Appartement Villa Yannis

Laatste review

KOS is goed voor 8 dagen

Kasper,
27-6-2018

Eenvoudig maar schoon vriendelijke mensen enig minpunt handdoeken we hebben hier steeds om moeten vragen.

Minpunt KOS vliegveld wat een chaos met veel mensen die elkaar tegenspreken en zo zorgen voor veel onvrede en ongenoegen.

Kenmerken
Restaurant
Parkeren mogelijk

24 reviews over Appartement Villa Yannis in het Nederlands

KOS is goed voor 8 dagen

Kasper,
27-6-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar !!

Heidi Meulenaere,
23-9-2017

Tijdens onze eerdere reizen in Griekenland verbleven we in grote moderne hotels. Heel comfortabel, "nieuw", clean...

Villa Yannis is minstens even comfortabel en proper maar heeft daarnaast de gezelligheid van een authentiek kleinschalig familiehotel. Heel vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Heel lekker ontbijt. Kamers worden op tijd schoongemaakt en voorzien van proper beddegoed en handdoeken. Zelfs de afwas werd gedaan ! Heel rustige ligging maar ook heel centrale ligging Voor ontdekking van Corfu met de auto of scooter ! Op wandelafstand meerdere eetgelegenheden aan redelijke prijs, zoals overal in Corfu. Een echte aanrader !

Fijne plek!

fam vd voort,
30-7-2017

Wij verbleven begin juli 2 weken in Villa Yiannis in een juniorsuite met een fantastisch uitzicht over zee. Het appartement was erg schoon en omdat we even moesten wachten voordat we het appartement konden betrekken hebben we heerlijk aan het zwembad geluncht. Op de dag van aankomst kreeg onze jongste zoon, Sebastian, een stukje steen onder zijn teennagel. De eigenaar van het appartement twijfelde geen moment en heeft ons met zijn eigen auto naar het ziekenhuis gebracht alwaar het stukje steen werd verwijderd. Fantastische service !

De Villa is wat hoger gelegen. Naar Dassia lopen is prima te doen. In de avond, wanneer het donker is, is het echter erg gevaarlijk (donker, autos rijden hard, veel bochten) . Een taxi is dan geen overbodige luxe. Helaas vinden taxichauffeurs het wel noodzakelijk teveel te vragen voor een ritje de berg op, dus maak van tevoren altijd een prijs.

Vlakbij de Villa zijn ook leuke restaurants te vinden, waaronder 60 needles en Limera aanraders zijn.

Ook leuk is het om met de bus naar Kerkyra te gaan. Vanaf het dorpsplein rijdt 4 x per dag een blauwe bus voor 2,30 per persoon naar de hoofdstad.

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad. Met die kanttekening dat er vanaf half juli veel groepen Italiaanse jongeren verblijven in de Villa. We zouden de eigenaren (Sebastian en Eleni) willen aanraden de kamers gewoon via een touroperator te verhuren zodat zij daarvan geen last van hebben.

Solfly

Mooi wat hoger en rustiger gelegen complex

Nico Kromhout
16-9-2016

Appartement was rustig en voldoende ruim. Wij zij hier van 25 juli t/m 8 augustus 2016 geweest. Gezin bestaande uit 4 personen. Doordat het wat hoger gelegen is, enwat meer weg van Dassia en Ipsos is het redelijk rustig. Wel is het aan te raden om vervoer te regelen, een auto is zo wie zo te adviseren als je wat van het eiland wil zien. Wij hebben het in ieder geval prima naar ons zin gehad. Ga eens eten bij 60 Needles, maar een kleine 100 meter lopen of bij restaurant Panorama waar je een fantastisch uitzicht over de baai hebt. Om hier te komen ga je bij de Y splitsing naar beneden linksaf waarna je na zo'n 200 meter dit restaurant vind. De allerlekkerste souvlaki eet je daar.

Geweldige vakantie

Leonora Bouwman
29-9-2015

Ons app in Villa Yannis was net groot genoeg voor 3 personen. Keuken was wel klein, maar was niet de bedoeling om uitgebreid te gaan koken, want ze hebben in 't dorp veel eettentjes en de " 60 Needles "is een aanrader. De manager en zijn vrouw zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Heel mooi eiland en hele lieve mensen. Volgend jaar weer.

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Mario Vitale
24-9-2015

Het ligt wat afgelegen. Voordeel is dat het rustig is. Wel moet je vervoer hebben. Als enige had ik wat last van hanen. Mij werd een groter appartement aangeboden aan de andere kant van het gebouw, zonder extra kosten. Nu heb ik daar geen last meer van. Prima service ! Bedankt Villa Yanis en Karla (touroperator) Er is een heerlijk zwembad waar je ook wat kunt gebruiken. Als je heerlijk en gezellig wilt eten, ga dan naar restaurant Select en doe de groeten aan Georgios. Samen me zijn echtgenote runt hij hij het restaurant. De beoordeling is o.b.v. Het appartement. De studio vond ik persoonlijk te klein. Let op! Er is rekening gehouden met de verhouding prijs versus kwaliteit

Leuk appartement, jammer van de wifi

Martine vd Haak
14-9-2014

We kregen een gratis upgrade van een studio naar een ruim appartement met 3 grote balkons. Inrichting was oke, alleen de gordijnen en dekens zijn oud en stoffig.

Zwembad was heerlijk.

Nadeel was dat de wifi het bijna nergens doet. In het appartement was helemaal geen signaal en beneden in de lobby een zwak signaal.

Ik ben met mijn partner en een stel vrienden in september 2008 naar villa Yannis geweest. t'Was erg leuk. Heb alleen wat op aan te merken. Toen wij midden in de nacht aan kwamen was het pikke donker in en om het complex en moesten naar ons app. zoeken omdat er niemand aan wezig was. na een kwartiertje het app gevonden voor 4 pers. Was het niets ander dan een klein keukentje met een eet tafel en twee slaapkamers. En aan gezien wij best veel regen hadden waren we aan huis gekluisterd en zaten op elkaars lip! erg jammer!

Verder ziet het app. er heel mooi en verzorgt uit! zwembad hadden we voor ons alleen het was redelijk rustig. Ontbijt was een standaard ontbijt maar wel lekker.

Mooie omgeving

Marie-Christine en Joop
28-9-2009

8 dagen op vakantie geweest. Auto is een must of je moet een enrome wandelaar zijn!

Enorm veel muggen en niet alleen bij onze accommodatie maar overal zag je mensen rond lopen met muggen-bulten.

App. prima alleen mogen ze toch echt iets doen aan de prullenbakjes op de wc schoon te maken.Zoiets moet echt iedere dag hoor en dat was zeker niet het geval.

En er werd op z'n grieks gepoetst!!

Verder zalig eiland.

Heel mooie omgeving, niet touritisch

Fam. Franssen
14-9-2009

Leuke appartementen in Villa, mooi zwembad waar je fijn kunt uitrusten

inrichting villa redelijk goed maar de keuken is erg karig uitgerust.

Helaas hadden wij 4 airco's in het appartement die per dag €7,= per stuk kosten

dat was dan voor €280,= per week afzondelijk huren(alleen slaapkamer) was niet mogelijk, en niet bespreekbaar, vandaar een 5 voor service.

Ik had op zoover gekeken voor beoordelingen en vond er eentje en via reiswijzer 12 dat vindt ik vreemd voor dezelfde locatie???

Wij hebben een fijne vakantie gehad en Corfu is prima bevallen.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Yannis in Kato Korakiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Yannis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.