Appartement Marina

0Tonen op kaart

8 Reviews over Marina

• 10MRS me21-07-2010

Fantastische Plek

Appartement Marina is zo super. Nog nooit zo'n mooi uitzicht gehad en de rust hier is echt perfect. De eigenaren Theo en Maria zijn echt twee super mensen. Ze staan altijd voor je klaar. Echt een aanrader.

• 4Emiel, Karin en Yerven27-06-2010

Het minste app in Griekenland tot nu toe!

We komen al wat jaren in Griekenland op verschillende eilanden. We zoeken feitelijk altijd te wat kleinere plaatsjes op met de wat kleinere en "goedkopere" app. Dus we zijn we wat gewend.Om een opsomming te geven: Bedden waren zeer slecht. Matrassen waren slecht, delen van de lattenbodems van bedden waren afgebroken of daadwerkelijk weg. Wij hebben van 4 bedden uiteindelijk 2 redelijke bedden weten te maken. Kinderbedje waar onze zoon van bijna 2 in sliep was erg gammel. Geen warm water. Ook na navraag werd dit niet verzorgd. We wasten onze borden e.d. af in een pan. Deze pan werd ook gebruikt voor het wassen van wat kleding en om de wc door te spoelen. Al met al een app wat wij zeker niet nogmaals zullen bezoeken.

Oh, en de 6 restaurants in het dorp zijn er niet meer. Dit zijn er nog 2. Deze zijn overigens wel redelijk tot goed. Een auto is hier een must!

• 5Emiel27-06-2010

Het minste app in Griekenland tot nog toe!

We komen al wat jaren in Griekenland op verschillende eilanden. We zoeken feitelijk altijd te wat kleinere plaatsjes op met de wat kleinere en "goedkopere" app. Dus we zijn we wat gewend. Om een opsomming te geven: Bedden waren zeer slecht. Matrassen waren slecht, delen van de lattenbodems van bedden waren afgebroken of daadwerkelijk weg. Wij hebben van 4 bedden uiteindelijk 2 redelijke bedden weten te maken. Kinderbedje waar onze zoon van bijna 2 in sliep was erg gammel. Geen warm water (dus echt KOUD water). Ook na navraag werd dit niet verzorgd. We wasten onze borden e.d. af in een pan. Diezelfde pan werd ook gebruikt voor het wassen van wat kleding en om de wc door te spoelen. Want daar zat totaal geen druk achter. Al met al een app wat wij zeker niet nogmaals zullen bezoeken.

• 8Fam v Bovene20-09-2009

fantastische plek om bij te komen

We zijn net terug van een heerlijke vakantie bij Theo en Maria. S'Avonds aan de bar was er altijd tijd voor een gezellig praatje. Hun gastvrijheid is werkelijkwaar boven alle grenzen.Leuk zwembad, waar onze zoon van 3,5 zich prima vermaakte, verveelde zich geen moment.Het app.is eenvoudig, maar je leeft toch de meestetijd buiten. Lekker gegeten bij Select en Joy's. Met de bus naar Dasia en corfu-stad is goed te doen. Een auto huren is ook zeker een aanrader. Wij hebben een prima vakantie gehad en zijn niets tekort gekomen! (anders als hieronder geschreven)

• 7Suzie12-09-2009

Mooie omgeving

Wij zijn hier in juni 2008 geweest, we hadden een 3/kamer app geboekt, nou dat is dus echt niet nodig, de woonkamerwas echt vreselijk klein en zéér oncomfortabel. Zeer slechte verlichting. Vele malen aangegeven maar er werd niets aan gedaan. Theo en Maria zijn aardige mensen maar dat zijn alle Grieken in het voorseizoen. Voor kinderen is het niets. Er is niets te doen. We zijn vaak in Griekenland geweest maar dit was toch wel het meest oncomfortabele app. ooit.Ziet er aan de buitenkant leuk uit, de app aan de achterkant schijnen in zeer slechte staat te verkeren. Muren die afbrokkelen waar je bij staat ed. Het stikte van de muggen dus horren zouden geen overbodige luxe zijn.

• 8Suus13-08-2008

heerlijk, ongedwongen complex

Wij zijn hier in juni 2007 twee weken geweest en vonden het een heerlijke vakantie. Over de ligging kun je niets zeggen, want in de reisfolder staat al dat het aan te raden is een huurauto te nemen. En dat vonden wij juist zo mooi: een fantastische tuin met schitterd uitzicht en hele lieve en gastvrije eigenaren Theo en Maria. Ja, wij gaan absoluut nog eens terug! Appartement ruim, maar eenvoudig (dus echt Grieks!)

• 9m.ankone18-05-2008

Jammer dat het zwemwater nog te koud was voor een duik, verder prima complex met een schitterende ligging. In het dorp spraken veel mensen duits of engels (erg gemakkelijk). Voor wie niet goed ter been is, is een auto noodzakelijk (ook om het eiland te verkennen) en de tip op deze site om extra handdoeken mee te nemen was erg handig. Maria is zeer behulpzaam en verstaat een beetje Nederlands. Corfu-stad is met de bus vanuit Dassia goed te bereiken. Ook moet je in Dassia pinnen voor contant geld.

• 9e.verdoold12-05-2008

Het complex is prachtig en rustig gelegen met een mooi uitzicht op de bergen en de baai. Het geheel ziet er zeer verzorgd uit en de eigenaresse Maria is gastvrij en spreekt goed Duits. In de directe omgeving zijn voldoende voorzieningen (o.a. supermarkt, restaurants, café). Ook is er een goede busverbinding met de hoofdstad van Corfu. Voor verdere uitstapjes is men aangewezen op de georganiseerde excursies en/of het huren van een vervoermiddel.

Appartement Marina info

Veilig betalen met