Appartement Marinos

Tonen op kaart

41 reviews over Appartement Marinos

• 2019
    5Josephine22-07-2019

Gastvrijheid maakt een slecht bed niet goed

Gastvrij, rustig en goed gelegen; maar helaas ook erg basic; zeer harde matrassen op 2 bedden en een nog veel slechter bed voor de 3e persoon terwijl nergens werd gemeld dat dit geen volwaardig bed zou zijn. De gastvrouw wil vervolgens graag dat je het goed hebt, komt met een 2e matras etc; maar 2x een slechte matras maakt nog geen goede... De ligging is rustig, het zwembad ook, er was altijd wel een plekje. Maar voor alles moet je wel op pad; je kan er geen kop koffie kopen. Op 2 pitten koken is ook niet alles... Mijn advies is; zoek naar iets meer waar voor je geld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

9CABermuda06-10-2016

Top locatie, mooi familie bedrijf.

Persoonlijke ontvangst, professioneel en betrokken personeel. Luxe mooie en vooral schone kamers Iedere dag schoonmaak. Zwembad en zee op val afstand. Mooi familie bedrijf. Mooie vakantie bestemming.

Gereisd in oktober 2016

• 8Gerreke23-07-2016

Heerlijk

Voor Griekse begrippen een luxe appartement, koffiemachine, Waterkoker en tosti-ijzer, goede pannen en bestek en kookplaten die goed werkten. Het appartement mag gemoderniseerd worden, maar omdat we weinig aanwezig waren, maakte dit niet uit. Wel harde matrassen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 3Maarten Rijpkema05-09-2015

ruim appartement

Erg vriendelijke eigenaar ruim appartement. Let wel op dat het appartement ver weg zit van het strand dit is zeker 45 minuten lopen en dat in de warmte + dat de weg terug heel steil omhoog is. Je kan besten meteen op de luchthaven een auto boeken kost rond de €200 per week. Je hoort s'nachts ook erg veel honden blaffen kan je las van hebben. Zwembad mag ook wel wat vernieuwing hebben is allemaal wat verouderd maar is wel allemaal ruim opgezet. Als je echt gezelligheid wil opzoeken s'avond met verschillende restaurants moet je een aardig stuk lopen 45 minuten op 20 minuten zitten ongeveer 3 restaurants zijn erg goed maar niet erg druk.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9josjetten27-08-2015

Gewoonweg super!!!

Waar moet ik beginnen als je zo enthousiast bent over de krasse 79-jarige Marinos. Alle recensies over de vriendelijkheid werden bevestigd en zelfs overtroffen. Vrijwel elke dag werden we gevraagd voor het drinken van een heerlijke frappé. We hebben over de vele bezienswaardigheden gesproken. Maar ook de crisis kwam uitgebreid aan bod en die hebben we met eigen ogen kunnen aanschouwen. Veel leegstand en een sterke terugval van het toerisme. Ook Marinos merkte dit duidelijk. Je kunt voor ong. € 17,50 pp goed eten en drinken (voor- en hoofdgerecht). Een auto of scooter heb je zeker nodig. Huur een niet te grote auto, want de straatjes zijn behoorlijk smal. Stuurmanskunst is een vereiste. Soms is een scooter trouwens veel gemakkelijker. Corfu is echt een supermooi, groen eiland met een zeer vriendelijke bevolking. Een aanrader! Oh ja, wanneer je het kunt missen, neem dan het grote appartement type A, krijg je geen spijt van!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Detlef Vossenberger19-07-2014

Mooie plek

App.Marinos is SUPER en de Ligging rustig

Gereisd met partner in juni 2014

• 9jt van leeuwen26-06-2014

een fijne plek

Af gelopen week thuis gekomen van corfu Zeer fijne plek om vakantie te vieren lekker rustig fijn zwembad Fijn ontvangst door marinos met kofie
    wij hadden app 13 wat erg goot is voor met ze 2 maar zeer schoon werd zeer goed schoon gehouden zo als alles er schoon en netjes word gehouden Wel anders mee gemaakt in grieken land Als wij weer naar corfu zullen gaan dan ga ik weer hier na toe Een aan rader

Gereisd met partner in juni 2014

• 10George18-10-2013

Een echte aanrader

De eigenaren zijn hele lieve mensen en zijn bijzonder betrokken bij hun gasten. Mooi gelegen, net buiten een kleine dorpje, dus heerlijk rustig. Een eigen zwembad en een bijzonder mooie tuin. De appartementen zijn brand schoon en gezellig ingericht. Voldoende restaurants in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 9patricia10-09-2013

Mama, kan je heimwee hebben naar je vakantie?

