Villa Mastrogiannis Country Retreat

9.6Hoeveelheid ruimte
9.4Ligging

Villa Info

• Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Mastrogiannis Country Retreat voor je op een rij gezet:

14 reviews over Villa Mastrogiannis Country Retreat in het Nederlands

• 2018
    9Annet en Rob21-05-2018

Fantastisch als je van rust en privacy houdt

Wij hebben van 5 t/m 19 mei 2018 in Mastrogiannis Country Retreat gelogeerd. Wij hadden de villa Daphne en dat is ons ontzettend goed bevallen. Het huis is perfect qua ruimte en voorzieningen. Wij waren natuurlijk maar met Fantaszijn tweeën, maar dan heb je echt geweldig veel ruimte. Van de 4 huizen die het “park” heeft is naar onze mening de villa Daphne degene met de meeste privacy. Het park ligt op een ongelooflijk rustige plek. Ontbijten in de ochtend bij je zwembad is een feest van rust met heel veel vogels om je heen. Als je meer van uitgaansgewoel houdt zit je hier volledig fout. De bakker zit op 7 minuten lopen van het park en voorziet je elke ochtend van vers warm brood. Voor grotere boodschappen en om het eiland te verkennen (er is genoeg te zien) heb je een auto echt nodig. Wij vinden deze accommodatie echt een aanrader. De zorg die door Maria en Isabella wordt geleverd is werkelijk prima.

4Kindvriendelijk
    9Inrichting
    9Hygiëne
    9Hoeveelheid ruimte

• 2017
    9Marieke08-10-2017

Pareltje: luxe, rust, ruimte en comfort.

Unieke, ruime en comfortabele villa in rustige, authentieke omgeving tussen de olijfbomen. Goede verzorging en persoonlijke aandacht. Heerlijke bedden, elke slaapkamer een eigen badkamer en balkon, mooie tuin met privé zwembad, gezellige buitenkeuken met bbq en prachtige tuin met gras, bloemen, groenten en kruiden. Op loopafstand bakkertje en restaurant. Op 5 minuten rijden een supermarkt en op 10 minuten een klein en mooi zandstrand met leuke tavernes. Begin oktober heerlijk rustig...... Een paar kleine technische gebreken na het zomerseizoen werden keurig gemeld bij aankomst (worden in de winter aangepakt). WiFi heeft alleen in een bepaalde hoek van de tuin bereik. Wordt ook aan gewerkt.

9Hygiëne

Met oudere kinderen

• 9Harald & Frits07-10-2017

Ruimte, rust en genieten

Wat fantastisch aan de villa waar wij verbleven (Lemonia) is: een mooi huis, privacy, een eigen zwembad en een hartelijke gastvrouw (Maria). Kortom een prima plek om je vakantie te vieren zoals jij dat wil. Izabela (housekeeping) zorgt ervoor dat al het linnengoed en handdoeken netjes op tijd worden vervangen. Arrillas ligt op nog geen 10 minuten rijden verwijdert en heeft een prima strand, diverse winkeltjes en restaurants. Wij hebben hier een mooie tijd gehad en komen hier zeker nog eens terug.

9Inrichting
    9Hoeveelheid ruimte
    9Zwembad
    10Hygiëne

• 10Anja colijn18-05-2017

Fantaschisch huis in een mooie omgeving!

We zaten in de villa myrtha ? Het is een prachtige villa die van alle gemakken voor zien is. Maria is heel aardig en je word verwelkomd met fruit, olijfolie en koekjes! Isabella verschoont het huis en het linnengoed en is erg aardig.We hebben een super tijd gehad op het eiland. Ook genoten van de lieve hond rocco en de poezen, er had er 1 zelf 2 kittens van een week oud! Te schattig!! Veel gezien en elke keer weer heerlijk om bij de villa terug te komen. Voor herhaling vatbaar! Lekker gegeten bij kokkinos op de hoek, supermarkt dichtbij en op loop afstand in het dorp een bakker waar je smorgens heerlijk vers warm brood kan halen. Corfu stad is heel mooi maar het is even zoeken om een plekje voor je auto te vinden maar dat lukt wel.

10Hygiëne

• 9Yvonne en Ineke19-06-2016

Fantastisch,voor herhaling vatbaar

Maria en Nikos,de eigenaren,zijn ontzettend aardige mensen. Zij en hun hulp Isabella doen alles om je het heel erg naar je zin te maken.Op het terrein staan 4 villa's met elk een privé zwembad.De villa's zijn zo gesitueerd dat er heel veel privacy is.Iedere dag schone handdoeken en 2x per week schone lakens.Het gehele huis is kraakhelder en van alle gemakken voorzien zoals grote koelkast met vriezer en wasmachine.Gezellig gemeubileerd in Griekse stijl. .

