Appartement Villa Yannis

Tonen op kaart

27 reviews over Appartement Villa Yannis

• 2019
    4V helmond08-09-2019

Eens maar nooit meer villa yannis

Leuk goed zwembad groot appatrement geen koffie apparaat of filterhouder oud meubulair heel kleine doche doche kop houders allemaal los alles werdt nat schimmel in de doche wc bril helemaal los toilet borstel zaten nog resten aan van vorige gebruikers gaten in de tegels een maal per week in brochure zou een bbq met muziek zijn er Hong wel een brochure erover bij navraag er moeten 20 personen zijn om deel te nemen en blijkt eigenlijk nooit gehaald te worden dus aanbod is lucht verder toch goede vakantie gehad veel weg geweest

Gereisd met partner in september 2019

• 8Robin Van Cleemput26-04-2019

Prachtig

Zeer lieve uitbaatster prachtige omgeving
    Mooi uitzicht Wel een auto nodig

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6S Kerkhof25-03-2019

Goedkoop maar niet voor herhaling!

Goedkoop het kunnen boeken, dus onze verwachtingen ook hierop bijgesteld. Zwembad was goed en meeste dagen rustig toen wij er waren. Wij hadden pech met jongelui die 's ochtends om 4 of 6 uur terug kwamen en ook nog op het terras gingen zitten en tafeltennis spelen. Er werd niet veel gedaan hieraan. We hadden een appartement met 2 slaapkamers. Keuken kan je niets koken. Een oude elektrische plaat. Airco aanwezig tegen betaling. Het bed was echt te smerig voor woorden. Ik zal de foto's besparen. Eigenaresse niet bijzonder gastvrij

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    7Kasper27-06-2018

KOS is goed voor 8 dagen

Eenvoudig maar schoon vriendelijke mensen enig minpunt handdoeken we hebben hier steeds om moeten vragen. Minpunt KOS vliegveld wat een chaos met veel mensen die elkaar tegenspreken en zo zorgen voor veel onvrede en ongenoegen.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Heidi Meulenaere23-09-2017

Absoluut voor herhaling vatbaar !!

Tijdens onze eerdere reizen in Griekenland verbleven we in grote moderne hotels. Heel comfortabel, "nieuw", clean... Villa Yannis is minstens even comfortabel en proper maar heeft daarnaast de gezelligheid van een authentiek kleinschalig familiehotel. Heel vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Heel lekker ontbijt. Kamers worden op tijd schoongemaakt en voorzien van proper beddegoed en handdoeken. Zelfs de afwas werd gedaan ! Heel rustige ligging maar ook heel centrale ligging Voor ontdekking van Corfu met de auto of scooter ! Op wandelafstand meerdere eetgelegenheden aan redelijke prijs, zoals overal in Corfu. Een echte aanrader !

Gereisd met partner in september 2017

• 9fam vd voort30-07-2017

Fijne plek!

Wij verbleven begin juli 2 weken in Villa Yiannis in een juniorsuite met een fantastisch uitzicht over zee. Het appartement was erg schoon en omdat we even moesten wachten voordat we het appartement konden betrekken hebben we heerlijk aan het zwembad geluncht. Op de dag van aankomst kreeg onze jongste zoon, Sebastian, een stukje steen onder zijn teennagel. De eigenaar van het appartement twijfelde geen moment en heeft ons met zijn eigen auto naar het ziekenhuis gebracht alwaar het stukje steen werd verwijderd. Fantastische service ! De Villa is wat hoger gelegen. Naar Dassia lopen is prima te doen. In de avond, wanneer het donker is, is het echter erg gevaarlijk (donker, autos rijden hard, veel bochten) . Een taxi is dan geen overbodige luxe. Helaas vinden taxichauffeurs het wel noodzakelijk teveel te vragen voor een ritje de berg op, dus maak van tevoren altijd een prijs. Vlakbij de Villa zijn ook leuke restaurants te vinden, waaronder 60 needles en Limera aanraders zijn. Ook leuk is het om met de bus naar Kerkyra te gaan. Vanaf het dorpsplein rijdt 4 x per dag een blauwe bus voor 2,30 per persoon naar de hoofdstad. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad. Met die kanttekening dat er vanaf half juli veel groepen Italiaanse jongeren verblijven in de Villa. We zouden de eigenaren (Sebastian en Eleni) willen aanraden de kamers gewoon via een touroperator te verhuren zodat zij daarvan geen last van hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Nico Kromhout16-09-2016

