19 tips over Villa Eliá

• Bart Schiuphorst, 22-06-2014

Volg tip van Karin op voor restaurant, krijg je geen spijt van!

• fam. Geerts, 12-05-2014

Met een auto het eiland verkennen.

• Familie Landwier, 08-11-2013

Ga ook een dagje zeilen met Hennie. Hij maakt er ook voor de kinderen een hele leuke tocht van: Zwemmen in een grot, met een band of een kneeboard achter de boot aan en heel lekker lunchen aan boord.

• M. Brouwer, 26-09-2013

Vergeet niet de eigenaren te vragen waar je moet gaan eten..... Dan kom je nog eens bij de echt leuke, goede en zeeeeer betaalbare tentjes....

• A. Scholtz, 21-07-2013

Lees het Corfu Zomernieuws dat Karin met een vriendin uitgeeft: 12 pagina's vol tips en informatie om je vakantie nog leuker te maken!

• Siebe Brouwer, 12-05-2013

We zijn vertrokken via Dusseldorf Weeze, wisten niet wat ons te wachten stond, maar dit is een prima vliegveld en iets betere aanvliegtijden op Corfu. Neem eens de parking via Easy Parking, prima pendelbusjes en snelle transport.

• Ellen Groenveld, 18-09-2012

Een auto huren is een must. Wij zijn fan van Corfu stad met leuke winkeltjes en smalle straatjes. Zowel overdag als in de avond. Een mooi zandstrand is Pelekas Beach. Krouzeri Beach is een mooi strand met kiezels. Helemaal doorlopen tot aan het eind, leuk om van de lange steiger af te springen. Snorkels mee natuurlijk, het is leuk om visjes te kijken. Verder, de Pantokrator op voor een mooit uitzicht. Een motorboot huren in Ipsos. Kalamari eten en natuurlijk een dagje zeilen met Hennie!

• Sander & Jennie, 15-07-2013

Een dagje zeilen met Hennie is een echte aanrader.

• Gera van dobben, 16-09-2012

Zeil mee op het jacht van de eigenaren!

• Eric en Madeleine, 18-07-2012

een autootje is onmisbaar om het mooie,gezellige, interessante eiland Corfu te ontdekken!

• Jos Thurlings, 13-07-2012

Het zwembad mag in het voorjaar best verwarmd worden (maar daar hebben de eigenaren al plannen voor!) Handdoeken voor bij het zwembad zouden nog handig geweest zijn.

• Else Vermeer, 10-07-2012

In huis een gastenboek aanwezig met uitgebreide tips van vorige gasten, zeker het proberen waard.

• Patricia Steijger, 09-07-2012

Een dagje zeilen met het jacht van Hennie en Karin " De Amazon". Langs de mooie kustlijn van Corfu, ergens voor anker gaan en een heerlijke frisse duik nemen in zee. Wanneer je uitgezwommen bent, staat Hennie klaar met een heerlijke bbq lunch. 's Avonds eten bij Taverna Lord Byron in Barbati (15 minuten rijden) waar je heerlijk kunt eten tegen zeer aantrekkelijke prijzen en waar je zeer gastvrij wordt verwend door de twee eigenaren. Een heerlijke massage boeken bij Asian Spa in Gouvia.

• Steven, 15-06-2012

Lees het krantje Corfu Zomernieuws dat de eigenaresse van de villa ieder jaar maakt. Daar staan echt leuke tips in

• Marike Zoontjens, 25-08-2012

Een auto is wel noodzakelijk. Maar prachtige strandjes (Barbati) en leuke dorpjes en ook de hoofdstad van Corfu zijn makkelijk te bereiken. SUpermarkten op redelijke afstand. Dus ook "rondom" de villa is in de omgeviing genoeg te beleven.

• jeecy, 12-07-2015

Trips naar het noorden langs de kustweg, Kouloura, Nissaki, Ayni en Apraos Beach (taverna Nicolas). Glyfada beach met taverna Gorgona en de nieuwe club Pazuzu. Vistentje authentiek voor de avonturier in Benitses ' Klymataria' een must!

• karin dijksman, 12-07-2015

De badkamers zijn voorzien van handdoeken, washandjes, gigantische douches, alles is even fris en mooi

• Renate, 17-05-2015

Het combineren van een verblijf in dit huis met een zeilvakantie op het zeiljacht van de eigenaar is zeer aan te bevelen!

• Joke Abbenhuis, 21-07-2014

Ga eten bij Strapounto en 60 Needles, echte dorpse restaurants met heerlijk eten