Hotel Jason

• Kinderopvang

22 reviews over Hotel Jason

• 8Tom01-12-2014

prima hotel

hotel ligt rustig gelegen Ontbijt was goed goed zwembad kamers waren klein maar in orde

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 9bianca22-09-2013

mooi hotel

Het was een mooi en goed hotel. De ligging was rustig. Personeel was heel erg vriendelijk, met name floiran aan de bar buiten was erg vriendelijk. Je kon er ook lekker eten. Voor ons was het een leuk hotel maar wel erg rustig.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Liesbet22-08-2012

Leuk verblijf!

We verbleven in dit hotel via een last minute en hadden geen idee waar we ergens terecht zouden komen. Toen we lazen dat Ipsos het Blankenberge is van Corfu hadden wel wat schrik, maar gelukkig is het hotel goed afgeschermd van het erg toeristische badstadje. De kamers zijn basic, maar in orde. Wij sliepen op de onderste verdieping, waar we geen airco nodig hadden en hebben er goed geslapen. Ook het ontbijt is basic, maar in orde. Het zwembad is leuk gelegen met een prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Nathalie Van Moor26-08-2009

fijne vakantie!!!!

We hadden een heel toffe vakentie in hotel jason zeker een aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7nele vdm03-06-2009

ça va

heel gewoon, basic. ontbijt redelijk beperkt mr nie slecht. badkamer was wel minder. mr de kamer zelf was in orde en proper, heel vriendelijke mensen wel en het hotel ligt in de hoogte mr dat is goed vr de benen. Ipsos is wel tof..

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 5Kim en Wim28-09-2008

Nooit meer

Wij zijn net terug van een weekje corfu. Het is een prachtig eiland, mooie dingen gezien maar het hotel was nen tegenvaller. Al een geluk hadden we de reis gewonnen want anders zou ik spijt gehad hebben van het geld. Het ontbijt trok op niks, de bediening in het hotel vonden wij ook beneden alle peil. We hadden geluk dat er zoveel toffe mensen in het hotel zaten want daarmee hebben we een ongeloofelijk toffe week beleefd. De helling naar het hotel is afzien maar da neemde er wel bij. Den trap vanachter vond ik persoonlijk veel gemakkelijker. Een aanrader is de boot bbq en griekse avond. Eilandtoer was ook de moeite voor de prachtige uitzichten. Maar het was goed voor ene keer en nooit ni meer.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Lindsay23-08-2008

hotel jason

We zijn net terug van 1 weekje Corfu . Hotel Jason is een proper hotel , vriendelijk personeel . Maar het enige wat een beetje tegenstak was het zeer eenvoudig ontbijt .Je hebt zeker een goede conditie tegen dat je weer thuis komt , want het hotel ligt op een grote heuvel .

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7johan & ann18-07-2008

Net terug van een onverwachtse last-minute in Hotel Jason-Corfu. Hotel is vrij klein, maar verzorgd. Prima ligging, wat weg van de drukte. Aangenaam zwembad, niet te groot, maar ook niet constant druk bezet. Ontbijt is simpel maar voldoende (brood, jam, kaas, hesp, ei, cornflakes, fruit, koffie/thee). Om de twee dagen verse handdoeken, op verzoek zelfs frequenter. Vriendelijk onthaal. Ideaal om van hieruit uitstappen te doen. Huren van auto of scooter aangewezen. begin juli 2008

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Sara08-08-2007

Hallo! Ik ben net terug van 8 dagen Corfu en verbleef in 'Hotel Jason'. Toen we met de bus van de luchthaven langs verschillende andere hotels reden, dacht ik: ohnee! Hotel Jason daarentegen oogde heel mooi, verzorgd met een prachtige omgeving! En zo heb ik de vakantie ook ervaren! Oké de kamers zijn niet supergroot, maar het enige dat je daar doet is slapen! Vooral het zwembad en bijhorende bar waren geweldig! Ook al was het hoogseizoen het was er altijd rustig. Ipsos heeft verschillende restaurants, danscafés en discotheken toch vond ik het 's avonds het leukst aan de bar. Een autootje huren is een aanrader en zo ook de vele boottochten! Goedkoper zijn de busverbindingen die je op 10min. naar Corfu stad of andere leuke plaatsjes brengen! Laat je dus niet ontmoedigen door de negatieve reacties, want het hotel is dik in orde en Corfu zelf is prachtig! Geniet ervan!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 6Julie28-06-2007

We zijn in juni naar Jason geweest. Ok, het hotel is inderdaad eerder eenvoudig. Maar we hebben er wel een super vakantie gehad. De kamers zijn klein en de badkamer stelt niet zoveel voor, maar hoeveel tijd spendeer je er? Het hotel heeft een prima ligging (je bent overal direct bij). Het is niet ver van de luchthaven (en dat is ook een plus als je aankomt en vetrekt!). Het was een typisch Grieks ontbijt, maar met een pot choco heeft dit ons zeker gesmaakt. Ik zou zeker nog teruggaan.

Gereisd met vrienden in juni 2007

Hotel Jason info