Met vrienden

• 8Marij02-01-2016

Mooi huis in een erg rustige omgeving

mooi huis, gelegen in een erg rustige omgeving. 'S avonds werd het vochtig en klam (dus muggen) Enkele keren per week kwam iemand de vuilniszakjes verwisselen en schone handdoeken brengen. Het zwembad werd goed onderhouden. Het lof welk steeds werd uitgesproken over Maria kan ik niet beamen. Ze verwelkomde ons en dat was het. Ze gaf al direct aan dat ze tijdens ons verblijf geen maaltijd zou koken omdat maar 2 van de 4 huizen bezet waren. Voor de rust een perfecte vakantie.

4Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• 9Monique16-08-2015

Geweldig huis!

Geweldig huis !! Gastvrije eigenaars. Een heerlijke plek . Wij komen zeker terug .

6Kindvriendelijk

Met oudere kinderen

• 9rini26-08-2014

hemel op aarde

Een prachtige accommodatie heel rustig en hoog gelegen tussen olijfbomen en cypressen. Vanaf je terras en zwembad kijk je op de zee die slechts vijf autominuten ver weg is. Het huis is heel compleet en lux ingericht. Maria, de vrouw die de accommodatie beheert, is erg hulpvaardig. Je krijgt met deze accommodatie veel voor je geld. Een absolute aanrader voor iedereen die houdt van luxe en rust. Een auto is een must !

• 10Roza10-09-2013

Wat een rust!

Wij verbleven met twee kinderen en vier volwassenen in het huis Levanta. Er was niets op of aan te merken op de locatie of het huis. Het huis is van alle gemakken voorzien. Groot ruim woongedeelte met open keuken en iedere slaapkamer voorzien van eigen badkamer. Niet in de beschrijving van de touroperator maar wel aanwezig: een bad in de badkamer op de bovenverdieping. Alle keukengerei aanwezig. Schoonmaak vuilnisbakjes dagelijks. Schoonmaak huis tweemaal per week, dit geldt ook voor het zwembad. Bij het huis een lekkere tuin met oude olijfbomen voor schaduwplekken. Een buitenkeuken met zitgedeelte. Vanaf het terras vanaf het zwembad zie je in de verte de zee. Locatie: heerlijk rustig. Levanta is het laagst gelegen huis, maar (over) last van de drie andere huizen hebben wij niet gehad. Supermarkt in het dorpje waar ze eigenlijk alle producten hebben. Open van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Al met al een superlocatie! Gastvrouw Maria is met recht een gastvrouw!!

• 9Kasper27-08-2012

Warm aanbevolen

Mooi huis in de heuvels, eigen zwembad en tuin, enkele kilometers heuvelafwaarts naar de mooie stranden en baaien van Arillas en Agios Georgios. Eigenaren Maria en Nikos zijn heel aardig en goede kokkin en gastheer bij heerlijke Griekse maaltijden. Vlakbij het huis een restaurant (Mon Amour), vers brood, en een matige, kleine supermarkt. Aan de stranden zijn wat betere shops en veel restaurants. Warm aanbevolen.

7Inrichting
    8Hoeveelheid ruimte

3 tips over Villa Mastrogiannis Country Retreat

• Claire Jongejan, 07-07-2012

Kerkyra was de moeite waard evenzo het hoogste punt van het eiland. Je bent overal zo. We hebben het noorden van Corfu doorkruist. Met zijn mooie strandjes en idillische plekjes. Gewoon de auto nemen en aanrijden 's morgens. En zo tegen een uur of 4 weer terug voor een duik in het privé zwembad. Het eiland is niet groot dus verloren rijden gebeurd zelden. Je komt altijd wel een herkenningspunt tegen.

• Roza, 10-09-2013

Diner in Afionas, meerdere restaurants met prachtig uitzicht en met mooie zonsondergang. Restaurant Anemos; uitstekende bediening en keuken! Kustplaatsje Arillas voor het huren van een motorbootje en her en der wat restaurantjes.

• Kasper, 27-08-2012

Maria en Nikos koken twee maal per week voor de gasten in hun vier huizen, aangename avonden met bijna overvloedige maaltijden voor een redelijke prijs.

0 vragen over Villa Mastrogiannis Country Retreat

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin