Villa Eliá

Meer villainfo

108 reviews over Villa Eliá

• 9p.r. de bruijn02-09-2019

fantastisch

prachtig huis, mooi omgeving, topservice

• 9Naomi Den Brinker11-08-2019

Geweldig!

Villa Elia is een heerlijke villa met alles erop en eraan. Gelegen in the middle of nowhere, daar moet je wel van houden (maar dat doen wij) dus voor boodschappen moet je even op pad. Huurauto is echt noodzakelijk. Het uitzicht is fenomenaal en elk moment van de dag anders. Het zwembad is heerlijk, veel verschillende zithoeken, een hangmat, goed uitgeruste keuken, vloerkoeling die zorgde voor een constant aangename temperatuur in huis, elke slaapkamer een eigen badkamer met heerlijke regendouche... Kortom, alleen maar genieten. De ontvangst door eigenaresse Karin is ook heel prettig, heel veel tips om meer van het eiland te zien (ook via haar app [email protected]) en altijd bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar! PS: hou van half juli tot half september wel rekening met de vele wespen... De vliegenmepper was onze grootste vriend. Na zonsondergang zijn ze verdwenen

• 9Rob & Annette25-07-2019

Geniet & beleef Corfu in een luxe villa

We hebben op het door ons geliefde Corfu 2 weken met ons gezin en aanhang mogen genieten van een zeer comfortabele villa, met een geweldig uitzicht en een super service. Tevens hebben we een heerlijk dagje gezeild met Hennie.

• 2018
    10L van Huenen12-09-2018

Fantastisch!

Voor de 4de keer een week doorgebracht in Villa Elia en weer hebben we volop genoten. Alles klopt! Bedankt Karin ( en Hennie ) voor de goede zorgen. Tot snel.

• 10Lara21-06-2018

Fantastisch uitzicht!

Wat een heerlijk huis! Het is ruim opgezet en elke slaapkamer heeft een eigen badkamer. We hebben vooral buiten geleefd de hele week, daar leent het huis zich uitstekend voor. Het allerbeste aan dit huis is nog wel de ligging. Er zijn geen directe buren en je zit midden tussen de olijfboomgaarden. Vanaf de villa heb je 180 graden uitzicht en kan je de zee en Corfu stad zien liggen.

• 10Lydia20-06-2018

Genieten!

Het uitzicht is fenomenaal! Je hebt het halve eiland aan je voeten. Wat een fijne plek en alles ziet er mooi uit. We hebben genoten met zijn allen.

• 10Marcel en Marjan14-06-2018

Super huis, mooie locatie we hebben een super vaka

Hier moet je geweest zijn

• 10Carolina en Jaap26-05-2018

Magnifieke week in Villa Elia en op Corfu

Niets toe te voegen aan alle lovende recensies hiervoor. Karin en Hennie verzorgen alles werkelijk tot in de puntjes; het huis, de boottrip, tips voor omgeving en restaurantjes, etc. We hebben met z'n zessen heerlijk genoten en zijn van Villa Elia gaan houden. Alles klopt gewoon! Dank voor de gastvrijheid.

• 9Bernadette27-04-2018

Heerlijk

Prachtig huis, mooie ligging en van alle gemakken voorzien. Gastvrije en behulpzame eigenaren die echt met liefde hun huis onderhouden. Een plek om terug te komen.

• 2017
    10Remco16-08-2017

Fantastisch!

Net terug van onvergetelijke ervaring in Villa Elia (olijf) Zeer gastvrije ontvangst door Karin en Hennie. Prachtige villa, meer dan volledig met drie slaapkamers en badkamers en meer dan complete keuken Prachtig 'infinity' zwembad met ongelofelijk uitzicht en toch snel vanuit de ultieme rust naar het strand van het leuke Ipsos met leuke restaurantjes aan zee (5 minuten rijden) Hier komen we snel weer terug Beste plek ooit

19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

0 vragen over Villa Eliá

Villa info