Villa Mastrogiannis Country Retreat

Villa Mastrogiannis Country Retreat
9,3

3 tips over Villa Mastrogiannis Country Retreat

Roza, 10-9-2013
Diner in Afionas, meerdere restaurants met prachtig uitzicht en met mooie zonsondergang. Restaurant Anemos; uitstekende bediening en keuken! Kustplaatsje Arillas voor het huren van een motorbootje en her en der wat restaurantjes.
Kasper, 27-8-2012
Maria en Nikos koken twee maal per week voor de gasten in hun vier huizen, aangename avonden met bijna overvloedige maaltijden voor een redelijke prijs.
Claire Jongejan, 7-7-2012
Kerkyra was de moeite waard evenzo het hoogste punt van het eiland. Je bent overal zo. We hebben het noorden van Corfu doorkruist. Met zijn mooie strandjes en idillische plekjes. Gewoon de auto nemen en aanrijden 's morgens. En zo tegen een uur of 4 weer terug voor een duik in het privé zwembad. Het eiland is niet groot dus verloren rijden gebeurd zelden. Je komt altijd wel een herkenningspunt tegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mastrogiannis Country Retreat voor je op een rij gezet: