijke plek

johntossa
5-9-2011

Erg leuk klein complex met een leuk restaurantje en een lekker zwembad. Prachtig Uitzicht over de baai van Corfoe stad.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kommeno Villas in Kommeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kommeno Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.