Appartement Siorra Alessandra

• 8.2Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Siorra Alessandra voor je op een rij gezet:

20 reviews over Appartement Siorra Alessandra

• 9Trijnie Jelsma09-10-2019

Geweldig

Het is een prachtige accommodatie als je van rust houdt, dit ondanks dat er wel geregeld verkeer langs rijdt. De tuin geeft je een heerlijk relaxed gevoel. De appartementen zijn zeer verschillend, maar allemaal netjes. Dagelijks wordt de kamer opgeruimd. De familie die de accommodatie beheerd is zeer attent. De poezenfamilie was op een leuke manier aanwezig. Wij hebben in ieder geval een fijn verblijf gehad en kunnen het zeker aanraden, als je van een kleinschalige accommodatie houdt. Op loopafstand heb je voldoende restaurantjes waar he heerlijk kunt eten. Bij ons stond pizzeria Da Marco op nummer 1 en ook Squirell is zeker aan te bevelen, je kunt hier heerlijke streekproducten eten. Maar er zijn er veel meer! Ook de afstanden om het eiland te verkennen zijn vanuit hier prima te doen, wij hadden wel een auto tot onze beschikking. Doen dus.

• 9Jolanda van Beek23-09-2019

Wil je een unieke ervaring, ga dan hier heen.

We hebben een fantastische vakantie gehad. Fijne mensen van Siorra Allesandra stonden voor je klaar. We hadden een mooi appartement leuk ingericht. Leuke plek om buiten te zitten we hebben genoten.

• 7Peter S23-09-2019

Een heerlijke vakantie in een relaxte sfeer.

Zoals meerdere malen verteld ligt het aan een drukke weg, Ipsos zelf is ook één weg. Het ligt 300 meter buiten het dorp. Na een paar dagen hieraan gewend. Wij hebben in de bungalow gezeten en dat is ons goed bevallen. De schoonmaak vonden wij matig. Maar al met al een leuke vakantie omdat het kleinschalig is met een hele mooie tuin. Een lekker zwembad waar altijd plek is.

• 9Toon van Krieken22-09-2019

Geweldig verblijf op een fantastisch eiland

We hebben geboekt inclusief huurauto, zodat je de vrijheid hebt om het eiland te verkennen. Het appartementencomplex is kleinschalig, ca. 8 appartementen/studio's, met zwembad en tennisbaan. Wij hadden een twee-kamer appartement. Het ligt wel aan een drukke weg, maar daar liggen alle appartementen in Ipsos aan. Het voordeel van Ipsos is dat het gehele eiland bereikbaar is binnen een uur rijden. Het eiland is mooi, met fotogenieke dorpjes zoals Krini, mooie baaien zoals Agios Georgios, ruïnes zoals Angelokastro, de forten bij de haven van Kerkyra. Al met al meer dan de moeite waard om 11 dagen te verblijven.

• 6Karin Karreman03-09-2019

Geen aanrader

Wij verbleven in de vrijstaande "villa" Petra. Deze ligt pal aan de drukke doorgaande weg, geeft echt veel overlast, zowel qua uitlaatgassen als lawaai, dat laatste ook met name de hele nacht door. Ook loop je er s avonds met gevaar voor eigen leven, het is er aardedonker en het verkeer raast langs je heen. Jammer, want de leuke restaurantjes zijn wel op loopafstand. Inventaris zeer matig, 3 glazen en 3 mokken terwijl je met zijn vieren bent(?). Ramen die niet goed sluiten (muggen!!), toiletbril, deze zou zsm gerepareerd worden werd ons bij aankomst verteld, echter bij vertrek, 2 weken later, nog steeds niet gebeurd. Overal spinrag en zeer stoffig. Zwembad zou ook wel iets beter onderhouden kunnen worden, alleen een schepnet is niet echt voldoende. Al met al best wat verbeterpunten.

• 6Freek Steevels01-09-2019

Niet meer

Als je rustig wil slapen moet je hier niet zijn. Ligt vlak langs de drukke doorgaande weg. Zwembad moet schoner en er waren best een paar dingen stuk in het huis. Wordt niks aangedaan.

• 9L. vd Werf02-08-2019

Klein paradijsje

Fantastisch paradijs. Bushalte voor de deur. Restaurants etc op loop afstand. Super voor mensen die vanuit een rustige locatie corfu willen beleven 😁

• 9Saskia11-07-2019

Vakantie zoals vakantie voor ons bedoeld was!

Heerlijk kleinschalig appartementen complex. Erg gemoedelijk, zeer lieve eigenaren. Alles bespreekbaar wanneer er iets is. Zalig zwembad en tuin om te relaxen. Mensen die hier komen, komen voor de rust. Vandaar minder geschikt voor families met oudere kinderen of jongelui die naar Corfu komen voor het uitgaansleven. Een auto is wel heel fijn hier en deze is op eigen terrein te parkeren. Airco tegen betaling aanwezig. Veel eethuisjes op loopafstand. Ook supermarkten in de buurt. Fantastisch eiland!

• 10van der Laan02-06-2019

Absoluut aan te raden!

Zojuist teruggekomen van een prachtige week bij Siorra Alessandra. Werkelijk alles was fantastisch, ideale ligging en gastvrij ontvangst.

Absoluut een aanrader voor zowel single trips als met de familie. Alles is goed onderhouden en je komt hier echt voor je rust.

Met vrienden

• 9Paul, Yumin en Merijn04-05-2019

Heerlijk verblijf op een gastvrij eiland!

We hebben een heerlijke week op Corfu gehad, alleen de eerste dagen waren koud en vochtig. Hoewel dat helaas in ons appartement ook zo was hebben de goede zorgen van eigenaren Sanja en Alex (extra dekens e.d.) ons bezoek zeer veraangenaamd. Wat een lieve gastvrije mensen! Op de mooie dagen later in de week hebben we genoten van de grote buitentuin met zijn hangmatten en ligstoelen en het heerlijke zwembad, de buitenbar en de tennisbaan (gratis!)! Voor kinderen is dit een heerlijke adres waar ze prima hun energie kwijt kunnen. Verder: voor de deur stap je zo in de bus naar Corfu Stad. We hebben dagen bij Siorra Allesandra afgewisseld met uitstapjes op een mooi eiland (overal prachtige strandjes en baaitjes) met vooral vriendelijke en zéér gastvrije mensen. Ook het Griekse eten is eigenlijk bijna overal prima in orde. Aanrader: Capatain Octopus in Benitses (net iets ten zuiden van Corfu Stad) heeft echt de beste seafood!

Met jonge kinderen

1 tip over Appartement Siorra Alessandra

• Suzan, 22-07-2015

Centraal gelegen ten opzichte van dagtochtjes: Paleokastritsa, Achilleion, Kanoni, Kassiopi, Sidari, Corfu stad en Corfu donkey rescue. Voldoende restaurants op loopafstand bijv Costas, Squirrel en langs de boulevards van Ypsos

1 vraag over Appartement Siorra Alessandra

• Caro, 30-12-2017

Bungalow

Iemand ooit in de bungalow gezeten? Ben benieuwd hoe dat bevallen is.

Appartement info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen