Appartement Margarita

47 reviews over Appartement Margarita

• 2019
    9pien09-09-2019

top top top!

hele fijn rustige plek, maar je bent ook zo in een gezellig dorpje. het personeel wat ook de eigenaren zijn zijn heel aardig en meedenkend. het eten in het bijhorende restaurant is super lekker en je betaald niet veel. geweldige vakantie gehad door die gezellige plekje

• 9Koen Fekkes09-09-2019

Onvergetelijk

Dimitri en zijn familie helpen je met alles, en doen er alles aan om je vakantie perfect te laten verlopen, en dat is ze zeker gelukt!

• 10Gomes08-09-2019

Voor herhaling vatbaar.

Mooie locatie, Perfect, aardig personeel, schoon, lekker,goedkoop en goed eten. Alles is gewoon goed, heel simpel!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Rik van Meenen28-08-2019

Geweldig

Super goed verblijf, erg tevreden over het eten. Alles is vers en voor bepaalde gerechten gaan ze zelf nog eens even op pad om het zo vers mogelijk te halen. Verblijf was uitstekend, ik heb met 3 anderen in een groot appartement verbleven en dit was prima te doen. Keukentje is fijn, er zijn 2 pitjes ook zijn er pannen aanwezig. De koelkast is erg ruim en er is ook een vriezer aanwezig. De kamer zelf was erg schoon. De mensen van het complex zijn enorm aardig, ze hebben graag een praatje met je en zijn tot alles instaat. Deze mensen zijn hardwerkend en proberen alles zo goed mogelijk voor jouw te zorgen. Zwembad is erg fijn, erg schoon. Er zijn voldoende ligbedjes en er is zelf een overkapping waar je eventueel uit de warme zon kunt liggen. Er is een groot grasveld voor kinderen met speelatributen. Buitenom erg tevreden en zeker waard om nog eens naar margarita te gaan.

• 10Kim06-08-2019

Perfecte plek om als uitgangs punt te gebruiken of om je gehele vakantie te verblijven. Wij hadden zelf een auto omdat we graag rondreizen maar van andere gasten gehoord dat de bus goed te doen was. Eten is geweldig. Wij gingen express altijd op tijd terug omdat we daar zeker waren van een goede maaltijd. 2 maal de gok elders genomen en direct spijt. Vooral de baklava! Nergens lekkerder. De Frappé was ook top! Alle mensen hier zijn lief en vriendelijk ondanks dat ze zich uit de naad werken. Goed eten ✅ Fijne mensen ✅ Heerlijke zwembad ✅ Lekker geslapen ✅ Alles voor een top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Rianne, Marvin en Laura26-07-2019

Ontzettend genoten in dit appartement. Wij hadden een ruime kamer geboekt en dit was prima. Schoon appartementencomplex. Wij hebben niet gekookt, er waren wel 2 pitjes aanwezig. Eten in het restaurant was erg goed! En vooral betaalbaar! Eigenaars en Lucy waren erg behulpzaam en vriendelijk! Onze dochter van 2 heeft heerlijk gespeeld op het grote grasveld waar zelfs kinderatributen stonden. Het zwembad was schoon en ruim. Auto is een aanrader! Het was een fantastische vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Groot Jebbink28-10-2018

Gezellig, aanrader!

Zeer gastvrij familiebedrijf, met veel mogelijkheden op locatie en een fantastische keuken. Kleinschalig, maar niet klein. Tussen locals en veel wandel mogelijkheden. 10 minuten lopen naar de zee.

• 10Irene22-10-2018

Het was weer fantastisch!

Na 26 jaar eindelijk weer een keer terug op deze heerlijke plek. En wat was het weer fantastisch. Naast dat we hebben geboft met het weer, een hele week zon en 26 graden in oktober, was de gastvrijheid van de familie Vasilakis weer bijzonder. Het met zorg verzorgd appartement complex is heerlijk om in te verblijven en de heerlijke vers gemaakte maaltijden in het restaurant hebben er voor gezorgd dat we geen dag hebben gekookt! Groot respect voor hoe deze mensen met elkaar dit complex runnen. Uitzicht en omgeving zijn heerlijk. De rust, de natuur en als je drukte om je heen wilt zijn de boulevards van Dassia en Ipsos op loopafstand. Een auto huren en het eiland verkennen zijn zeker een aanrader. Zon, bergen, zee.. Corfu is the place to be. Maar dan wel vanaf Margarita! Volgend jaar zijn we er weer!

• 10Romano S.06-10-2018

Het was een Super week.

De kamer was ruim, schoon en met airco. Het eten is super goed en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Er is een zwembad aanwezig en al het overige, zoals het strand, een supermarkt en restaurants, zijn op 15 minuten loopafstand.

In de toekomst zullen we zeker nog een keer terug komen!

• 8Martijn06-10-2018

Leuk weekje Corfu gehad op dit resort!

Goed: - Erg vriendelijk personeel - Goede keuken met authentieke gerechten - Prima faciliteiten

Voor verbetering vatbaar: - inrichting van de kamers - Bedden (pocketvering matrassen op dit moment)

Gereisd met partner in september 2018

Appartement Margarita info