Appartement Paradiso

9 reviews over Appartement Paradiso in het Nederlands

Zeer goed en gastvrij

Wim Koerten
27-10-2017

Rustig gelegen net even buiten het centrum maar goed op loopafstand. Betaalbaar en goed ontbijt. Als je niet goed ter been bent kunnen de 2 trappen om bij de appartementen te komen een probleem zijn. Wij hadden een appartement op een volgende etage. Dat betekende nog een trap maar wel met een prachtig uitzicht vanaf een groot terras. Warm water voor douchen duurt even maar het komt, echt.

Super

Els.H.
24-6-2017

Grote, schone appartementen,hele vriendelijke en bescheiden eigenaars die er alles aan doen om het de klanten naar hun zin te maken.Zwembad is prima,genoeg ligbedden,bar erbij en binnen 5 minuten op het dichtbijzijnde strand.

Corfu is boven onze verwachting prachtig.Tip,huur een scooter of auto,er is genoeg te zien op het mooie groene Corfu.

Genieten

Dhr. Niessen
17-8-2016

Bij aankomst werden we goed opgevangen door de eigenaar. We werden begeleid naar ons appartement, kregen daar de nodige uitleg over de airco et cetera en we kregen de wifi-code. Het appartement was heel ruim en schoon. Vanuit het balkon hadden we een mooi uitzicht op de zee en op het zwembad. Ook het zwembad was zeer schoon en werd goed onderhouden. Bij het zwembad was het meestal lekker rustig en er zijn genoeg ligbedden aanwezig. Bij de bar was altijd iemand aanwezig om vragen te stellen of om iets te eten/drinken. We kregen iedere ochtend een heerlijk ontbijt van de eigenaar. Het appartementencomplex is zeer geschikt voor stellen maar ook voor vrienden en gezinnen met kinderen. De ligging is ook prima, het ligt op een rustige plek en het is maar vijf minuten lopen naar het strand, restaurants en winkeltjes. Een tip is om een auto/scooter/quad te huren om het eiland te verkennen, er zijn namelijk erg veel mooie strandjes te vinden met helderblauw water. Paradiso is echt een aanrader en de prijs/kwaliteit verhouding is super!

D-reizen

Super appartementen , elke euro waard!

Roland Brasser
26-9-2015

Paradiso is een middelgroot complex met eenvoudig ingericht keurig verzorgde vakantie appartementen.Met het onlangs nieuw gerealiseerd super zwembad plus de huiselijke sfeer die mede door de eigenaar voor een fantastische vakantie zorgen maakt ieder toerist of zakelijke klant tevreden die hier verblijft .Welk appartement u ook toegewezen krijgt , je hebt altijd een schitterend uitzicht op de ionische zee, super! Over de hygiene valt niets te zeggen, schoon!! kortom gewoon zo als ieder dat wenst!! Echt een aanrader in een rustige buurt maar toch op korte loopafstand van de ruime keuze aan vertier in Ipsos

Mooie gastvrije plek

Robert-Jan en Thea
1-6-2015

Met gezin (2 volwassen kinderen) hadden wij 2 appartementen met ruime balkons (1 overdekt/1 niet overdekt). Nr 5 en 6 zijn oudere opgeknapte appartementen. Sanitair niet nieuw zoals in andere appartementen.

Eigenaar is zeer vriendelijk, attent en belangstellend. Schoonmaken om de dag was prima. Oma kookt heerlijke lokale gerechten, waarvoor je in kunt schrijven.

Boulevard en restaurants op loopafstand. Supermarkt iets verder lopen.

Nieuw zwembad met genoeg ligbedden en ruimte.

fantastische plek

Inge
25-5-2015

een hotel waar wij zeker terug gaan top locatie, zeer gastvrij 5min lopen van de zee en leuke restaurantjes wij hadden een terras van 7x5 m uitzicht op zwembad/zee net gerenoveerd met mooie poolbar waar je gezellig een drankje kan doen. Het is echt een aanrader, op verzoek wordt er door ''oma' heerlijk traditioneel gekookt. Appartement wordt dagelijks schoon gemaakt en handoeken gewisseld, er is mogelijkheid om zelf te koken, er staat een grote ijskast met vriezer en er is gratis wi-fi

Een plek om terug te komen

Froukje offinga
19-5-2015

Paradiso is een fijn appartement waar je zeer gastvrij ontvangen wordt. Een zwembad met poolbar met voldoende bedden, stoelen en tafeltjes om te zitten of te liggen, voor wie wil kan van het uitzicht op zee genieten. Bij de poolbar drankjes en snacks verkrijgbaar en ook mogelijk om de Griekse keuken te eten. De eigenaren zijn vriendelijk, gastvrij en heel behulpzaam. Het appartement is ruim en schoon, je hebt de mogelijkheid om te koken. Ruim terras, airco en televisie aanwezig.

Leuke rusige plek

fedde
10-5-2015

Appartementen zijn gelegen op en rustige plek tegen een berg, met uitzicht op de zee en vasteland Griekenland maar ook op Corfu stad. Bij excursies werd je opgehaald in het dorp, maar huren auto of scooter was een mogelijkheid

lekker centraal gelegen op het eiland

I Frans
5-5-2015

We hebben een auto gehuurd en het appartement konden we goed vinden. Je krijgt meer dan waard voor je geld. Ruim appartement heel mooi uitzicht, lekker rustige omgeving. TV heeft USB aansluiting dus je kan 's avonds gewoon een film afspelen. supermarkt, pin automaat en restaurants op loopafstand

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradiso in Ipsos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Paradiso scoort een 8.71 uit 10 op basis van 9 reviews.