Aparthotel Villa Karmar

3 reviews over Aparthotel Villa Karmar in het Nederlands

Uitermate prettig verblijf op Corfu

TMocking
17-9-2017

Villa Karma is een uitermate prettige verblijfplaats voor een vakantie op Corfu. Redelijk centraal op het eiland op iets meer dan een half uurtje rijden van het vliegveld. Huur je een auto? Er is een eigen ruime parkeerplaats. De studio's zijn schoon, goede bedden, matrassen aan de harde kant wat ikzelf prettig vindt. Er is een kitchenette aanwezig met een bescheiden hoeveelheid spullen. Ruimte voor een eitje bakken en koffie te zetten. Uiteraard niet voor een Chinese rijsttafel voor 4. Kamers liggen aan de voorkant aan een redelijk drukke weg maar met de deuren dicht heb je daar geen last van.Zon staat niet continue op de kamer staat wat de noodzaak van het gebruik van de airco wegneemt en de deuren ook dichtkunnen. Wij hebben de airco alleen op de eerste dag gebruikt. Service van George (de ontzettend sympathieke beheerder) is top! Op de ochtend na aankomst werd bv met liefde het niet de dag ervoor bestelde ontbijt klaargemaakt. Zwembad werd vrijwel dagelijks schoongemaakt.

kleinschalig, rustig studio/appartement

L.Rozenbroek
28-6-2017

Als je van rust houdt, is het perfect. Heerlijk zwembad, bijna voor je alleen. Het appartement zit wel aan een redelijk drukke weg halverwege op en berg, wat een aardig klim betekent. Elke dag! Je moet zeker goed ter been zijn.. Vriendelijke en behulpzame eigenaar George en Joy. Ze maakten elke dag een praatje. Het bed vonden wij zeer hard (maar dat zal wel komen omdat wij thuis op een waterbed slapen) en hadden het idee dat we op de spiralen lagen. Verder hadden wij wel wat meer schone handdoeken gewild . 1x is toch wel veel te weinig!

Wij hadden een fantastische vakantie!!

Josée van Pijkeren
23-9-2016

Voor de tweede keer in villa Karmar geweest! De vorige keer was in september 2015 voor twee weken!! Wij hebben het hier heerlijk gehad!! Wat wel aan te bevelen is om een auto te huren en dat kan je het goedkoopst doen via de eigenaar George Kampis!! Vanuit dit appartementencomplex mooie uitstapjes gemaakt en Corfu ontdekt!! Het zijn prima appartementen, bedden zijn goed en alles is schoon!! Als je iets mist aan een pan of lepels etc. dan kan je dit aan George of Joy (vrouw van George) vragen!! Je hebt het dan dezelfde dag al in je appartement. Het zwembad is heerlijk en wordt goed onderhouden!! Wij hebben er heerlijke uren aan doorgebracht!! In de omgeving zitten diverse heerlijke restaurants!! Heel eerlijk gezegd hebben wij geen minpuntjes kunnen vinden aan dit appartement!! Wij hebben het fantastisch gehad, zowel in 2015 en dit jaar in juni 2016!! George en Joy zijn schatten van mensen!! Niets is teveel moeite voor ze!! Wij gaan zeker nogmaals hierheen!!!! Groet, Ron en Josée

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Karmar in Kato Korakiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Karmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.