Villa Eliá

Meer villainfo

108 reviews over Villa Eliá

• 2017
    10Jeannette Houba10-11-2017

Een stukje paradijs op aarde!

Fantische villa op een super locatie, met prachtig uitzicht. Villa is compleet ingericht, grote woon-eetkeuken met alle apparatuur, gezellige woonkamer met open haard en 3 mooie slaapkamers met eigen badkamer en heerlijke douches. Bovendien een mooi zwembad en een buiten barbecu.

• 10Marijke Stoppelenburg09-11-2017

De villa ligt fantastisch, prachtig uitzicht, , rustige omgeving. De villa is van alle gemakken voorzien!! Mooie slaapkamers , met eigen badkamer! Vanuit de villa kun je het eiland goed verkennen, auto noodzakelijk.

• 10Siska08-11-2017

Heaven!

Wij, familie met kleine man van 6 jaar en opa & oma, hebben een fantastische week in Villa Elia gehad (14-21 oktober)! Het huis ligt op een prachtige locatie, op een berg tussen de olijfbomen, en heeft een meer dan prachtig uitzicht waar je niet op uitgekeken raakt. Het huis is echt van alle gemakken voorzien; bedenk het en het is aanwezig, heel fijn! De drie slaapkamers, met allen een eigen badkamer, is een luxe. Ook het terras buiten is compleet en van alle gemakken voorzien en heeft verschillende zitjes. Natuurlijk is de bbq een avondje aangestoken - de slagerij in Ipsos heeft fantastisch vlees en is een aanrader! Een huurauto is een must. Voor ons was alles wat wij wilden doen binnen acceptabele afstand en goed te berijden. Barbati Beach (strandtent Piedra del Mar) is heerlijk (ca. 20 min rijden) en de zee is kindvriendelijk. Ook voldoende restaurantjes op niet al te lange afstand van Villa Elia. Een week was te kort om alles te zien/doen! Ik zou een verblijf zeker aanraden!

Met jonge kinderen

• 10Jeannette Houba07-11-2017

Meer dan fantastisch!

Villa Eliá is een fantastisch huis, ruim, compleet ingericht, goede bedden, prachtige badkamers, kortom een huis waar je je "thuis " voelt. Verder een mooi zwembad, een aantal terrassen, zodat je zowel in de zon of in schaduw kan zitten en een buiten barbecue En last but not least het geweldige uitzicht over de olijfbomen, de cipressen, de zee en Corfu stad. Kortom een plek waar je blij van wordt!

• 9Jack31-10-2017

Oase van rust op een geweldig eiland

Villa Eliá is een geweldige locatie van waaruit je Corfu kan verkennen en beleven. De villa is ruim, schoon en heeft zowel binnen als buiten meer dan voldoende ruimte. Buitenzwembad en BBQ zijn ideaal. Buren zijn er in de verste verte niet te bekennen dus je kunt alle rust creëren die je zelf wilt. Gastvrouw en -heer zijn meer dan gastvrij en behulpzaam. Tezamen met een huurauto een hele fijne plek om te zijn.

Met jonge kinderen

• 10Ans Koppen29-10-2017

Fantastisch!

Een uitstekende villa van alle gemakken voorzien. Zeer schoon. Iedere slaapkamer met eigen badkamer en toilet. Mooie lokatie. Een auto huren is aan te raden. Geweldige gastvrouw en gastheer. Wij hebben hier genoten. Ga zo door!!!!

• 10Berma en Henk16-10-2017

Super!

Wat een super adres om vakantie te houden. Het huis is super, het plekje is super, het uitzicht is super, het zwembad is super, de eigenaren zijn super, alles in en om het huis is compleet, verzorgt en super, de omgevings is super. Als je op zoek bent naar een vakantie adres voor een super vakantie dan moet je hier zijn!

• 10Manon09-09-2017

Paradijs op een berg

Een heerlijke villa voor een ieder, rust vind je hier, maar met de auto zit je zo midden in het leven van Corfu. Villa is van alle luxe voorzien, bedden zijn van goede kwaliteit. Douches hebben een betere straal dan in Nederland. Inrichting is met zorg samengesteld door Hennie en Karin. Kan het niet goed in een samenvatting overbrengen. Gewoon gaan beleven deze pracht plek!

• 10Remco16-08-2017

Fantastisch!

Net terug van onvergetelijke ervaring in Villa Elia (olijf) Zeer gastvrije ontvangst door Karin en Hennie. Prachtige villa, meer dan volledig met drie slaapkamers en badkamers en meer dan complete keuken Prachtig 'infinity' zwembad met ongelofelijk uitzicht en toch snel vanuit de ultieme rust naar het strand van het leuke Ipsos met leuke restaurantjes aan zee (5 minuten rijden) Hier komen we snel weer terug Beste plek ooit

Met oudere kinderen

• 9Ruud27-07-2017

fantastisch

Geweldige ontvangst door eigenaresse Karin. De vila is in een woord fantastisch. We hebben een super vakantie gehad en tijd vloog voorbij. Karin had diverse tips voor restaurantjes gegeven , we hebben op plaatsen gegeten waar we normaal nooit zouden komen maar waar we de echte Griekse cultuur vonden en heerlijk eten.

Met oudere kinderen

19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

0 vragen over Villa Eliá

Villa info