Villa Eliá

Meer villa info

113 reviews over Villa Eliá

• 10Eva25-09-2020

Geweldig!

Wat een supermooie villa en wat een prachtige, rustgevende plek! Het uitzicht over het schitterende eiland is fenomenaal, het is er heerlijk stil, de ligging is heel centraal en het zwembad is zalig! Het contact met Karin was heel prettig en we hebben dankbaar gebruik gemaakt van haar tips. Onze favoriete restaurants in Corfu Stad: Salto en Avli! Porto Timoni & Afionas, Lakones & Bella Vista, Ag. Mattheos, Canal d’Amour & Cap Drastis hadden we zeker niet willen missen. En onze favoriete stranden: Bataria beach in Kassiopi in het noorden, Yaliskari beach (vlakbij Pelekas) aan de westkant en Halikounas beach in het zuidwesten, vanwege het meer vol flamingo’s direct achter het strand. De flamingo’s zijn er niet het hele jaar door, maar half september waren ze er! Enige nadeel van september: de enorme hoeveelheid wespen (met voeten fetish) op het eiland. Verder een topverblijf gehad en we komen graag nog eens terug! Bedankt voor alles! xx

Gereisd met partner in september 2020

• 10Anne-Marie16-09-2020

Van 29 augustus t/m 5 september 2020 zijn wij met ons gezin gast geweest in deze fantastische villa. De villa is van alle gemakken voorzien, heeft een fantastisch mooi uitzicht, ligt erg rustig, maar toch dichtbij het strand en een plaatsje met winkels en supermarkten , heeft een heerlijk zwembad etc. Om er te komen heb je wel een auto nodig. Het enige minpuntje zijn de wespen die er in deze tijd van het jaar waren. De hartelijke ontvangst, de behulpzaamheid en alle tips die door de gastvrouw Karin gegeven worden maken dit verblijf compleet. Kortom: wij hebben een geweldige vakantie gehad en kan ik dit verblijf iedereen aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 2019
    9Ellen07-11-2019

Heerlijke villa en super aardige gastvrouw. Schoon, comfortabel,heerlijk rustig , prachtige uitvalsbasis. Wij hebben volop genoten. Zou zo weer boeken!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Manon07-11-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke villa. Lekker rustig met een prachtig uitzicht, maar binnen 10 minuten zit je in de bewoonde wereld. Een huurauto is wel een must. Fijne ruime villa met voldoende kamers met eigen badkamer. Dus ook geschikt voor 2 of 3 stellen. Goed ingericht, sfeervol en alles is aanwezig. De eigenaresse heet je hartelijk welkom en kan je voorzien van voldoende leuke tips om je vakantie nog completer te maken!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Anne07-11-2019

Fantastisch!

In 1 woord TOP! - geweldig uitzicht - ingericht tot in de kleinste details - zeer uitgebreide keukeninventaris - sfeervol - leuk voor gezinnen met kinderen, rustzoekers, stellen die samen weg willen en 4 individuen zoals wij om zakelijk eens even helemaal bij te praten onder het genot van een zelf in elkaar gezette Griekse maaltijd met een wijntje en een adembenemend uitzicht. - En wat een ontvangst, uitleg en enthousiasme van Karin. - Echt een aanrader!

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Mamma Mia17-10-2019

Fantastisch voor iedereen die van rust houdt!

Heerlijke villa voor gezinnen, families, maar ook voor bijvoorbeeld 3 stellen. Prachtig ruime kamers en mooie badkamer met goede douche. Er zijn 3 slaapkamers met allen een eigen badkamer. De villa is bereikbaar via bergweg, alles is dus wel per huurauto te doen, ook de restaurants en supermarkten. De eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam bij aangeven van tips en tricks op het eiland! Wat een heerlijk verblijf hier bovenop de berg in alle rust met fenomenaal uitzicht om heerlijk bij wakker te worden elke ochtend, maar ook 's avonds de lichtjes van de stad in de verte en overdag het dal en de kust als uitzicht terwijl je zwemt in het heerlijke privé zwembad van de villa!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Martin en Barbara09-09-2019

Hier wordt je heerlijk relaxed

Mooi huis op een fantastische plek. Eigenaren die een passie hebben voor Corfu. Vele mooie plekken in de omgeving in te eten of te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9p.r. de bruijn02-09-2019

fantastisch

prachtig huis, mooi omgeving, topservice

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Naomi Den Brinker11-08-2019

Geweldig!

Villa Elia is een heerlijke villa met alles erop en eraan. Gelegen in the middle of nowhere, daar moet je wel van houden (maar dat doen wij) dus voor boodschappen moet je even op pad. Huurauto is echt noodzakelijk. Het uitzicht is fenomenaal en elk moment van de dag anders. Het zwembad is heerlijk, veel verschillende zithoeken, een hangmat, goed uitgeruste keuken, vloerkoeling die zorgde voor een constant aangename temperatuur in huis, elke slaapkamer een eigen badkamer met heerlijke regendouche... Kortom, alleen maar genieten. De ontvangst door eigenaresse Karin is ook heel prettig, heel veel tips om meer van het eiland te zien (ook via haar app [email protected]) en altijd bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar! PS: hou van half juli tot half september wel rekening met de vele wespen... De vliegenmepper was onze grootste vriend. Na zonsondergang zijn ze verdwenen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Rob & Annette25-07-2019

Geniet & beleef Corfu in een luxe villa

We hebben op het door ons geliefde Corfu 2 weken met ons gezin en aanhang mogen genieten van een zeer comfortabele villa, met een geweldig uitzicht en een super service. Tevens hebben we een heerlijk dagje gezeild met Hennie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Villa Eliá info