Géén boekingskosten
GriekenlandCorfuGouviaAppartementen GouviaAppartement TIME TO SMILE Saint Nicholas

TIME TO SMILE Saint Nicholas

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

172 Reviews over TIME TO SMILE Saint Nicholas

• 7tineke17-07-2022

gastvrij

personeel heel vriendelijk, tuin was mooi, wel veel mieren ook op de ligbedden. wij hadden prima appartement, helaas ontbrak er veel in de kitchenette, geen schilmes, snjjplank, normale koekenpan, waardoor zelf koken niet goed mogelijk was.prima bedden en veelvuldige wissel handdoeken. de licht hellende weg vlgs TUI was ter plekke steile weg omhoog met slecht wegdek en niet te doen met temperaturen v tegen de 40 graden. voor ons daarom geen saint nicolas meer. veel jeugdgroepen in gouvia, veel vervuiling wat steeds erger werd. tip: varen met capitein spiros v madalena tours, kantoortje in gouvia. veel leukere boottocht dan van TUI naar parga.

• 7Natuur
  • 5Indi25-06-2022

voor ons geen time to smile

Mooi hotel mooie ligging de tuin en het zwembad is prima alleen erg veel mieren. Het personeel doet wat ze kunnen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De appartementen zijn gerenoveerd tot mooie grote ruimtes netjes ingericht…alleen welke kamer krijg je, dat is de grote vraag onze kamer had geen uitzicht op de tuin maar tussen struiken door keken wij op de parkeerplaats bovendien hadden wij de afzuiging van de keuken over het balkon dus "genoten" wij van de geur en herrie. Op echt warme dagen kon de airco het niet aan. Niet alles is meer in takt en er zit zoveel kalk in het water dat het overal aan te merken is (hier is niet tegen te poetsen) sommige accessoires zijn kapot en een verroeste pedaalemmer en wc borstel ziet er niet erg fris uit. Het ontbijt is goed, warme maaltijd hebben wij maar één keer gebruikt dat was niet geweldig daarom heerlijk gegeten in het centrum omdat wij (helaas) zoveel mogelijk weg wilden zijn van ons appartem

• 7Marion13-06-2022

Prima, wel wat verbeterpunten

Mooie appartementen, ze lijken net opgeknapt. Zeer vriendelijke mensen die het beheren. Ontbijt was prima maar het avond eten vond ik tegen vallen. We hadden veel overlast van mieren en het is erg gehorig. De bedden hadden alleen een laken die elke dag weer opgevouwen op het bed lag. Om de 2 dagen schone handdoeken. Nooduitgang zat op slot. Wel een heerlijk zwembad met wat oudere ligbedden. Bij het zwembad is veel zon maar ook zeker voldoende schaduw.

• 6Natuur
  • 9Jacqueline Borm08-06-2021

Hotel/appartement met vriendelijk personeel.

Voor ons was het een ideale plek. Op een heuvel gelegen in een schitterde tuin met olijfbomen en rozen. Prachtig zwembad met ligstoelen en soort hemelbedden. Personeel is bijzonder vriendelijk en bereid om te helpen. Persoonlijke benadering, kleinschalig. Kleine supermarkt beneden is van Maria. Ze bracht me de eerste keer, toen ik voor 50 euro had gekocht, met haar auto naar het hotel. Met de auto naar een strand net ten zuiden van het grote (5 km. lang, 1 km. breed) gereden. Er waren enkel Grieken. Mooi zandstrand. Niet geschikt voor snorkelen. Eerste restaurant vanaf het strand was geweldig. Enkel Grieken, en heerlijk gegeten. Vanuit Gouvia, de plaats van ons hotel, een middag met een grote zeilboot mee gevaren. Baai ten noorden van Gouvia gezien. Onverwacht, ook voor de schipper, wel 20 dolfijnen van dichtbij gezien. Ze zwommen mee met de boot. We kregen een lekkere lunch. En het was gezellig met z'n zessen (4 toeristen en 2 schipper

• 9Anet11-08-2020

Mooi appartement met airco

Een mooi appartement met airco en een prachtige ruime tuin met olijfbomen (schaduwplekken) en zwembad met ligbedjes. De mensen zijn zeer vriendelijk. Iedere dag schone handdoeken en lakens. Ontbijt is prima. Via TravelXL geboekt, hier zijn we zeer tevreden over. We hebben scooters gehuurd, de klim naar het appartement hebben we dus maar 1x gedaan en de afstand van het dorp naar appartement viel mee. Voor herhaling vatbaar!

• 10Dijkstra31-07-2020

fantastisch, aanrader!!!!!

Wij hebben ontzettend genoten hier. Hartelijk ontvangen door het personeel, alles was nieuw. Goede service, prachtig appartement, heerlijk zwembad en mooi kleinschalig. Ik kan het iedereen aanraden! Heerlijk! ;=)

• 7Riekelt Rebel03-09-2019

Accommodatie om goed te relaxen en ontspannen.

Mooie locatie voor een goede prijs, ontbijt prima en vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed gelegen mbt uitstapjes enz enz. Schone kamers ook. Eten ook prima en de prijs ook.

• 9Karin17-07-2019

Friendly staf and nice pool in garden

We stayed here for a week and had a very pleasant stay. The pool is big and in a really beautifull garden. There is also a pool bar. The staff really friendly. They want to have their visitors the most pleasant stay: the owner got us another appartement on the ground floor, arrange calls etc. Apartment is Good value for money

• 8Cees Vriends25-06-2018

Corfu, jammer, jullie laten het versloffen!

Hotel/appartementen zijn echt goed verzorgd en ook het ontbijt is prima. Ook het zwembad met verdere horeca zijn prima. Echter is overal op Corfu de vuilnis een groot probleem. Hou rekening dat de hopen afval overal liggen wat een zeer vervelende geur geeft. De plaatselijke bevolking maar dus ook de tourist is hier de dupe van want het zou te maken hebben met een vol stortterrein, echter zegt de bevolking dat het puur corruptie van de overheid is. Verder wordt de 24% btw nu bijna overal geincasseerd op de nota,s bij de horeca, dus gewoon op de prijs van voorgaande jaren gezet, want toen keek men niet zo nauw met de btw berekening/btw afdracht.

• 8Julian14-04-2018

Ideaal voor rustzoekers om het eiland te ontdekken

Wij verbleven in een benedenappartement met kitchenette en balkon op de begane grond in het losse gebouw, met uitzicht op het zwembad en bergen in de verte. De klim op de heuvel is zwaar, maar goed te doen. Accommodatie + Schoonmakers en medewerkers vriendelijk en behulpzaam (goede beheersing van de Engelse taal); + Airco (nodig tijdens de warme nachten) + Ruime appartementen - Het extra bed is vrij hard

Gouvia + Verscheidenheid aan restaurants/taverna's - Kiezelstrand Tips: - Boek dagtours lokaal in de hoofdstraat van Gouvia -- (aanrader boottocht Madalena; enthousiast team) - Fresh staat bekend als beste ijssalon, maar loop 5 minuten verder de straat in en vindt aan de rechterzijde een rustig bakkertje, die grote coupes voor kleine prijsjes uitdeelt; beperkte keuze in ijssmaak, maar wel lekker! - Bezoek hoofdstad met locale bus, kan benauwd worden in de bus vanwege drukte, maar binnen halfuur sta je in centrum.

Appartement TIME TO SMILE Saint Nicholas info

• Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand0.5 km