Villa Eliá

Meer villainfo

107 reviews over Villa Eliá

• 10Saar20-05-2019

magisch !

Wat een magische plek ! Omgeven door olijfbomen en een adembenemend zicht van 's ochtends tot 's avonds kwamen we volledig tot rust. Puur genieten ! De eigenares Karin geeft een hartverwarmende welkom en is steeds bereikbaar voor vragen of tips. Echt te mooi om waar te zijn... het overtrof al onze verwachtingen !

• 10Jet04-05-2019

Heerlijk

Heerlijke plek, veel privacy, veel comfort en luxe. Centraal gelegen en absolute aanrader. We komen zeker terug!

• 2018
    9F.G.01-09-2018

Verwennerij (om hier een poosje te mogen wonen!)

Wil je heerlijk privé genieten van prachtig Corfu? Totaal tot rust komen in een comfortabel huis waar je je direct thuis voelt? Dan moet je hier zijn!

• 10Martine22-08-2018

Fantastische villa, prachtige plek!

Heerlijk huis op n prachtige plek. Fantastisch uitzicht. Heerlijk zwembad en compleet en comfortabel huis. eigenaren staan altijd voor je klaar met advies en leuke tips. aanrader. zeker doen!

• 9G. Van de Geest16-08-2018

Sfeervol en compleet

Heerlijk rustige plek met fenominaal uitzicht. Prima uitvalsbasis. Mooi zwembad en prachtig terras. Geen trapveldje of speelveld voor de kids.

• 9Martijn Elfers23-04-2018

Echt serieus genieten!

Heerlijke totale ontspanning. Fijne mensen ook Karin en Hennie Villa ligt schitterend wel een huurauto aan te bevelen. Wij komen terug!

• 2017
    10Siska08-11-2017

Heaven!

Wij, familie met kleine man van 6 jaar en opa & oma, hebben een fantastische week in Villa Elia gehad (14-21 oktober)! Het huis ligt op een prachtige locatie, op een berg tussen de olijfbomen, en heeft een meer dan prachtig uitzicht waar je niet op uitgekeken raakt. Het huis is echt van alle gemakken voorzien; bedenk het en het is aanwezig, heel fijn! De drie slaapkamers, met allen een eigen badkamer, is een luxe. Ook het terras buiten is compleet en van alle gemakken voorzien en heeft verschillende zitjes. Natuurlijk is de bbq een avondje aangestoken - de slagerij in Ipsos heeft fantastisch vlees en is een aanrader! Een huurauto is een must. Voor ons was alles wat wij wilden doen binnen acceptabele afstand en goed te berijden. Barbati Beach (strandtent Piedra del Mar) is heerlijk (ca. 20 min rijden) en de zee is kindvriendelijk. Ook voldoende restaurantjes op niet al te lange afstand van Villa Elia. Een week was te kort om alles te zien/doen! Ik zou een verblijf zeker aanraden!

• 9Jack31-10-2017

Oase van rust op een geweldig eiland

Villa Eliá is een geweldige locatie van waaruit je Corfu kan verkennen en beleven. De villa is ruim, schoon en heeft zowel binnen als buiten meer dan voldoende ruimte. Buitenzwembad en BBQ zijn ideaal. Buren zijn er in de verste verte niet te bekennen dus je kunt alle rust creëren die je zelf wilt. Gastvrouw en -heer zijn meer dan gastvrij en behulpzaam. Tezamen met een huurauto een hele fijne plek om te zijn.

• Oude reviews

10ramon.kuipers26-07-2016

Wat wil je nog meer?!

Wat een heerlijke plek en fantastische basis om Corfu te ontdekken. De woning is perfect, de afwerking hoogwaardig en brandschoon. Aan alles is gedacht. De door ons bestelde boodschappen stonden al klaar / koud. We zijn hartelijk ontvangen, kregen enige uitleg en tips voor de to do's op het eiland. Ze hebben zelf een eigen app ontwikkeld die gevuld is met bezienswaardigheden en restaurants waar zij zelf ook graag heen gaan. Alles is met de auto goed te bereizen en de mensen zijn erg vriendelijk. Ik zou zeggen; boek de woning gerust en laat je leiden voor een geweldige Corfu beleving, evt. te combineren met een dagje zeilen met Hennie als kapitein.

• 10Roel Pronk12-07-2016

Mooie ruime villa, infinity pool en top uitzicht!

We hebben een heerlijke week doorgebracht in Villa Elia. Het zwembad beviel erg goed bij onze kinderen. Het uitzicht is super en rustgevend. Je zit midden in de natuur, toch zit je overal dichtbij (strand, restaurantjes e.d.) De eigenaren zijn heel behulpzaam en hebben goede tips. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

0 vragen over Villa Eliá

Villa info