Appartement Spiti Prifti

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Spiti Prifti

• 9Martin15-08-2011

Geweldig!!

Dit is onze droom accomodatie. Het appartement ligt in een mooi aangelegde tuin, de keuken is voortreffelijk. Corfu is een geweldig eiland, aardige mensen (Eleni is een fantastische gastvrouw). Hier zijn wij eerder geweest en hier komen wij zeker weer terug.

Gereisd met partner in mei 2003

• 10Sharon19-07-2011

Een prachtig appartementencomplex!

Een prachtig appartementencomplex met mooi aangelegde tuin en heerlijk schoon zwembad. Zeer vriendelijk personeel bij wie je altijd terecht kunt als het je aan iets ontbreekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10Patrick en Annika01-06-2011

Geweldig appartement!!

Echt een aanrader. Zeer vriendelijk personeel, mooie ruime appartementen, een mooi zwembad en perfect eten.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10jcjpotter05-01-2011

aanrader!

is een heerlijk app complex waarin eigenlijk alleen nederlanders of belgen komen...je hebt een heerlijk zwembad en super aardige eigenaars die je er elke dag opnieuw weer een feest van maken omje een niet te vergeten vakantie van maken....Vangilles is een kei in het maken van coctails en die zal je dan elke x weer verrassen :D

Gereisd met partner in juli 2010

• 10mir22-10-2010

Zeker doen mooiste app. van gouvia

echt waar het mooiste appartementencomplex van gouvia. het zijn niet veel appartementen dus lekker knus. appartementen van alle gemakken voorzien. heel fijn groot zwembad en de tuin is geweldig mooi. bus stopt bij het appartement dus van daar uit kan je overal naar toe. kaartjes verkrijgbaar bij de bar als je vroeg aankomt nog een tip je moet je melden bij de zwembadbar echter daar is pas iemand aanwezig vanaf 9.15 uur. gouvia is leuk maar had het iets anders verwacht er wordt gezegd drukke badplaats dat vind ik erg overdreven. je hebt veel winkeltjes en restaurants. 9 muzes aan te raden heel lekker en een klein strand. ander dorpje is helemaal dood. maar daar zit wel de AB supermarkt.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Yvonne en Lau03-10-2010

zeker aan te bevelen voor rustzoekers

prima appartement, service perfect, goed restaurant en poolbar met prima snacks. App.nr.19 geen overlast van de weg. Niet veel te beleven, doe vooral de eilandtoer dan heb je veel gezien. Enige uitval is Corfu stad. Fiets verhuur eind van de straat tegenover de AB supermarkt 35 euro voor 10 dagen perfect. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Jaap12-07-2010

Heerlijk kleinschalig appartementencomplex

Heerlijk kleinschalig complex met hele vriendelijke mensen. Een prima zwembad met poolbar, mooi onderhouden tuin en een lekker restaurant. Enige minpuntje zou de naastgelegen weg moeten zijn, maar dat zou klagen om het klagen zijn.

Ligging tussen Gouvia en Kontokali is verder rustig, in deze twee plaatsen zijn genoeg restaurants en bars te vinden. Met de bus die voor de deur stopt ben je zo in Corfu-stad.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9leo Francine29-05-2010

een topper!

Zeer prettig complex. zowel Eleni als Gladys zijn zeer gastvrije vrouwen die het je naar de zin maken. Zeker een plek om eens terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2010

• 10nicole bouwmeester25-05-2010

Geweldig appartementencomplex! Aanrader!

Spiti prifti is een geweldig appartementencomplex ideaal gelegen tussen Gouvia en Kontokali. Naar beide plaatsen kan je prima wandelen. Ook de haven is in mijn 5 minuten te bereiken. De hoofdstad is te bereiken met een bus die voor het appartement vertrekt en je binnen een half uur naar Kerkira brengt. Dus een ideale uitvalsbasis. Het appartement was ruim, mooi ingericht en wordt elke dag behalve zondag schoongemaakt!! Een heerlijk zwembad in een geweldig aangelegde tuin. Daarnaast is de familie Prifti warm, vriendelijk, zeer gastvrij en behulpzaam. Niets is Eleni te gek! Ze helpt waar ze kan en direct. Het restaurant is zalig, vooral de eigengemaakte lemon cheesecake met limoenen uit eigen tuin. Enige nadeel dat wij hadden was dat het appartement alleen in de ochtenduren zon had en door een grote boom waren dat maar glimpjes zon. Even de stoel pakken en mee naar de voorkant nemen was onze oplossing. Wij zouden dit appartement iedereen aanraden!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9peter31-08-2009

mooi complex

Net terug van een hele fijne vakantie bij Spiti Prifti.Prima appartementen met 2 slaapkamers en 2 airco's ( niet bij de prijs inbegrepen ).Een mooi zwembad met een mooie tuin er omheen. Voldoende ligbedden en voldoende parasols en schaduwplekken onder de bomen. Inderdaad weinig nederlanders maar dat was voor onze kinderen geen probleem.Het complex wordt gerund door een zeer gastvrije familie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement Spiti Prifti info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats