Villa Eliá

108 reviews over Villa Eliá

• 2018
    10Chris24-06-2018

Luxe en rust

Bij aan komst bij de villa kijk je je ogen uit. Wat een adembenemend uitzicht. En dan een villa met veel ruimte en luxe en alles aanwezig wat je maar kan bedenken. Iedere slaapkamer met een eigen luxe badkamer. Een heerlijk ruim zwembad met van daaruit een schitterend uitzicht over de vallei. S'morgens wakker worden met het geluid van fluitende vogeltjes. Met een drankje op de lounge bank genieten van de stilte en het uitzicht.

Een warm welkom geheten door Karin die ons voorzag met tips over waar je lekker kon eten en leuke uitstapjes en leuke plekjes.

We hebben ons vermaakt en we hebben genoten. Villa elia is een echte aanrader

• 10Lara21-06-2018

Fantastisch uitzicht!

Wat een heerlijk huis! Het is ruim opgezet en elke slaapkamer heeft een eigen badkamer. We hebben vooral buiten geleefd de hele week, daar leent het huis zich uitstekend voor. Het allerbeste aan dit huis is nog wel de ligging. Er zijn geen directe buren en je zit midden tussen de olijfboomgaarden. Vanaf de villa heb je 180 graden uitzicht en kan je de zee en Corfu stad zien liggen.

• 10Lydia20-06-2018

Genieten!

Het uitzicht is fenomenaal! Je hebt het halve eiland aan je voeten. Wat een fijne plek en alles ziet er mooi uit. We hebben genoten met zijn allen.

• 10Marcel en Marjan14-06-2018

Super huis, mooie locatie we hebben een super vaka

Hier moet je geweest zijn

• 10Laura en Danny28-05-2018

Onbezorgde luxe vakantie

Even denk je dat je verkeerd rijdt, maar al gauw wordt duidelijk waarom het bergweggetje naar de villa de moeite waard is! Wat een locatie en uitzicht! En daar begint het pas. We hebben de hele week genoten van het zwembad, de barbecueplek en in de avond op het terras van de lichtjes van de stad in de verte (en twee avonden onweer boven zee!) Het huis is erg compleet ingericht en na een dagje strand en zwemmen wachten de heerlijke warme douches om je weer op te knappen voor het lekkere Griekse eten bij één van de tavernes waar Karin over kan vertellen. Ook van de tips voor leuke winkeltjes en mooie dagtrips met de auto hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. En niet te vergeten, het zeilen met Hennie is ook echt een aanrader! Dus Villa Elia boeken? Niet twijfelen, gewoon doen!

Met vrienden

• 10Jasper en Hilde28-05-2018

Fantastische vakantie in Corfu

Het was een heerlijk verblijf in Villa Elia. Het uitzicht is adembenemend. Het beschikt over alle faciliteiten. Een heerlijke infinity pool met ligbedjes, goede regendouche. Het ontvangst en de behulpzaamheid van Hennie en Karin zijn super. We hopen zeker terug te komen en nog een keer de prachtige zeiltocht mee te maken.

Met vrienden

• 10Carolina en Jaap26-05-2018

Magnifieke week in Villa Elia en op Corfu

Niets toe te voegen aan alle lovende recensies hiervoor. Karin en Hennie verzorgen alles werkelijk tot in de puntjes; het huis, de boottrip, tips voor omgeving en restaurantjes, etc. We hebben met z'n zessen heerlijk genoten en zijn van Villa Elia gaan houden. Alles klopt gewoon! Dank voor de gastvrijheid.

• 10Angela Bot22-05-2018

Paleisje in de bergen

Villa Elia is echt een paleisje in de bergen. Houdt je van rust, ruimte, natuur en van comfort dan voel je je als een koning in Villa Elia. Echt aan alles is gedacht met de inrichting zowel binnen aks buiten. Zoveel plekjes om buiten bij de villa te genieten van de zon en het geweldige uitzicht dat je helemaal tot rust komt. Daarnaast de vriendelijke eigenaren (Karin en Hennie) die na een hartelijk ontvangst je tips geven, zodat je zelf geen tijd hoeft te verspillen aan dingen uitzoeken.

• 9Bernadette27-04-2018

Heerlijk

Prachtig huis, mooie ligging en van alle gemakken voorzien. Gastvrije en behulpzame eigenaren die echt met liefde hun huis onderhouden. Een plek om terug te komen.

• 9Martijn Elfers23-04-2018

Echt serieus genieten!

Heerlijke totale ontspanning. Fijne mensen ook Karin en Hennie Villa ligt schitterend wel een huurauto aan te bevelen. Wij komen terug!

Met jonge kinderen

19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

0 vragen over Villa Eliá

Villa info