Mooi wat hoger en rustiger gelegen complex

Appartement was rustig en voldoende ruim. Wij zij hier van 25 juli t/m 8 augustus 2016 geweest. Gezin bestaande uit 4 personen. Doordat het wat hoger gelegen is, enwat meer weg van Dassia en Ipsos is het redelijk rustig. Wel is het aan te raden om vervoer te regelen, een auto is zo wie zo te adviseren als je wat van het eiland wil zien. Wij hebben het in ieder geval prima naar ons zin gehad. Ga eens eten bij 60 Needles, maar een kleine 100 meter lopen of bij restaurant Panorama waar je een fantastisch uitzicht over de baai hebt. Om hier te komen ga je bij de Y splitsing naar beneden linksaf waarna je na zo'n 200 meter dit restaurant vind. De allerlekkerste souvlaki eet je daar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Leonora Bouwman29-09-2015

Geweldige vakantie

Ons app in Villa Yannis was net groot genoeg voor 3 personen. Keuken was wel klein, maar was niet de bedoeling om uitgebreid te gaan koken, want ze hebben in 't dorp veel eettentjes en de " 60 Needles "is een aanrader. De manager en zijn vrouw zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Heel mooi eiland en hele lieve mensen. Volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Mario Vitale24-09-2015

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Het ligt wat afgelegen. Voordeel is dat het rustig is. Wel moet je vervoer hebben. Als enige had ik wat last van hanen. Mij werd een groter appartement aangeboden aan de andere kant van het gebouw, zonder extra kosten. Nu heb ik daar geen last meer van. Prima service ! Bedankt Villa Yanis en Karla (touroperator) Er is een heerlijk zwembad waar je ook wat kunt gebruiken. Als je heerlijk en gezellig wilt eten, ga dan naar restaurant Select en doe de groeten aan Georgios. Samen me zijn echtgenote runt hij hij het restaurant. De beoordeling is o.b.v. Het appartement. De studio vond ik persoonlijk te klein. Let op! Er is rekening gehouden met de verhouding prijs versus kwaliteit

Gereisd met partner in september 2015

• 7Martine vd Haak14-09-2014

Leuk appartement, jammer van de wifi

We kregen een gratis upgrade van een studio naar een ruim appartement met 3 grote balkons. Inrichting was oke, alleen de gordijnen en dekens zijn oud en stoffig. Zwembad was heerlijk. Nadeel was dat de wifi het bijna nergens doet. In het appartement was helemaal geen signaal en beneden in de lobby een zwak signaal.

Gereisd met partner in september 2014

1 tip over Appartement Villa Yannis

• Martine vd Haak, 14-09-2014

Neem iets mee om muggen op afstand te houden! Er zijn er ontzettend veel!! Auto of scooter huren is echt nodig, als je iets van het eiland wil zien. Dagje Corfu stad en dan ook het fort bezoeken, en lekker vaak uit eten gaan. Is niet duur en heerlijk!

1 vraag over Appartement Villa Yannis

• Ron Bosman, 03-06-2016

villa Yannis beschikbaarheid

Beste lezer,

Graag informeer ik naar de beschikbaarheid van 31 juli t/m 10 augustus van villa Yannis in Paleokastritsa, Corfu. Eventueel ook vanaf 27 juli t/m 10 augustus. Met vriendelijke groet, Ron Bosman

Appartement Villa Yannis info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats