Appartement Bella Vista

Appartement Info

24 reviews over Appartement Bella Vista in het Nederlands

• 9jos nooijen17-05-2016

fantastisch

Wij hebben daar een geweldige korte vakantie van 8 dagen gehad. Het uitzicht in de bovenste appartementen is echt grandioos, uitzicht op de baai en de bergen. Wij hebben veel gereisd en gezien maar dit uitzicht is overweldigend mooi. Het ontbijt was zonder meer goed, de mevrouw des huizes maakt alles voor je klaar en als je speciale wensen hebt is dat ook geen probleem. De kamer oke alleen de badkamer is aan de kleine kant. Goed schoon en regelmatig nieuwe handdoeken en eenmaal nieuw beddengoed. Het is een geweldig kleinschalig appartementen complex heel netjes allemaal en een mooi zwembad met ligbedden, tafels en stoelen voor uit of in de zon. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen die redelijk goed Engels spreken. De man des huizes Spiros is zijn naam, is een inspirerende wijze praatgrage gastvrije man die je veel kan vertellen over Griekenland, politiek, de bevolking, politieke leiders uit het verleden en het heden en alles wat je nog meer wilt weten. Wij hebben enorm genoten van zijn gastvrije karakter.

10Hoeveelheid ruimte

• 9Fam. Prins15-08-2015

Mooie verzorgde appartementen en top uitzicht.

Ruim appartement met een prachtig uitzicht over de baai. Het heeft onze verwachting doen overtreffen.

10Inrichting
    8Zwembad
    10Hoeveelheid ruimte

Met jonge kinderen

• 8j. de Boer09-08-2015

Dat uitzicht!!

De naam van het complex is goed gekozen; het uitzicht is werkelijk subliem. Iets onder ons lag het zeer schone zwembad en het helderblauw daarvan vormde een mooi frisse brug naar de azuurblauwe zee verderop. Het appartement was verder basic. Top was de airco; vooral 'snachts. Recht onder het appartement ligt een Taverne waar het prima eten was. Lopen naar het strandje was goed te doen langs een steile trap; de terugweg vergt een adempauze af en toe. Het strand is een privéstrand van het nabij gelegen hotel, maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Op het strand is allerlei watervertier te boeken. Kortom; prima plek voor strand, uitzicht, strand.

6Inrichting
    6Hoeveelheid ruimte

Met oudere kinderen

• 8arjan29-05-2015

Fantastische plek op schitterend eiland.

De naam wordt volledig waargemaakt. We hebben elke dag van het bella vista (mooi uitzicht) genoten. En natuurlijk van het heerlijke zwembad en nadat het ijs gebroken was bleek Spiros een aardige vent te zijn, en zijn vrouw een engel. Het appartement is niet superruim, maar wat wil je met zo'n uitzicht en heerlijk weer.

9Ligging

Met jonge kinderen

• 9Edwin ameling24-09-2014

Top Vakantie gevoel!

Super nice people,friendly, sweet, en erg behulpzaam. We miss Spyros and his wife. het weer was erg goes. Ca 30/32 gr. mooi uitzicht, prachtige Baha'i met warm schoon water en gratis ligbedjes en zandstrand! Wel een par trap treden te over winnen. Voor 50,- / dag via Spyros Ford Focus gehuurd en naar la grotta en vele andere plaatsen geweest. Heerlijke vakantie, heerlijk gegeten voor niet te veel Geld

9Zwembad
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

Anders

• 9Sascha11-09-2013

Heerlijk vakantie uitzicht.

