Appartement Christopher

Appartement
1,6

Onvoldoende

1 review over Appartement Christopher in het Nederlands

zeer matig en in luidruchtige omgeving

Coen
12-7-2011

Geen airco, appartementen wordern vooral gebruikt door feesvierende italianen en roemenen. s nachts geluidoverlast door racende scooters en uitbundige jeugd. Inrchting is minmaal uitzicht 3 x keer niks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christopher in Ipsos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christopher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.