Villa Eliá

We hebben een aantal aanbieders voor Eliá voor je op een rij gezet:

108 reviews over Villa Eliá

• 10Anke van Heteren18-07-2014

een paradijsje

Villa Eliá in Kato Korakiana (Corfu, Griekenland) is een fantastische plek om volledig tot rust te komen. Een zeer rustige plek midden in de bergen met een mooi zeezicht. Heerlijk zwembad, veel ruimte, zowel binnen als buiten. Mooie plaatsen en stranden in de omgeving. Een aanrader voor mensen die rust zoeken maar tegelijkertijd geen uren willen rijden om even uit te gaan. De eigenaren zijn ongewoon behulpzaam en kunnen je talloze tips verstrekken over winkeltjes, stranden, eetgelegenheden etc. De villa is heerlijk ruim met mooie slaapkamers, allen met en-suite badkamer. De inrichting is gezellig en praktisch. De keuken meer dan compleet. De terrassen bieden meer dan voldoende zit- en lig mogelijkheden. Mede door de aanwezigheid van het zwembad en de ruimte van het huis en het buitengebeuren, is de villa zeker ook geschikt voor gezinnen met kinderen. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. De villa en het zwembad worden goed onderhouden.

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Eliá voor je op een rij gezet:

19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

0 vragen over Villa Eliá

Villa info