Niet luxe, wel goed verzorgt. heerlijk uitzicht, lekker zitten in de schaduw op het balkon. 4 restaurants in de buurt. 35 euro betaalden wij met bier/wijn inbegrepen.Supermarkt links onder Bella Vista niet doen! geen prijzen niets maar aan het einde van de rit ben je bijna failliet. 10 min. verder op aan de onderkant van Bella Vista links af 10 min. lopen door het olijfbos is een bushalte en kleinsupermarktje, ook niet goedkoop maar beter als die links aan de onderkant.Doen!= scooter huren in Gouvia 30 euro per dag lopen naar Gouvia is 30 min. Het is heel heuvelachtig, met die warmte valt dat knap tegen. Schoonmaak werd niet altijd gedaan, ze wou ons nooit storen was haar verhaal.Met kleine kinderen is het lastig, lopen, veel trappen ook 80 treden naar het zwembad toe. Naar het kleine verzorgde strand van hotel Eva Palace ook. Wel gratis ligbedden en parasols tenminste toen wij er zaten. Het zwembad loopt diep af bij BellaVista. Leuk kleinschalig complex lekker rustig

6Inrichting
    7Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• 10Pascal van Gemert30-07-2013

Adembenemend uitzicht en Griekenland op z'n best!

Een prachtig uitzicht, een rustig complex en onwijs vriendelijk personeel. Dan hebben we het nog niet over het eten gehad wat heerlijk is. De beste zalm en volgens mij vriendin goddelijk gegrilde groenten krijg je bij Pelagos, het restaurant vlakbij het complex (zelfde eigenaren). Het enige nadeel is de weg naar het strand, deze is via een lange trap bereikbaar, echter een goede tip is om via het Eva hotel naar het strandje te lopen. Een auto huren is wel aan te raden, dichtstbijzijnde bushalte is namelijk 15 min lopen. Qua schoonmaak, vriendelijkheid en service hebben wij niks te klagen gehad. Wij gaan zeker nog een keer terug!

9Ligging

• 10marian en alex08-02-2013

de fantastische eigenaar liefde voor zijn klanten

Omdat ik halverwege mijn vakantie in bella vista een ongeluk kreeg en naar ziekenhuis moest . is de eigenaar de hele dag bij me in het ziekenhuis geweest om te vertalen en te helpen. grandioos!! en later in het appartement continu vragen naar me hoe het ging en zelf maand terug nog eens mailtje hoe het nu was. de appartementen zijn ook prima. en de huiskat die mis ik nog het meest...

7Prijs/kwaliteit
    7Ligging

• 8A01-11-2012

Fantastisch uitzicht!!

Bella Vista is een leuk appartement met vriendelijke eigenaren

8Ligging

• 9jacomijn16-09-2012

Geweldig!! Een echte aanrader!

Wat een geweldig appartementen-complex! Super mooi uitzicht over zee! (in de verte zie je Albanie liggen). Erg vriendelijke eigenaren die er alles doen om het je naar de zin te maken! (douchekraan ging kapot en dit werd direct vervangen, ze geven advies over excursies e.d.) Ik kom hier zeker naar terug!

9Prijs/kwaliteit

Met vrienden

4 tips over Appartement Bella Vista

• Pascal van Gemert, 30-07-2013

Het eten zowel bij Pelagos als het restaurantje beneden het complex is lekker en heeft erg vriendelijk personeel. Je kunt beneden bij het strandje een boothuren (tot 60pk zonder vaarbewijs). Iemand die van fietsen houdt verwijs is naar http://www.mountainbikecorfu.gr/nl/, waar ik een leuke 'Coast to Coast' heb gereden.

• Sascha, 11-09-2013

Probeer de Griekse honing niet mier zoet,en niet te vergelijken met de honing bij ons, de blikken uit de supermarkten zijn prima. Petsina is vergelijkbaar met Retsina in de eerste grote supremarkt aan de hoofdweg richting Corfu stad rechts kosten plastic flessen van 1 1/2 liter 2 euro!! En die smaken prima, en nemen makkelijk mee. Auto huren kost je in het hoogseizoen min. 70 euro. frape is heerlijke ijskoffie voor 2,50 met een dikke laag schuim als je de goeie heb.

• A, 01-11-2012

Een huurauto is wel nodig, je zit wel een eindje van alles vandaan, maar dat is heerlijk rustig!

1 vraag over Appartement Bella Vista

• marthy wachtberger, 28-04-2014

hoe zijn de bedden

Weet iemand of de bedden erg hard zijn? We hebben rugklachten,en als we weten dat ze hard zijn,nemen we misschien een matrasje o.i.d. mee. We gaan n.l.15 dagen in juli.

Appartement info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats