Appartement Ipsos Guesthouse

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Ipsos Guesthouse

• 7Sonja Landman30-09-2009

Leuke vakantie

Hallo wij hebben daar een super leuke vakantie gehad. Het appartementencomplex is erg simpel en eenvoudig maar ja wij sliepen er alleen maar dus voor ons voldoende. Alleen de weg naar het appartement toe was best wel een drama dat is een hele steile weg met veel oneffenheden, maar naar een paar dagen denk je er wel aan te wennen maar fout. Dat was voor ons echt het enige minpuntje + het uitzicht we zaten in kamer 1 en keken tegen een oud huis voor ons aan, maar zit je daar boven dan heb je ook wel een mooi uitzicht. Voor de rest mochten we gebruik maken van het zwembad bij appartementen Theo en dat was echt super geweldig. De barman Lakis die daar staat is echt zo gek als een deur en erg gezellig. Zijn moeder Kiki en vader Theo zijn ook echt hele aardige en behulpzame mensen. Vooral op donderdag het eten bij het zwembad is erg leuk dan kookt Kiki en dat is erg lekker. Alleen naar de boulevard is een stukje lopen maar wel te doen. Echt een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2009

• 7Peter19-06-2009

Leuke kamer

Appartementcomplexje met 2 bouwlagen ( 8 kamers).Onderste kijken tegen groene schutting. Kamers zijn heel sober, keuken zéér basic ingericht. Koelkast met vriesvak, waterkoker en 2 pits electro. Servies voor 2 peronen en pan, steelpan en oude koekepan. Zeer slechte matrassen die volgens manager pas 1 jaar oud zijn. De spiralen priemen in je lijf. Leuk balconnetje met plastic tafel en 2 stoeltjes. Bovenverdieping heeft redelijk zeezicht. Badkamertje met toelet en rottig douchegordijn. De ligging is steil naar beneden vanaf de weg. Naar het strand is het een minuut of 15 lopen. Omdat je toch gaat uit eten(?) zijn er genoeg mogelijkheden. Prijzen varieren van 6 tot 15 euro al naar gelang. Mooi eiland, niet echt geschikt voor de strandliefhebbers. De vergezichten zijn zeer mooi

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Amy Pieten21-04-2009

Wel okee..

De guesthouse was kleiner als verwacht, je had alleen een kleine aanrecht en een bed in de kamer. Het balkonnetje was wel relaxt! Verder is het zwembad ook wel fijn, maar erg klein! Ipsos zelf is geweldig!

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 10jol27-09-2007

zijn net terug van 10 dagen ipsos guesthouse, gezellig hotel vooral de gastvrijheid viel erg op wat een lieve mensen echt aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Vera10-08-2007

Geweldige vakantie gehad. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar je hebt alles wat je nodig hebt. Hadden dit jaar alleen geen Airco. Gebouw was pas een jaar oud en volgend jaar zou de Airco er in komen! Zwembad was groot genoeg met luchtbedden van gasten die weggingen en ze achterlieten. Je kon naar het stadje lopen, alleen hebben wij een scooter gehuurd omdat dat toch makkelijker was. Schoonmaak zou 1x per week komen, en zijn bij ons 3 keer per week geweest! Dus dat was een meevaller! Rustig gebied, dus weinig geluidsoverlast. Nederlands appartement, dus je leert snel mensen kennen!

Ik heb hier de beste vakantie tot nu toe gehad en dat is mede dankzij mijn verblijf in Guesthouse Ipsos!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8Priscilla Smits10-07-2007

Het is een eenvoudig appartement. Met een ruime keuken. Het is vrij modern ingericht. Ruim balkon en goed onderhouden. Het enige nadeel is dat er geen airco is. Wel kun je bij de eigenaar een ventilator lenen. Het is erg prettig dat je gebruik kunt maken van het zwembad en de bar van het naastelegen appartementencompex. Mamma maakt heerlijke omlet Ipsos zelf is niet zo aantrekkelijk als je houd van leuke griekse restaurantjes. Dan zul je echt buiten het dorp moeten. Verder zijn er veel bars en nachtclubs.

Gereisd met partner in juni 2007

Appartement Ipsos Guesthouse info