Appartement Fundana Villas

• Kinderopvang
Meer appartement info

29 reviews over Appartement Fundana Villas

• 7Anja Deelen15-08-2015

Mooie ligging, echter opknapbeurt nodig!

Fundana Villas is heel mooi en rustig gelegen en heeft een mooi zwembad. Het is een voormalige boerderij waar ook olijfolie gemaakt werd.

Wel hebben de appartementen echt een grondige opknapbeurt nodig en er moet beter schoongemaakt worden. De keuken is heel erg klein, en de inrichting ervan is zo mogelijk nog beperkter en sterk verouderd. Er is letterlijk 1 glas etc. per persoon, en in totaal 2 pannen(!) Er zijn heel veel insecten wat gebruikelijk is voor het gebied, echter de hor-deuren zitten vol met gaten waardoor sprinkhanen, muggen, en hagedissen vrij spel hebben om binnen te komen. Verder staan er op het buitenterras dat bij ons appartement hoort (nr. 10) niet minder dan 3 airco's, dus niet uitnodigend om gebruik van te maken.

Samenvattend: Uitstekende ligging, mooi en verzorgd zwembad, echter de appartementen zijn bijzonder basic, sterk verouderd en niet goed schoon

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9ellaro196523-06-2014

Heerlijke vakantie gehad

Prachtig appartement op een nog mooiere locatie. Vanaf ons balkon (appartement 8) geweldig uitzicht. Goed ingerichte badkamer, keuken redelijk. Goede bedden. Enig minpuntje, een comfortabele stoel is er niet. Je zit 'aan de keukentafel' op een houten rechte stoel. Op het balkon een bistrosetje dus ook niet veel comfort. Leuke tochten gemaakt op het eiland. Je hebt er absoluut een auto nodig om e.e.a. te zien. We hebben een heerlijke vakantie gehad, een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7I Scheffers07-10-2013

Sfeervol landgoed met prachtige ligging!

Fundana Villas is zeer geschikt voor vakantiegangers die houden van rust, een authentieke klassieke sfeer en een overweldigende natuur. De ligging is fantastisch! Bij het goed onderhouden zwembad is het heerlijk toeven. Prachtig aangelegd, heerlijke ligbedden en een wijds uitzicht. Ons appartement (nummer 5) was erg donker en het ontbrak binnen aan fatsoenlijk zitcomfort. Ook de bedden lieten te wensen over. De eigenaar heeft zijn best gedaan dit probleem op te lossen. De tuintjes van ons appartementenrijtje hebben een prachtig uitzicht, comfortabel zitje en twee ligbedden. Helaas weinig privacy. Geen scheiding en de zitjes liggen erg dicht bij elkaar. Wij hadden het geluk dat we tijdens onze vakantie rustige en zeer vriendelijke buren hadden maar als het niet zo klikt met je buurtjes dan ben je wel erg tot elkaar veroordeeld. Schoonmaak en textielwissel was in orde. De eigenaar is vriendelijk en hulpvaardig. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad op een unieke locatie!

Gereisd in september 2013

• 9klaar ameeuw 05-10-2013

super mooie plek...om er weg te dromen

zeer idyllische plek met prachtig uitzicht, zeer charmant. Niet ver van mooie stranden en bezienswaardigheden in het noorden. Rustig gelegen, men kan mooie wandelingen doen vanaf het domein. De baas is super vriendelijk en men krijgt de kans om 3 maal per week te eten in het restaurantje op het domein , typsiche griekse gastvrijheid. Huisjes zijn proper, maar keukenmateriaal is nogal beperkt. Echt een plek om iedereen aan te raden die houdt van rust en natuur

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 3Fred14-11-2012

Een complete afrader!

