Hotel Royal Boutique

GriekenlandCorfuKanoni

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Royal Boutique voor je op een rij gezet:

1OnvoldoendeScore uit 2 reviews

1OnvoldoendeScore uit 2 reviews
  • 1Waardering

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Royal Boutique

• 1VLR08-08-2016

Nooit meegemaakt ,hotel en zwembad bouwvallig.

Voorstelling op diverse sites van reisorganisatoren strookt helemaal niet met de werkelijkheid. Kamers klein ,weinig bergruimte ,piepkleine douche ,water loopt overal op de vloer. Zwembad is bouwvallig,poolbar ? is afgesloten . Eten is niet "hotelwaardig" Snackbarkost is nog te veel gezegd...bv :1e avond: vissticks en droge kip... Hoe dit kan verkocht worden door een touroperator is mij een raadsel.Dit ruikt naar bedrieglijke reclame ,en we hebben dan ook officieel klacht ingediend. Zeezicht ?? ja een meertje met de startbaan ermidden in,met er geen tekeningetje bijmaken.....

• 1Fanny28-07-2015

Tower of Terror ;-)

OMG... Ik geef niet graag een slechte beoordeling, maar dit hotel... p zoveel vlakken zoveel mis mee dat we er zelfs meermalen de slappe lach kregen. Gelukkig maar voor 1 nachtje. We bewaren de grappige herinneringen en denken dan met een glimlach terug.

Het begon zo fantastisch boven verwachting, dat terras, dat uitzicht toen we even op de kamers moesten wachten. Het mini liftje en de onhandige trappen met je koffers klopten daar niet bij. De kamer leek in de verte op de foto. Veel kleiner en niet de beloofde 3 persoons maar een 2 persoons met een klapbed erbij. 20 cm korter dan wij.... Ach het is maar een nachtje. Lekker naar het enorme zwembad. Wat een rare trap. Waarom zit er een hek voor? Oh... dat is de trap naar waar het inmiddels afgesloten zwembad was (extra ruïne gezien ;-)

Zout water. vieze tegels. Ligbedden roestig en vies. De vlonder van de foto bleek tijdelijk hout met gevaarlijke bouw-reling. Poolbar? 1975 voor het laatst open geweest. Vervolg haha

Hotel Royal Boutique info

Veilig betalen met