Dat vroeg mijn dochter een paar weken terug. Ondanks dat er verder geen andere kinderen waren om mee te spelen hebben onze dames (11 en 15) zich prima vermaakt (lang leve de Wifi verbinding op het complex).

Voor mijn man en mij was dit ons tweede bezoek aan Marinos. 18 jaar geleden waren wij hier ooit samen geweest, toen was er nog geen zwembad. Het mooie Corfu en het prachtige complex konden wij niet loslaten.

De beschikking over een auto vanaf de luchthaven was zeer prettig en noodzakelijk. Eten hebben we lekker in Kato Korakiana (Select en Joy's cafe) gedaan zo ook de boodschappen. Er is geen toeristenwinkel in het dorp en dat maakt de vakantie wel heel authentiek grieks. Een aanrader.

Uit de gesprekken met Marinos, familie en buren hebben we veel gehoord over de stand van zaken over de Griekse economie. Niet fraai maar interessant om het verhaal eens uit eerste hand te vernemen. Het heeft ons geraakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Loes10-09-2013

Geweldige eigenaar

Wat een warm welkom bij aankomst, de koffie stond klaar. Een tuin waar dagelijks in gewerkt word is een lust voor het oog. Als je slecht ter been bent is dit geen goede keuze, het is erg heuvelachtig. Wij liepen naar het strand gem. 30 minuten heen en terug de heuvels op wat langer. In het dorpje Kato Korakiana heerlijk gegeten en de dagelijkse boodschapjes gedaan, is ongeveer 15 minuten lopen. Vanuit het dorp is een busverbinding en kun je b.v. naar Corfu stad voor een euro vijftig. Marinos de eigenaar is heel vriendelijk en geeft graag tips, hij spreekt ook goed Duits en Italiaans. Wij kregen 3x per week schone handdoeken en werd er schoon gemaakt en 1x per week schone lakens. Wat ook wel heel belangrijk is dat alles super schoon is.

Gereisd met partner in augustus 2013

4 tips over Appartement Marinos

• patricia, 10-09-2013

Eten bij Joys's Cafe en Select

• Sylvia, 26-09-2012

Het is aan te raden om eigen vervoer te hebben. Naar het strand lopen is net iets te ver. Je kunt in het dorp lekker eten bij restaurant Select. Hier kun je lopend naartoe . Verder zijn er een paar supermarktjes in de nabijheid. Heb je geen eigen vervoer en wil je naar Corfu stad dan kun je de bus nemen.

• Gerrit, 15-09-2012

Mail me voor foto,s. En ga het eiland verkennen.

2 vragen over Appartement Marinos

• H Druijf, 01-11-2017

Prijsopvraag

Wat kost een appartement?

• Moji, 18-05-2014

wie weet.....

Wie weet de email adres van de eigenaar van de Marinos? ik heb een reis geboekt en ben benieuwd of hij ons kan helpen met huren van een auto ter plekke, of moet ik hier vandaan wat regelen?

Moji, 20-05-2014

hoi, bedankt voor de reactie ja dat doen we ook meestal maar omdat dit de eerste keer is dat we naar Corfu gaan dacht ik dat het misschien handiger is om van te voren een prijs opgave te vragen. Toch heel erg bedankt voor u reactie en een hele fijne vakantie, we hebben nog 7 weken te gaan maar heb er heel veel zin in :)

Erwin, 23-06-2014

Wij gaan dit jaar voor de 4e keer naar Corfu/Marinos. Een auto regelen via Marinos gaat heel goed en je betaalt zeker niet teveel. In ons geval kwam hij met 3 opties waar we een keuze uit konden maken. De auto staat klaar op het vliegveld van Corfu. Een tip: huur een kleine auto daarmee beweeg je je wat gemakkelijker op het eiland.

john, 20-05-2014

Hallo je kan meestal via de eigenaar wel een auto huren maar als je het zelf doe op corfu ben je goed koper uit is mijn ervaring ik ga over vier weken ook daar na toe en huur daar een auto als je het via reis agent doet ben je stukken duurder uit ik wens je een fijne vakantie op corfu

Appartement Marinos info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën, Zeilen