Villa Eliástersterstersterster

Meer villa info

111 reviews over Villa Eliá

• 10Jannieta19-07-2014

Superplek.

We hopen hier nog vaak terug te komen op deze super locatie.Heerlijk huis.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9Bart Schiuphorst22-06-2014

Geweldige plek met fantastisch uitzicht

Mooie villa omgeven door leuke dorpjes. Centraal gelegen, binnen half uurtje de westkust te bereiken. De villa is van alle gemakken voorzien, van thee en handdoeken tot wasmachine; van plenty warm water tot koele vloer (=koelsysteem villa). Een must voor rustzoekers en een paradijs voor natuurliefhebbers (omgeven door olijfbomen/woud). Voor actie is de kust (aan beide kanten) gemakkelijk te bereiken, van Paleokastritsa tot Ipsos en Dassia (boulevard en uitgaanscentrum). Eigen vervoer absoluut nodig

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 10Henk&josie04-06-2014

Fantastisch!

Eenmaal aangekomen op het vliegveld op Corfu werden we opgewacht door de verhuurder van de 2 auto's die door Karin waren geregeld, Hup op naar de villa ,eenmaal daar aangekomen was ik meteen onder de indruk van dit prachtige geheel een schitterend huis en het onbetaalbare fraaie uitzicht. Ik was werkelijk in de wolken, het zwembad en de gehele inrichting van het huis WIFI en TV Ned. kanalen voor de kinderen heel belangrijk.Ik kan niet bedenken wat er niet was, een echt thuis gevoel mede door de eigenaren Hennie en Karin Goudswaard. Ieder een eigen plekje en toch samen. Ook werden we bij aankomst verwend met een heerlijk bak koffie en de uitleg van de omgeving met veel leuke tips . Het zwembad was een luxe gevoel en zorgde voor de nodige pret en verkoeling. Dat wij volgend jaar terugkomen is heel zeker!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 10familie Binnerts04-05-2014

Heerlijk huis op toplocatie

Helemaal tot rust gekomen op deze plek, geen verkeer of lawaai van andere vakantiegangers, je zit hier heerlijk rustig tussen de olijfboomgaarden, met fantastisch uitzicht over het dal en de zee. Het weer was niet optimaal (april 2014) maar binnen was het huis ook bijzonder aangenaam en gezellig, met kaarsjes en open haard. We hebben een topweek gehad. Fijne ontvangst door vriendelijke en gastvrije Karin.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 10Familie Landwier08-11-2013

Kan je blind boeken

Op aanraden van vrienden hebben we een weekje herfstvakantie geboekt in villa Elia. We hebben nog nooit in zo'n fijn huis gezeten. Prachtig uitzicht, lekker privé, fijne kamers. De gastvrijheid van de eigenaren zit in kleine dingen - koffie en een verlicht huis bij aankomst, schone handdoekjes voor iedereen, bereikbaar zijn voor als er iets is. Karin wijst je op de leuke restaurantjes, strandjes en winkeltjes. Je komt helemaal opgeladen weer thuis.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 10l van Huenen14-08-2013

Heerlijk!!!

Net terug van een week in Villa Elia. Prachtig huis, geweldig uitzicht, heerlijk zwembad. Aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10A. Scholtz21-07-2013

Onbetaalbare vakantie!

Heerlijke villa met fantastisch uitzicht. Alles is met veel aandacht verzorgd door Hennie en Karin die er alles aan doen om je een fijne vakantie te bezorgen. De inrichting is praktisch, gezellig en compleet. Het heeft het comfort van een Nederlandse villa, met drie badkamers met fijne douches en een bad. Het is heel schoon en de boodschappen staan op verzoek in de koelkast dus geen gesjouw de eerste dag. Door de vloerkoeling blijft het heerlijk koel in huis en ook de temperatuur van het zwembad is precies goed. Karin geeft veel en goede tips zodat een VVV bezoeken overbodig is. Er is Wifi in het hele huis en ook op een deel van het terras. Corfu is een mooi eiland met vriendelijke mensen en veel te zien. De zee is heel schoon met prachtige baaien en het is geweldig om te snorkelen. Ook in het hoogseizoen is het niet te druk. Als je tussentijds vragen hebt kan je hiermee altijd bij Hennie en Karin terecht. Alles voor een perfecte vakantie is aanwezig: Van ons krijgt villa Elia een 10!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Marike Zoontjens25-08-2012

Villa Elia, een geweldig plekje op de berg!

Villa Elia in Ana korakiana is een supermooi plekje boven op eenberg in Corfu. Met 3 volwassenen en 4 pubers van 14 t/m 18 hebben we een fantastsiche week gehad. De villa is met veel zorg ingericht door Karin en Hennie (de nederlandse eigenaren). 3 mooie slaapkamers met elk een eigen prachtige badkamer; een schitterende keuken voorzien van alle denkbare benodigheden, een wasmachine is beschikbaar. Ook de zitkamer en alle andere ruimtes zijn eenlust voor het oog. Met een grote tafel met stoelen onder de veranda; een andere tafel met stoelen op het terras bij het prachtige zwembad en een buitenbarbecue is er overal een heerlijke plek te vinden om te relaxen of je met elkaar te vermaken. Dankzij de (gratis) wifi bleven onze pubers bij met alle "nieuws" van vrienden. De villa was daarnaast superschoon toen we op zaterdag arriveerden. Op woensdag werd opnieuw door Karin schoongemaakt en waren alle badkamers weer van schone handdoeken voorzien. Karin voorzag ons van veel handige informatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10nicole bregman18-08-2012

vakantie feestje

Wat een feestje vakantie in Villa Elia. Je merkt die iiefde voor de villa en de verzorgende hand van gastvrouw Karin in de keuken die zo is ingericht dat je echt kunt koken tot en met de kleine corfu houtsnijwerkjes bij de lichtknopjes. Heerlijke terrassen waar je elkaar kunt opzoeken of juist even kiest voor een momentje met jezelf, super zwembad met view over het eiland en de zee. Overdag zon en genoeg schaduw plekjes, s nachts geweldige sterrenhemel. Stilte en het geluid van de krekels...... en als je wil in 10 minuten het gedruis op de boulevard. Zoals mijn dochter halverwege de vakantie zei:"Ik ben weer helemaal opgeladen om naar school te gaan, en we hebben nog tijd over dus dat is bonustijd. Boffen wij he mam"

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Ingrid van den Bosch05-08-2012

"Schitterende villa!"

Villa Elia is een prachtige villa die onze verwachting zelfs heeft overtroffen. Het huis is mooi gelegen en sfeervol ingericht. Het is schoon en luxe afgewerkt. Met onze vier pubers hebben we genoten van de ruimte, het fijne zwembad en het prachtige uitzicht over het dal. Door de nederlandse eigenaren zijn we hartelijk en gastvrij ontvangen. Zij doen er alles aan om je een heerlijk verblijf in de villa te bezorgen. Kortom, een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

0 vragen over Villa Eliá

Villa info