Géén boekingskosten
GriekenlandCorfuKavosAppartementen KavosAppartement Koulouris Beach

Appartement Koulouris Beach

GriekenlandCorfuKavos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Koulouris Beach voor je op een rij gezet:

0Niet beschikbaarScore uit 0 reviews

0Niet beschikbaarScore uit 0 reviews

Appartement info

• Sportfaciliteiten
    Meer appartement info

1 Reviews over Koulouris Beach

• 710-08-2009

Echt leuk Grieks complex

Op de NL sites is niets terug te vinden qua beoordelingen. De site van het reisbureau gaf een 8.2 aan en dat is een heel mooi cijfer. Bij aankomst bleek Kavos een uitgaanscenrum te zijn voor voornamelijk Engelse jongeren. Op ons complex dus ook engelse jongeren, maar ook italianen jongeren en engelse en italiaanse gezinnen. We hadden er in het begin een steen in onze maag want wat zou deze vakantie ons brengen?. Is ons alleszins meegevallen en het personeel in het zwembad (Julius, Urania, Nikos, Tony en nog 1 dame) waren allemaal toppertjes. Wil je wat zien van Corfu dan ben je wel verplicht om een auto te huren of met de bus naar andere plaatsen te gaan. Kavos heeft zelf niet veel te bieden. De schoonmaak vond om de dag plaats en de handdoeken werden dan ook (meestal) verschoond. Keuken is sumier met 2 kookplaten, een koelkast met vriesvakje en er was bij ons een waterkoker en een broodrooster aanwezig.

Appartement Koulouris Beach info

• CafeBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)