Villa Eliá

Villa Info

Meer villainfo

108 reviews over Villa Eliá

• 9Mamma Mia17-10-2019

Fantastisch voor iedereen die van rust houdt!

Heerlijke villa voor gezinnen, families, maar ook voor bijvoorbeeld 3 stellen. Prachtig ruime kamers en mooie badkamer met goede douche. Er zijn 3 slaapkamers met allen een eigen badkamer. De villa is bereikbaar via bergweg, alles is dus wel per huurauto te doen, ook de restaurants en supermarkten. De eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam bij aangeven van tips en tricks op het eiland! Wat een heerlijk verblijf hier bovenop de berg in alle rust met fenomenaal uitzicht om heerlijk bij wakker te worden elke ochtend, maar ook 's avonds de lichtjes van de stad in de verte en overdag het dal en de kust als uitzicht terwijl je zwemt in het heerlijke privé zwembad van de villa!

• 10Marijke Baars23-06-2019

Paradijs op aarde met een fantastische villa.

Als je van rust en privacy houd is dit de ideale plek. Prachtige villa met schitterend uitzicht. Echter wel auto nodig. Geweldig leuke ontvangst van de eigenaren. Toplokatie

• 8Tim Baars23-06-2019

Absolute aanrader

Wat een heerlijke villa om de vakantie door te brengen. Wij waren met een groep van 5 en een baby. Lekker iedereen een eigen bad- en slaapkamer, prima zwembad en een fantastisch uitzicht. Karin en Hennie zijn tijdens het verblijf goed te bereiken, om tips of advies te geven over het eiland.

• 9Joyce23-06-2019

Ontspannen

Een weekje vakantie als cadeau van mijn ouders voor hun 40 jarige huwelijk. Wat een mooie plek om dat te vieren. Het uitzicht, de rust, de vila, het eiland... Alles was goed!! Karin en Hennie zijn bereikbaar voor tips en vragen en er is genoeg te doen voor een ieder. Een bootochtje, een eilandrit, een dag strand. 100% genoten!! 😎

• 10L van Huenen17-06-2019

Heerlijk

Voor de 5de keer een week in de villa doorgebracht en weer was het een heerlijke week. Het uitzicht, de rust , comfort van t huis , het mooie eiland en de goede zorgen van Karin en Hennie doet ons steeds weer terug keren .

• 10Esmé13-04-2019

Heerlijke ontspanning!

Corfu is klein maar fijn! Dowload vooral de app voor tips & tricks tijdens je verblijf!

• 2018
    10Fam.van Disseldorp07-10-2018

Subliem.

Voor de 3e maal naar deze betoverende plek en villa. De rust, het uitzicht en de luxe zijn slechts enkele pluspunten in het geweldige totaalplaatje. Een dikke aanrader voor de verwende vakantieganger. Hennie en Karin zijn toppers, en weten je wegwijs te maken naar de mooiste plekjes op het eiland. Of er een 4e keer inzit?....waarschijnlijk wel!

• 10Laura en Danny28-05-2018

Onbezorgde luxe vakantie

Even denk je dat je verkeerd rijdt, maar al gauw wordt duidelijk waarom het bergweggetje naar de villa de moeite waard is! Wat een locatie en uitzicht! En daar begint het pas. We hebben de hele week genoten van het zwembad, de barbecueplek en in de avond op het terras van de lichtjes van de stad in de verte (en twee avonden onweer boven zee!) Het huis is erg compleet ingericht en na een dagje strand en zwemmen wachten de heerlijke warme douches om je weer op te knappen voor het lekkere Griekse eten bij één van de tavernes waar Karin over kan vertellen. Ook van de tips voor leuke winkeltjes en mooie dagtrips met de auto hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. En niet te vergeten, het zeilen met Hennie is ook echt een aanrader! Dus Villa Elia boeken? Niet twijfelen, gewoon doen!

• 10Jasper en Hilde28-05-2018

Fantastische vakantie in Corfu

Het was een heerlijk verblijf in Villa Elia. Het uitzicht is adembenemend. Het beschikt over alle faciliteiten. Een heerlijke infinity pool met ligbedjes, goede regendouche. Het ontvangst en de behulpzaamheid van Hennie en Karin zijn super. We hopen zeker terug te komen en nog een keer de prachtige zeiltocht mee te maken.

• 2017
    10Jeannette Houba10-11-2017

Een stukje paradijs op aarde!

Fantische villa op een super locatie, met prachtig uitzicht. Villa is compleet ingericht, grote woon-eetkeuken met alle apparatuur, gezellige woonkamer met open haard en 3 mooie slaapkamers met eigen badkamer en heerlijke douches. Bovendien een mooi zwembad en een buiten barbecu.

19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

0 vragen over Villa Eliá

Villa info