Behalve de ligging is dit in alle opzichten een afrader. Matrassen die compleet verrot zijn (zie foto), stoelen die spontaan in elkaar storten (zie foto), een koelkastje dat onder de roest zit (zie foto), wifi werkt niet, vaak geen warm water, een kapotte hor, keiharde, versleten handdoeken, een waardeloze schoonmaak en een balkonnetje waar je nauwelijks ruimte hebt om te zitten. Verder zit je overal ver vandaan en zijn de restaurants in de omgeving werkelijk 1 pot nat. Overal dezelfde menukaart. Voor ons is dit eens maar nooit weer en dat geldt ook voor Corfu. Overal ligt afval en chagrijnige bewoners.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Anton Eppinga13-07-2012

Prachtige plek

Mooie locatie met prachtig uitzicht over Ropa vallei. Vriendelijke en zeer behulpzame staf. Rustig gelegen en een prima uitvalsbasis voor een vakantie Corfu. Strand en supermarkt op 5-10 minuten met auto. Schoon appartement, dagelijkse schoonmaak en 1 x handdoekwissel. Eten is prima, maar er zijn zoveel goede restaurants in de omgeving. Mooi zwembad ook.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Dhr. J.E.M.07-08-2011

Prachtige accomodatie als je geluk hebt

Unieke lokatie en een uniek gebouw waar je je even teruggeworpen voelt in de tijd. In het gebouw en bijgebouw zijn diverse authentieke ruimtes verbouwd tot appartementen. Helaas hadden wij een van de kleinere en mindere appartementen, dus een kwestie van geluk/toeval (daarom een 7 anders wellicht hoger). Het was er erg warm en de koelkast deed het niet. Dit was echter de dag erna al verholpen met een nieuwe. De eigenaar doet er alles aan het zijn gasten naar de zin te maken, inclusief een rondleiding door zijn prachtige tuin met fruitbomen, kruiden en andere planten. Je moet wel over een auto beschikken anders kun je hier niet verblijven...maar dan heb je ook wel een unieke vakantieplek. Daarbij nog een zwembad van waaruit je mooi over de omgeving uit kunt kijken.

Gereisd met partner in juli 2006

• 10Sillie05-08-2011

Romantisch plekje

Een heel apart plekje op een mooi stukje Corfu. Appartementen zijn klein maar wel romantisch. Het bed is gemetseld van stenen. Wie echt van de natuur en mooie uitzichten wil genieten zit hier prima. Er is een zwembad bij, je kan een rondleiding maken door de kruidentuin van de familie. Alles mag er en niets moet. Leuk ook om een keer te gaan eten bij Elisabeth in Doukades, een klein dorpje even verderop echt een aanrader! Bij deze accomodatie heb je wel en auto nodig.

Gereisd met partner in juli 2006

• 10Alx03-05-2010

Adembenemende ligging

Fundana Villas is een oud "Archontiko", een landhuis dus met een aantal verschillende gebouwen die omgebouwd zijn tot apartementen. Het ligt op een heuvel met een prachtig 180o uitzicht over het dal eronder. De sfeer van het oude landhuis is behouden en de inrichting van de huisjes en tuinen is erg sfeervol. Het hotel nodigt uit om uit te rusten en van de natuur te genieten. We waren daar met ons kind van 3 en hebben genoten! Liggen aan het zwembad, excursies naar Paleokastritsa maar ook naar het noorden en het westen van het eiland en prachtige wandelingen met Spiros, de eigenaar, als gids. Spiros doet er alles aan om je vakantie zo plezierig mogelijk te maken, en weet enorm veel over de natuur en de geschiedenis van de omgeving en van heel Corfu (hij is dan ook een van de eerste gediplomeerde gidsen van het eiland!) Kortom, naar Fundana komen we ZEKER terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8Mariska18-08-2009

Prachtige locatie, matige accommodatie

De plek is prachtig. Adembenemend zelfs. De accommodatie zelf was donker, klein, beetje vies en we hadden veel, heel veel ongedierte. Grote krekels en sprinkhanen, hagedissen (die renden in het huisje over de muur en soms met z'n 4e tegelijk) en zelfs een schorpioen in onze gootsteen! Verder is het terrein niet geschikt voor kleine kinderen (ons zoontje is 2), oudere mensen of mensen die slecht ter been zijn. Het bestaat uit verschillende hoogtes, en de trap kei tredes zijn zeer hoog en ongelijk. Helaas hadden wij hierover van Eliza de verkeerde info gekregen. Corfu zelf is prachtig! Mooi groen, mooie stranden en de bevolking is erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats