Hotel aan zeeWeer vandaag33°21°

25 reviews over Hotel Corfu Sea Garden in het Nederlands

Fantastische plek

Frank Verwimp
14-11-2014

Hotel Corfu Sea Gardens is een mooie vakantieplek. ik was er eind september en begin oktober 2 weken. Het is prima bevallen. Het was echter einde seizoen helaas. Van de 14 dagen 3 dagen veel regen gehad verder goed weer. De ligging is prachtig maar het complex ligt wat afgelegen. Mooie ruime kamer. Prachtig groot zwembad. Goed geweest. De gastvrouw was super. In het begin, eerste week eten vanaf buffet, later op bord.

Gereisd Alleenreizend in september 2014

na het hoogseisoen beslist niet heengaan

theo tracy
30-1-2012

is leuk gelegen aan het strand .kamers en toebehoren moeten nodig schoongemaakt zelfs vernieuwd worden worden. evenals het toekomen van beddegoed en handoeken1 per week" kantine"geen 4 ster, bar is droevig let op het gebruik van drinkwater. snacks erg zielig, maar wespen in overvloed. buren zijn ok, ook het eten daar. eclusive tot 2200 4 sterren zijn gevonden in de hemel,geen aanrader verkast naar ander hotel

Gereisd Met vrienden in september 2011
2008

Geen 4 sterren waard.

Karin Dirk Bianca Bosch
4-9-2008

Inderdaad stonk het bij het zwembad. Kamers waren erg oud maar we hadden wel mooi uitzicht op de zee. Eten niet bijzonders maar wel oke.

Gereisd Familie in Thu Sep 04 2008 09:52:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

wij zijn in aug

nicole
10-12-2007

wij zijn in aug.2007 geweest en we hadden 2x2pers.kamers geboekt.toen we onze kamer kregen was deze heel vuil en heel vochtig.ik werd de 1ste nacht wakker en ipv.met z'n 2tjes waren we met 18.er zaten 16 kakkerlakken.verschrikkelijk.en eer we een andere kamer kregen,ze zouden ze is goed kuisen zeiden ze.ik heb 2 dagen een volledige black-out gehad en dat krijg je van je iets heel hard aan te trekken.nooit meer

Gereisd Familie in augustus 2007

Ik heb een heerlijke vakantie gehad

Michelle
7-1-2007

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Het animatie team was SUPER! Het eten was wel wat minder, maar de bediening was heel goed en vreselijk aardige mensen die daar werken! Al die mensen die Corfu Sea Garden zo naar beneden halen is geheel onterecht! Het is ongelofelijk gezellig en al helemaal voor kinderen(ongeacht hun leeftijd)

Gereisd Met vrienden in augustus 2006
2006

beslist geen 4 sterren hotel er ontbrak nogal wat in de en

fam rollof
17-9-2006

beslist geen 4 sterren hotel er ontbrak nogal wat in de kamer ,de koelkast werkte niet was helemaal dichtgegroeid met ijs ,geen waterkoker en magnetron aanwezig ,wel kakkerlakken en ratten in 10 dagen maar 2x nieuwe handdoeken gehad, er hing een hele erge rioollucht zo erg dat je er misselijk van werd . heel veel engelse ,de animatie was ook geheel op hen gericht ,weinig te zien en te beleven in de nabije omtrek ,je moet echt wel een scooter of auto huren om wat te kunnen zien al met al geen aanrader

Gereisd Met partner in september 2006

Wij zijn op 2 september teruggekomen uit Corfu

Linda en Michael
11-9-2006

Wij zijn op 2 september teruggekomen uit Corfu. Het resort ligt mooi, het heeft een mooi, groot zwembad en het ligt direct aan het strand. Kamer was te klein, de bedden waren erg hard en te klein (lengte) en het toilet spoelde niet goed door en het duurde dagen voordat het opgelost werd. Heel smerig allemaal. Het eten was erg vet, weinig variatie en er zat weinig smaak aan. De bediening was verder prima, ook achter de bar bij het zwembad maar het zou voortaan handig zijn als ze beide "loketten" open gooien zodat er geen rijen mensen staan de wachten om een drankje te halen.

Na 2 weken slecht slapen en eten waren we blij dat we naar huis gingen en ik zou het hotel ook zeker niet aanraden en het is geen 4 sterren waard. Het is ook wel vreemd dat het hotel niet meer geboekt kan worden, bij meerdere reisorganisaties.

Gereisd Anders in september 2006

Toen we gingen inchecken was er geen familiekamer meer erg

Stefan, Rachell, Liam & Owen
8-9-2006

Toen we gingen inchecken was er geen familiekamer meer beschikbaar maar twee appartementen, erg gezellig voor een gezin met 1 kind en 1 baby. Buiten hing er een rioollucht. De kamers waren smerig, de gordijnen hingen half op de grond, de douche was stuk, gaten in de muur en er zat een smerige rand om de w.c. verder troffen wij kots aan in het baby bedje, dit was dus de druppel. Ik ben toen naar de receptie gegaan die vervolgens de manager wakker hebben gebeld. Die had absoluut geen intentie om het bedje om te ruilen. Na contact met Sunrise(om 1.00 uur`s nachts)is besloten dat ik de volgende morgen naar een ander resort kon vertrekken. De receptie stond inmiddels vol met mensen die klachten hadden over de kamers en kapotte baby bedjes. Asolute afrader dus!! Niet heengaan!!!

Gereisd Anders in september 2006

Prachtig complex met vriendelijk personeel, lekker kalm en

Peter
26-8-2006

Prachtig complex met vriendelijk personeel, lekker zwembad, kalm zee-tje, hard werkende animatie en lekker, ietwat eentonig eten. De kamers waren prut. Slechte douches, beestjes en voor deze prijs mag je toch echt wel iedere dag schone handdoeken verwachten. De rioollucht was af en toe nadrukkelijk aanwezig, evenals de vele, heel vele foute engelsen met tatoo's en voetbalshirtjes.

Gereisd Familie in augustus 2006

Personeel is vriendelijk (behalve aan de receptie)

Marc
23-8-2006

Personeel is vriendelijk (behalve aan de receptie). Accomodaties zijn goed. Maar dan. Vaak hangt er een doordringende riool lucht over het terrein. Het eten is erg eentonig, soms gewoon smerig. De eetzaal ziet er beroerder uit dan de gemiddelde bedrijfskantine of eetzaal van een verzorgingshuis. Overvol zwembad was zo vervuild dat we ooronstekingen hebben opgelopen, en huiduitslag. Het naburig dorpje Kavos is een aaneenschakeling van engelse vakantie ellende. De auto pakken en wegwezen uit dit treurige resort is het meest aan te raden.

Gereisd Anders in Wed Aug 23 2006 14:55:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Corfu Sea Garden voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corfu Sea Garden in Kavos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corfu Sea Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.