Villa Eliá

Villa Info

Meer villainfo

108 reviews over Villa Eliá

• 10Martin en Barbara09-09-2019

Hier wordt je heerlijk relaxed

Mooi huis op een fantastische plek. Eigenaren die een passie hebben voor Corfu. Vele mooie plekken in de omgeving in te eten of te bezoeken.

• 2018
    10Harriet23-09-2018

Pareltje op het groene Corfu!

Prachtige villa met infinity pool en fantastisch uitzicht! Volop privacy en ruimte in en om het huis. Locatie van de villa is zeer centraal gelegen t.o.v. airport, Corfu-stad, restaurants en strand. Gastvrij ontvangst door Karin en Hennie, die goede tips hebben en zelfs een heerlijke zeildagtocht voor je kunnen verzorgen. De villa heeft 3 slaapkamers en 3 badkamers. Een vollledig ingerichte keuken en een vaste buiten bbq. Kortom van alle gemakken voorzien. Pareltje in de groene Corfu heuvels!

• 10Annelies Ronald15-07-2018

Bijzondere accommodatie en locatie op Corfu

Villa Elia het gedroomde paradijs?. Bijna!.Waarom?. Dat moeten de gasten maar zelf uitvinden. Wij hebben 3 weken genoten van het comfortabele huis, het fraaie en goed onderhouden zwembad,het fantastische uitzicht en de privacy. Het contact met Henny en Karin als uiterst plezierig ervaren. Bijzondere verhuurders.Aimabel. Henny en Karin nog vele jaren succes gewenst met Villa Elia en de vloot. Corfu Unlimited vlag in top. Avrio!. Annelies en Ronald.

• 9Eugène25-06-2018

Geweldig!

Villa met perfecte voorzieningen op een mooie locatie met alle privacy. Gastvrije ontvangst door eigenaresse waarop je bij eventualiteiten ook terug kunt vallen. Zorg dat je de eerste keer niet in het donker aankomt vanwege de smalle, bochtige en steile toegangsweg. Na eerste verkenning goed te doen.

• 10Chris24-06-2018

Luxe en rust

Bij aan komst bij de villa kijk je je ogen uit. Wat een adembenemend uitzicht. En dan een villa met veel ruimte en luxe en alles aanwezig wat je maar kan bedenken. Iedere slaapkamer met een eigen luxe badkamer. Een heerlijk ruim zwembad met van daaruit een schitterend uitzicht over de vallei. S'morgens wakker worden met het geluid van fluitende vogeltjes. Met een drankje op de lounge bank genieten van de stilte en het uitzicht.

Een warm welkom geheten door Karin die ons voorzag met tips over waar je lekker kon eten en leuke uitstapjes en leuke plekjes.

We hebben ons vermaakt en we hebben genoten. Villa elia is een echte aanrader

• 10Angela Bot22-05-2018

Paleisje in de bergen

Villa Elia is echt een paleisje in de bergen. Houdt je van rust, ruimte, natuur en van comfort dan voel je je als een koning in Villa Elia. Echt aan alles is gedacht met de inrichting zowel binnen aks buiten. Zoveel plekjes om buiten bij de villa te genieten van de zon en het geweldige uitzicht dat je helemaal tot rust komt. Daarnaast de vriendelijke eigenaren (Karin en Hennie) die na een hartelijk ontvangst je tips geven, zodat je zelf geen tijd hoeft te verspillen aan dingen uitzoeken.

• 2017
    10Berma en Henk16-10-2017

Super!

Wat een super adres om vakantie te houden. Het huis is super, het plekje is super, het uitzicht is super, het zwembad is super, de eigenaren zijn super, alles in en om het huis is compleet, verzorgt en super, de omgevings is super. Als je op zoek bent naar een vakantie adres voor een super vakantie dan moet je hier zijn!

• 10Manon09-09-2017

Paradijs op een berg

Een heerlijke villa voor een ieder, rust vind je hier, maar met de auto zit je zo midden in het leven van Corfu. Villa is van alle luxe voorzien, bedden zijn van goede kwaliteit. Douches hebben een betere straal dan in Nederland. Inrichting is met zorg samengesteld door Hennie en Karin. Kan het niet goed in een samenvatting overbrengen. Gewoon gaan beleven deze pracht plek!

• 10Jolanda en Pieter06-06-2017

Villa Elia: Heerlijk!!

Wij gingen naar Korfoe in de verwachting een prachtige villa aan te treffen, voorzien van alle gemakken, heerlijk rustig gelegen, een ideale basis om Korfoe te verkennen.

En deze verwachtingen kwamen meer dan uit! Opmerkelijk is de rust die je er vindt. Het prachtige uitzicht dat je vanuit de villa hebt op de groene heuvels en dalen en ook op de zee met zicht , 's avonds mooi verlicht, op Korfoe stad! Wie van de sterrenhemel houdt kan nachts z'n hart ophalen!

We hebben twee heerlijk weken doorgebracht in villa Elia! Een absolute aanrader, een heerlijk huis daadwerkelijk van alle gemakken voorzien en een lekker zwembad om in te plonzen. Hartelijk welkom geheten door Karin en Hennie die als het nodig was onmiddellijk klaar stonden om je te helpen of van advies te voorzien.

Het eiland biedt meer dan voldoende als je houdt van mooie strandjes, leuke plaatsjes, kloosters, kerken en gezellige restaurantjes. Vooral Korfoe stad is een grote verrassing. Veel groter dan je zou verwachten met een erg gezellige en Italiaans ogende binnenstad. Met zowel veel toeristen als Grieken. Lekker rond kuieren maar ook genoeg bezienswaardigheden als musea, forten, kerken e.d.

Kortom wij hebben het bijzonder naar ons zin gehad en komen graag in de toekomst terug.

• 9Arjen13-05-2017

Superrelaxte villa met top uitzicht

Hele mooi villa met een supermooie uitzicht over Corfu. Ligt lekker op zichtzelf, dus als je wilt hoef je niemand tegen te komen. Alles wat je nodig hebt om een lekkere vakantie te hebben binnen handbereik: zwembad, bbq, patio, open haard, ruime tuin met genoeg stoelen en een hangbank, hangmat, etc.

19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

0 vragen over Villa Eliá

Villa info