Appartement Komeno Bay

Meer appartementinfo

150 reviews over Appartement Komeno Bay

• 7Bianca24-09-2019

Fantastisch met wat minpuntjes

Wel een scooter of auto huren

• 9Roos31-08-2019

Fantastische plek!!

Heerlijke vakantie gehad. Prima appartement op een fantastische plek. Alle appartementen hebben een geweldig zeezicht. Schone kamers, lekker zwembad en goed eten! Echt een aanrader! Wij zouden hier zo weer naar toe gaan. Tip: Komeno Bay ligt vrij afgelegen dus huur een scooter.

• 8Merel van Dooren23-08-2019

Geweldig plek, fijne tijd gehad samen.

Het is een prachtige omgeving en rustig. Ga hier dus niet zitten als je wil gaan stappen of elke avond luidruchtig wil zijn. Het was fijn dat het zo rustig was want we hadden soms het prive strand voor ons alleen en het voelde als of echt samen heerlijk alleen waren. Het is wel handig om te weten dat er geen bakker of supermarkt echt op loopafstand zit. Het enigste nadeel waren de bedden. Ik kan normaal overal slapen en maar de bedden waren zo hard en vooral het kussen. Dat we elke nacht eigelijk niet goed hebben geslapen. Het is een fijne nette kamer en jammer dat er dan net daarop 'bezuinigd' is of dat ze niet voor normale kussens kunnen zorgen. Als Neckerman je een tour aanbied adviseren wij NIET de paxos-anti paxos tour. Ze beloofde dingen die er niet waren. 3 uur heen en terug varen en maar 30 min snorkelen. En werd je gedropt op een eiland. Geen bbq op de boot terwijl dit gezegd was, geen mouseland. Dus deze tour zou ik niet doen.

• 10F. Dostaly15-08-2019

Het was een top vakantie

De verblijf was top, heel aardige mensen, de reisleiding heeft onze vragen goed beantwoord en meel mooie informatie gegeven

• 9André11-08-2019

Mooie locatie en uitzicht

Kleinschalig, en rustig gelegen waar je wel vervoer nodig hebt. Was persoonlijk op voorhand niet blij met het idee van een zout zwembad, maar is me heel goed bevallen( geen rode ogen, en was niet super zout). Je kunt er ook prima eten, en je kan vanuit je app. zo naar de zee voor een vroege ochtendduik, en natuurlijk als je wil zeuren kun je altijd wel wat vinden, maar de dames hebben het goed voor elkaar!

Met oudere kinderen

• 8Brigitte & Lex27-07-2019

Fatalistisch!

Het is rustig en redelijke afgelegen dus je moet vervoer hebben en laten ze dit nu graag voor je regelen, net zo als alle andere vragen die je mocht hebben. Het privé standje is top en alles is uiterst verzorgt en wordt goed onderhouden en niet gelogen, de ligging en uitzicht zijn geweldig! Lekker eten en goede bediening ongelofelijk dat ze dit maar met z'n tweeën doen... een aanrader dus!

• 8Rinus12-07-2019

Bijzonder goed naar ons zin gehad.

Om bij het zeewater te komen moet je 54 treden naar beneden. Het appartement is niet vlakbij de winkels.

• 8Aldo Treep06-07-2019

het was een machtig prachtige vakantie

Vliegen vanaf airport Rotterdam is zeer aan te raden.Supper relaxt. bij Komeno Bay fantastisch uitzicht over de baai.hele vriendelijke mensen,en fantastisch eten. het appartement is wel wat gehorig,maar het uitzicht maakt alles goed Corfu is een eiland met heel veel bezienswaardigheden. Wij gaan zeker weer terug.

• 9Lizette25-06-2019

Fantastisch verblijf met prachtig uitzicht

Van 15-22 juni verbleven wij als 2 vriendinnen in Kommeno Bay. Bij aankomst waren we direct onder de indruk van de prachtige ligging en de sfeervolle uitstraling van het complex. We werden hartelijk en gastvrij verwelkomd door Vicky en kregen na een korte introductie de sleutel van ons 1-kamer appartement mee. Een keurig schone kamer met prima bedden, een klein en oud maar functioneel keukentje waar al het nodige aanwezig is. De badkamer is inderdaad gehorig (zoals we al in diverse recensies lazen), echter in de rest van de kamer hoor je niets van je buren, dus we hebben ons hier niet aan gestoord. Verder een goed balkon, met tafel en stoelen ruim genoeg om te zitten met 2 personen, en met een werkelijk prachtig uitzicht! Over de baai kijk je helemaal tot voorbij Corfu-stad. Het restaurant bij het zwembad is gezellig, vooral ’s avonds leuk om er te zitten voor een drankje of wat te eten. Het eten zelf is lekker en niet duur.

Met vrienden

• 7Mitzy Roest22-06-2019

Super leuk eiland maar het appartement kan beter

Leuk appartement met mooie locatie en prachtig uitzicht op de baai. Heerlijke omgeving met veel te doen binnen redelijke afstand. Alles met de scooter gedaan. Super leuk! Appartement was simpel maar oké om te slapen maar niet om bepaald gezellig te noemen. Zo jammer dat in dit soort vakantieverblijven altijd twee aparte bedden staan i.p.v. 1 grote.

16 tips over Appartement Komeno Bay

• Rob, 03-08-2019

Sta eens een ochtend vroeg op om de mooie zonsopkomst te zien. Loop naar beneden naar zee en geniet van dat moment.

• carla van wijngaarden, 13-06-2012

Je moet zeker vervoer hebben anders is het eigenlijk niet te doen om ergens te komen.En vindt het ook niks voor mensen die van uitgaan houden,er is niks te doen.

• maritb, 07-08-2013

Verrekijker mee; auto huren; theedoek meenemen.

7 vragen over Appartement Komeno Bay

• Sonja, 14-07-2019

Handdoeken

Zijn er handdoeken aanwezig in het appartement?

• Ralph, 14-08-2018

Navigatie

Ik ga net een huurauto van het vliegveld naar Komeno, wat kan ik het beste instellen. Op de navigatie?

• Menne, 30-04-2015

informatie over het 3 kamer appartement

Heeft iemand meer info over het 3 kamer appartement? is het ruim? met mooi balkon? foto's?

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras