Appartement Rosalia

• 7.5Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

18 Reviews over Rosalia

• 9Familie Tilman01-08-2019

Geweldig

Eigenaar zeer vriendelijk, bij vragen staat hij gelijk klaar goed appartement met zelfs een wasmachine, We hadden een groot appartement met 2 badkamers, ideaal. Wat jammer is dat het kraanwater zeer hard is en niet te drinken is, en er wel kalk aanslag te zien is, maar niet storend, en door de eigenaar ook weinig aan te doen. Verder prima, Groot schoon en ruim Heerlijk rustig, Heerlijk zwembad wat goed onderhouden wordt Zeker voor herhaling vatbaar

• 8Lieke15-07-2010

Voor ons niet meer

De villa ligt afgelegen. Naar de bakker, supermarkt of het strand is het minstens 20 minuten lopen in de hitte langs een erg drukke weg. Voelden ons na een dag al gedwongen voor de hele vakantie een auto te huren. Strand Gouvia valt tegen (vies water), restaurantjes zijn wel erg leuk, goed eten en regelmatig live muziek. Appartement met "koele" slaapkamer in souterrain geen succes. Erg vochtig, stank (probeert goedwillende eigenaar met geurflesjes op te lossen) en last van het gereutel van de centrale airco die zich in een aangrenzende ruimte bevindt. Zelfs de muur trilde, dus bepaald niet goed geslapen. Zou deze accomodatie met kinderen zeker afraden, zwembad is heerlijk, maar de grote loopafstand is met kinderen echt niet te doen.

• 6Jan Dettmeijer07-09-2009

Pech,effe niet meer

Rosalia is ons deze keer niet goed bevallen. Door een combinatie van ratten op het balkon en een niet werkende airco niet zo fijne week gehad. Eigenaar beweerde eerst nog geen klachten gehad te hebben over de airco,maar zei later dat er al verscheidene monteurs waren wezen kijken naar airco maar deze niet konden maken.Heeft toch monteur laten komen maar helaas. Ratengif gegooit en deuren dicht houden was de remedie, Zwembad was lekker en op andere apartementen geen last van de ratten.(deze zaten in de bomen en liepen via de takken ons balkon op. Alles bij elkaar geen fijn weekje pech dus. eruggg jammer

• 10Jessica07-09-2008

Heerlijk appartement

In Rosalia hebben we twee weken genoten. De slaapkamer half onder de grond is heerlijk koel, zelfs als het buiten 35 graden is. De spullen zijn netjes en de schoonmaak is perfect. Het zwembad is mooi schoon en heerlijk verkoelend op warme dagen. De eigenaar is zeer geinteresseerd in hoe je het hebt en komt regelmatig een praatje maken. Een zeer vriendelijke man. Naar het centrum van Gouvia is wel een stukje lopen (ong. 800 m) maar het is goed te doen. Rosalia is makkelijk met de huurauto te bereiken en het parkeerterrein is vlak en ruim. Een mooi appartementencomplex, aardige mensen. Helemaal goed!

• 9Bert en Riek04-09-2008

Helemaal geweldig

Geboekt via touroperator. Het appartement was super, we zijn twee weken geweest en hebben ons heerlijk vermaakt. Auto wordt eventueel voor je geregeld zodat je Corfu kan gaan verkennen. Mooi zwembad wat keurig schoon en onderhouden is. Als je van rust en gezelligheid houdt is dit beslist een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8Teun en Floris03-08-2008

Heel mooi!

We hadden een geweldige tijd in rosalia. na het lezen van dat het erg druk was op de weg zagen we er een beetje tegenop, maar het viel ontzettend mee. het dorp en de supermarkt zijn op loopafstand en het zwembad is echt een aanrader. De kamers worden 2x per week zeer goed schoongemaakt. Het centrum van Gouvia is wel touristisch, maar erg mooi en er zijn veel gezellige restaurantjes. Qua hitte viel het ook erg mee. De slaapkamers onder de grond zijn soms zelfs een beetje fris! Kortom: rosalia is een fantstische vakantiebestemming!

• 9wilma27-07-2008

Prachtige landelijke ligging

Wat heerlijk dat er nog mensen zijn, die niet van landelijk en tussen de plaatselijke bevolking willen wonen. Wij hebben in één woord genoten!!! De mooie ligging van het huis, het gezellige sfeertje en het heerlijke zwembad. Als je veel toersime zocht, ging je gewoon naar Gouvia zelf want daar was alles wat je van drukte wilde hebben. Heerlijk was het wandelen naar de warme bakker verderop. Natuurlijk moest je oppassen voor het verkeer wat op Corfou een hele andere mentaliteit heeft als in Nederland. Wij hebben in ieder geval gekregen wat we hoopten dat we zouden krijgen, in één woord geweldig ook een pluim voor de eigenaar en zijn vrouw, ook voor de schoonmaakster en zeker voor Natasja onze hostess van touroperator die alles deden om het de huurders naar de zin te maken. Geen pluim voor mensen die hier naar toe gaan en eigenlijk in een 5 sterrren all in hadden willen zitten en niets van de plaatselijke bevolking willen zien. Voor ons de eerste keer Griekenland, we love Corfu

• 7A25-06-2008

R

Het appartement ligt behoorlijk (!) ver van strand en centrum, we hebben heel wat kilometers moeten afleggen. Het zwembad was wel mooi om te zien maar ijs en ijskoud. 'sMorgens vroeg kraaide de haan van de buren, dat vond ik nog wel leuk landelijk en met de bus ben je snel in Corfustad.

• 9Caro22-02-2008

Prachtig complex met gezellige eigenaresse. Zwembad wordt 2x per week schoongemaakt. Op loopafstand van het centrum. Als je er komt is Taverne Aries zeker aan te raden. Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest en gaan dit jaar terug, het was/wordt een prachtige vakantie.

• 52 volwassenen, 2 kinderen (dochters: 12, 10)10-01-2008

Wij verbleven twee weken in het grootste appartement aan de voorzijde van Huis Rosalia. De foto´s in de brochure suggereerden een rustige ligging en een goed verzorgde inrichting. In augustus hebben we erg veel geluidsoverlast gehad. Voorbijrazend verkeer en drie middagen/avonden vervelende grondwerkzaamheden in de buurt (veel stof- en geluidsoverlast). Kookplaat, oven en afzuigkap waren eigenlijk te oud en te vies om aan te raken. Drie kleine balkonnetjes: Buiten eten gaat met z´n vieren net aan maar is dus wel erg krap. Eigenaresse was best aardig maar wij hebben het gevoel dat we door de Nedelandse touroperator misleid zijn en dan ook veel te veel betaald hebben. Geen aanrader in het hoogseizoen!

Appartement Rosalia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij