Hotel San Antonio Corfu Resort

Hotel San Antonio Corfu Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor San Antonio Corfu Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel San Antonio Corfu Resort in het Nederlands

Mooi hotel

Ruby
28-9-2017

Erg mooi gelegen hotel in een rustig dorp. De kamers zijn erg netjes, ruim en mooi ingericht, allemaal met zeezicht, een balkon en een schone badkamer. Hotel is niet geschikt als je slecht ter been bent. Als je helemaal bovenin zit is de Wifi nutteloos. Voordeel als je helemaal bovenin zit, je bent met 2 trappen bij de hoofdweg, als je meer beneden zit kun je bij de receptie om een busritje naar de hoofdweg vragen. Onder de voordeur van de kamer zat een grote kier waardoor wij met regelmaat een familie mieren over de vloer hadden. Wel worden elke dag de kamers schoongemaakt, wat aan de ene kant heel fijn is maar aan de andere kant lopen de schoonmaakster al vanaf 7 uur rond, aan het rommelen, praten en poetsen. Als je een lichte slaper bent, is dat vervelend. Wel kun je bij de balie om een kaartje vragen die je op je deur hangt, dan kan je uitslapen en komen ze later terug. (Dit dus ook dagelijks gedaan, anders stonden ze om 8 uur al in je kamer) Het bed lag heerlijk en ze hadden zelfs kussen-opties om uit te kiezen. Eten was voortreffelijk en gevarieerd. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen een meer dan prima hotel, maar ik persoonlijk zou het drie sterren in plaats van de huidige vier geven

Oude reviews (archief)

Prachtig gelegen hotel en super-servicegericht!

Janneke van der Meer
22-10-2016

Een heel mooi, net hotel. Prachtig gelegen in een klein dorpje. Alle kamers hebben fantastisch uitzicht over de baai. Wij hadden een net gerenoveerde familiekamer. Elke dag wordt er uitgebreid schoongemaakt. Het personeel doet alles om je een fantastische vakantie te bezorgen. Wij vertrokken 's nachts en zelfs dan komen ze om de koffers voor je naar de hoofdweg te brengen. Alleen maar lof!

We hebben 7 geweldige dagen beleeft in dit geweldige resort . De kamer de we beschikte was erg ruim en net gerenoveerd . Alle kamers bezitten over uitzicht op zee .

Het ontbijt is prima en gevarieerd . Het dinerbuffet had wat ons betreft iets uitgebreider mogen zijn maar is verder prima. De mensen bij de receptie doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen en is niks teveel. (geweldig) de beachbar is ook erg gezellig aangekleed en niet absurd duur . Kalami zelf is erg rustig maar nog echt authentiek Grieks met een geweldig uitzicht over zee . Een auto huren is zeker aan te raden .

Wij keren hier zeker nog eens terug . Wat ons betreft een absolute aanrader !!!

Hotel met mooi uitzicht.

Marie-José
13-11-2015

Ontbijt en kamers waren zeer goed. Je moet wel fysiek goed in orde zijn om te stappen. Auto huren is ook een must.Zeer afgelegen, maar daardoor ook een zalige rust! Je moet naar het dorpje 10km verder voor een bankautomaat!

Fantastisch uitzicht

Breukink
25-10-2015

San Antonio ligt tegen de heuvel aan gebouwd. We hadden een kamer op het hoogste gedeelte en de laatste in de rij (648). Het was een hele klim om er te komen maar werd ruimschoots goed gemaakt door het uitzicht over de baai en Kalami. In de verte zie je de cruiseschepen liggen. Kamer was groot, eenvoudig, schoon en beschikt over een grote koelkast en waterkoker. Ontbijt was prima! Er is boven en beneden een zwembad. Bovenste is panoramisch. Schitterend. Personeel is super vriendelijk. Geen animatie.

Kalami is erg klein. Valt niet veel te beleven. Wel erg goede busverbindingen voor een hele kleine prijs

Klein paradijs

Judith
27-9-2015

Mooi hotel op een paradijselijke locatie. Al het personeel zeer vriendelijk. 2 mooie zwembaden waarvan 1 met panoramisch uitzicht over Kalami. Eten zowel 's ochtends als 's avonds goed. Niet warm, maar wel alles smaakte goed. Er mocht in de avond iets meer animatie zijn. Vooral omdat er in Kalami zelf niet veel te doen is. Er zou 2 x animatie zijn maar dat ging beide keren niet door vanwege slecht weer. De bar is wel gezellig. De suite was schitterend. Ondanks dat we op de begane grond lagen hadden we nog steeds schitterend uitzicht. Als je met de bustransfer komt wordt je boven op de grote weg uitgezet. Even via de intercom bellen naar de receptie en je wordt opgehaald met een taxibusje van het hotel. Er is een lift aanwezig, maar die moet je wel even zoeken. Bij slecht weer valt regelmatig de stroom een heel Kalami uit. Neem een zaklamp mee! Maar vergeet vooral niet genieten! Je vakantie hier zal namelijk veel te snel naar je zin voorbij zijn.

super vakantie

anoniem
4-8-2015

prachtig uitzicht, vriendelijk personeel, heel mooi en rustig, prachtige baai, verzorgd ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Antonio Corfu Resort in Kalami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Antonio Corfu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Antonio Corfu Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 7 reviews.