Appartement Paradiso

11 reviews over Appartement Paradiso

• 2019
    9Anoniem16-07-2019

Erg mooi

Echt prachtig gelegen. Alleen viel het dit jaar mee met de enorme gastvrijheid. Misschien was een zware tijd voor de gastheren. Kan natuurlijk. Er werd, sowieso op andere plaatsen in Corfu ook, erg gelet of je wel op tijd betaalde. Toen ik bij aankomst moe bovenaan de trappen aankwam met alle zware koffers, ook voor dochter, kon ik niet even bijkomen en moest meteen toeristenbelasting voor mijn komend verblijf betalen! Ik had niet eens de kans even rond te kijken waar ik was! Verder alles geweldig! Dus ( als ik andere jaren lees is dit niet altijd zo!) gewoon boeken! Krijgt er geen spijt van!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Wim Koerten23-08-2018

Geweldig genoten en wij gaan zeker nog eens terug

De ligging is ietwat achteraf en zonder TomTom misschien een beetje lastig te vinden. Het complex is echter heel goed en op korte loopafstand van het lange maar smalle strand van Ipsos. Het appartement dat wij op de 1e verdieping hadden was zeer ruim en netjes onderhouden met een groot balkon en een prachtig uitzicht. Een leuk zwembadje voor de warme dagen om af te koelen en een gezellige eigenaar en echtgenote die alles doen om het je naar de zin te maken. Een eenvoudig maar goed ontbijt voor een heel schappelijke prijs. De eigenaar organiseert soms ook een BBQ of een speciale avond. Als je een appartement zoals het onze hebt moet je wel enigszins goed ter been zijn want je moet een trap op. Om bij het zwembad en de toegangen naar de appartementen te komen moet je trouwens ook een trap op. Er is een parkeerterreintje voor de auto dat wel aan egaliseren toe is maar het voldoet. Wij betaalden een zeeer redelijke prijs.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Wim Koerten27-10-2017

Zeer goed en gastvrij

Rustig gelegen net even buiten het centrum maar goed op loopafstand. Betaalbaar en goed ontbijt. Als je niet goed ter been bent kunnen de 2 trappen om bij de appartementen te komen een probleem zijn. Wij hadden een appartement op een volgende etage. Dat betekende nog een trap maar wel met een prachtig uitzicht vanaf een groot terras. Warm water voor douchen duurt even maar het komt, echt.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Els.H.24-06-2017

Super

Grote, schone appartementen,hele vriendelijke en bescheiden eigenaars die er alles aan doen om het de klanten naar hun zin te maken.Zwembad is prima,genoeg ligbedden,bar erbij en binnen 5 minuten op het dichtbijzijnde strand. Corfu is boven onze verwachting prachtig.Tip,huur een scooter of auto,er is genoeg te zien op het mooie groene Corfu.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Dhr. Niessen17-08-2016

Genieten

Bij aankomst werden we goed opgevangen door de eigenaar. We werden begeleid naar ons appartement, kregen daar de nodige uitleg over de airco et cetera en we kregen de wifi-code. Het appartement was heel ruim en schoon. Vanuit het balkon hadden we een mooi uitzicht op de zee en op het zwembad. Ook het zwembad was zeer schoon en werd goed onderhouden. Bij het zwembad was het meestal lekker rustig en er zijn genoeg ligbedden aanwezig. Bij de bar was altijd iemand aanwezig om vragen te stellen of om iets te eten/drinken. We kregen iedere ochtend een heerlijk ontbijt van de eigenaar. Het appartementencomplex is zeer geschikt voor stellen maar ook voor vrienden en gezinnen met kinderen. De ligging is ook prima, het ligt op een rustige plek en het is maar vijf minuten lopen naar het strand, restaurants en winkeltjes. Een tip is om een auto/scooter/quad te huren om het eiland te verkennen, er zijn namelijk erg veel mooie strandjes te vinden met helderblauw water. Paradiso is echt een aanrader en de prijs/kwaliteit verhouding is super!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Roland Brasser26-09-2015

Super appartementen , elke euro waard!

Paradiso is een middelgroot complex met eenvoudig ingericht keurig verzorgde vakantie appartementen.Met het onlangs nieuw gerealiseerd super zwembad plus de huiselijke sfeer die mede door de eigenaar voor een fantastische vakantie zorgen maakt ieder toerist of zakelijke klant tevreden die hier verblijft .Welk appartement u ook toegewezen krijgt , je hebt altijd een schitterend uitzicht op de ionische zee, super! Over de hygiene valt niets te zeggen, schoon!! kortom gewoon zo als ieder dat wenst!! Echt een aanrader in een rustige buurt maar toch op korte loopafstand van de ruime keuze aan vertier in Ipsos

Gereisd in september 2015

• 9Robert-Jan en Thea01-06-2015

Mooie gastvrije plek

Met gezin (2 volwassen kinderen) hadden wij 2 appartementen met ruime balkons (1 overdekt/1 niet overdekt). Nr 5 en 6 zijn oudere opgeknapte appartementen. Sanitair niet nieuw zoals in andere appartementen. Eigenaar is zeer vriendelijk, attent en belangstellend. Schoonmaken om de dag was prima. Oma kookt heerlijke lokale gerechten, waarvoor je in kunt schrijven. Boulevard en restaurants op loopafstand. Supermarkt iets verder lopen. Nieuw zwembad met genoeg ligbedden en ruimte.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8Inge25-05-2015

fantastische plek

een hotel waar wij zeker terug gaan top locatie, zeer gastvrij 5min lopen van de zee en leuke restaurantjes wij hadden een terras van 7x5 m uitzicht op zwembad/zee net gerenoveerd met mooie poolbar waar je gezellig een drankje kan doen. Het is echt een aanrader, op verzoek wordt er door ''oma' heerlijk traditioneel gekookt. Appartement wordt dagelijks schoon gemaakt en handoeken gewisseld, er is mogelijkheid om zelf te koken, er staat een grote ijskast met vriezer en er is gratis wi-fi

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 9Froukje offinga19-05-2015

Een plek om terug te komen

Paradiso is een fijn appartement waar je zeer gastvrij ontvangen wordt. Een zwembad met poolbar met voldoende bedden, stoelen en tafeltjes om te zitten of te liggen, voor wie wil kan van het uitzicht op zee genieten. Bij de poolbar drankjes en snacks verkrijgbaar en ook mogelijk om de Griekse keuken te eten. De eigenaren zijn vriendelijk, gastvrij en heel behulpzaam. Het appartement is ruim en schoon, je hebt de mogelijkheid om te koken. Ruim terras, airco en televisie aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8fedde10-05-2015

Leuke rusige plek

Appartementen zijn gelegen op en rustige plek tegen een berg, met uitzicht op de zee en vasteland Griekenland maar ook op Corfu stad. Bij excursies werd je opgehaald in het dorp, maar huren auto of scooter was een mogelijkheid

Gereisd met partner in mei 2015

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin