Appartement Marinos

• 7.1Inrichting
  • 9.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

42 Reviews over Marinos

• 9Teus26-09-2021

Zoals gewoonlijk weer super !!

Meerdere malen hier geweest. Zoals iedere keer is het of je thuiskomt. Zeer vriendelijke gastvrouw Maria waarvoor niets teveel is. Appartementen zijn basic, maar schoon en voldoende uitgerust. Wij hadden een ruim 2-kamer appartement met een groot terras en ligbad. Leuke, goede, restaurants dicht in de buurt zoals 60Needles en Panorama.

• 10Ruimte
  • 5Josephine22-07-2019

Gastvrijheid maakt een slecht bed niet goed

Gastvrij, rustig en goed gelegen; maar helaas ook erg basic; zeer harde matrassen op 2 bedden en een nog veel slechter bed voor de 3e persoon terwijl nergens werd gemeld dat dit geen volwaardig bed zou zijn. De gastvrouw wil vervolgens graag dat je het goed hebt, komt met een 2e matras etc; maar 2x een slechte matras maakt nog geen goede... De ligging is rustig, het zwembad ook, er was altijd wel een plekje. Maar voor alles moet je wel op pad; je kan er geen kop koffie kopen. Op 2 pitten koken is ook niet alles... Mijn advies is; zoek naar iets meer waar voor je geld.

• 9CABermuda06-10-2016

Top locatie, mooi familie bedrijf.

Persoonlijke ontvangst, professioneel en betrokken personeel. Luxe mooie en vooral schone kamers Iedere dag schoonmaak. Zwembad en zee op val afstand. Mooi familie bedrijf. Mooie vakantie bestemming.

• 8Gerreke23-07-2016

Heerlijk

Voor Griekse begrippen een luxe appartement, koffiemachine, Waterkoker en tosti-ijzer, goede pannen en bestek en kookplaten die goed werkten. Het appartement mag gemoderniseerd worden, maar omdat we weinig aanwezig waren, maakte dit niet uit. Wel harde matrassen.

• 3Maarten Rijpkema05-09-2015

ruim appartement

Erg vriendelijke eigenaar ruim appartement. Let wel op dat het appartement ver weg zit van het strand dit is zeker 45 minuten lopen en dat in de warmte + dat de weg terug heel steil omhoog is. Je kan besten meteen op de luchthaven een auto boeken kost rond de €200 per week. Je hoort s'nachts ook erg veel honden blaffen kan je las van hebben. Zwembad mag ook wel wat vernieuwing hebben is allemaal wat verouderd maar is wel allemaal ruim opgezet. Als je echt gezelligheid wil opzoeken s'avond met verschillende restaurants moet je een aardig stuk lopen 45 minuten op 20 minuten zitten ongeveer 3 restaurants zijn erg goed maar niet erg druk.

• 9josjetten27-08-2015

Gewoonweg super!!!

Waar moet ik beginnen als je zo enthousiast bent over de krasse 79-jarige Marinos. Alle recensies over de vriendelijkheid werden bevestigd en zelfs overtroffen. Vrijwel elke dag werden we gevraagd voor het drinken van een heerlijke frappé. We hebben over de vele bezienswaardigheden gesproken. Maar ook de crisis kwam uitgebreid aan bod en die hebben we met eigen ogen kunnen aanschouwen. Veel leegstand en een sterke terugval van het toerisme. Ook Marinos merkte dit duidelijk. Je kunt voor ong. € 17,50 pp goed eten en drinken (voor- en hoofdgerecht). Een auto of scooter heb je zeker nodig. Huur een niet te grote auto, want de straatjes zijn behoorlijk smal. Stuurmanskunst is een vereiste. Soms is een scooter trouwens veel gemakkelijker. Corfu is echt een supermooi, groen eiland met een zeer vriendelijke bevolking. Een aanrader! Oh ja, wanneer je het kunt missen, neem dan het grote appartement type A, krijg je geen spijt van!

• 10Detlef Vossenberger19-07-2014

Mooie plek

App.Marinos is SUPER en de Ligging rustig

• 9jt van leeuwen26-06-2014

een fijne plek

Af gelopen week thuis gekomen van corfu Zeer fijne plek om vakantie te vieren lekker rustig fijn zwembad Fijn ontvangst door marinos met kofie
    wij hadden app 13 wat erg goot is voor met ze 2 maar zeer schoon werd zeer goed schoon gehouden zo als alles er schoon en netjes word gehouden Wel anders mee gemaakt in grieken land Als wij weer naar corfu zullen gaan dan ga ik weer hier na toe Een aan rader

• 10George18-10-2013

Een echte aanrader

De eigenaren zijn hele lieve mensen en zijn bijzonder betrokken bij hun gasten. Mooi gelegen, net buiten een kleine dorpje, dus heerlijk rustig. Een eigen zwembad en een bijzonder mooie tuin. De appartementen zijn brand schoon en gezellig ingericht. Voldoende restaurants in de omgeving.

• 9patricia10-09-2013

Mama, kan je heimwee hebben naar je vakantie?

Dat vroeg mijn dochter een paar weken terug. Ondanks dat er verder geen andere kinderen waren om mee te spelen hebben onze dames (11 en 15) zich prima vermaakt (lang leve de Wifi verbinding op het complex).

Voor mijn man en mij was dit ons tweede bezoek aan Marinos. 18 jaar geleden waren wij hier ooit samen geweest, toen was er nog geen zwembad. Het mooie Corfu en het prachtige complex konden wij niet loslaten.

De beschikking over een auto vanaf de luchthaven was zeer prettig en noodzakelijk. Eten hebben we lekker in Kato Korakiana (Select en Joy's cafe) gedaan zo ook de boodschappen. Er is geen toeristenwinkel in het dorp en dat maakt de vakantie wel heel authentiek grieks. Een aanrader.

Uit de gesprekken met Marinos, familie en buren hebben we veel gehoord over de stand van zaken over de Griekse economie. Niet fraai maar interessant om het verhaal eens uit eerste hand te vernemen. Het heeft ons geraakt.

Appartement Marinos info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij