Hotel Park

Hotel Park
6,2

28 tips over Hotel Park

Jessica_hanemaayer, 8-3-2015

'S avonds met de boot richting Corfu stad ipv met de taxi.

Huur al op de eerste dag een scooter/quad voor je gehele vakantie, ze zijn vaak op.

Jeep safari

Janine, 21-7-2014

De Noordtoer! Super leuke excursie!

Zuidtoer, niet doen, zonde van het geld! Achillion kun je makkelijk zelf met de bus doen!

Corfu-Stad is ook een aanrader!

Frank, 1-7-2014
Scooter huren dichtbij het hotel, we huurden er 1 voor 40 euro voor 3 dagen. Hierna huurde we deze er nog een dag bij en hoefde hiervoor 10 euro te betalen, dus kijk of je dit per dag kan huren, is dus goedkoper. Benzine prijs redelijk gelijk aan NL. Met de scooter door de bergen kom je op de allermooiste plekjes die er maar zijn op Corfu.. echt genieten !!! Corfu stad ook aanrader. Alles makkelijk vanuit hier te doen op de scooter. Corfu stad 8 km.

We hebben een aantal aanbieders voor Park voor je op een rij gezet:

LEYS , 16-6-2014

Corfu is een heel mooi eiland om enkele uitstappen te ondernemen. Vooral de Noord-en Westkant van het eiland is heel mooi met prachtige uitzichten.

Het kasteel van "Sissi", meer in het zuiden was echter een tegenvaller. Er is zeer goed openbaar vervoer op het eiland. Als motorrijder zou ik iedereen wel afraden om het eiland per scooter/moto te verkennen.

Leny, 13-6-2014

Als je uitzicht wil hebben op zee moet je kamer aan de voorkant hebben (,moet je wel 8 euro per dag bijbetalen omdat ARKE geen kamers met zeezicht heeft aan te bieden) achterkant rustiger. Het eiland is prachtig en een auto of scooter huren is zeker aan te bevelen. Er zijn leuke excurcies te doen maar dat kun je daar wel zien.

Jan , 9-6-2014
Boek wel een auto zodat je meer van het eiland kunt bekijken, in Gouvia is niet zoveel te doen en wandelen mogelijkheden zijn er beperkt.

Anita Kleijn, 10-10-2013
Met het openbaar vervoer zijn leuke uitstapjes te maken.
Stephanie, 19-9-2013

- Supermarkt: Loop het hotel uit en ga direct naar rechts. Loop rechtdoor en aan je rechterhand zit dan een grote, groene supermarkt.

- Voor het hotel zit een bushokje. Daar vertrekt de bus richting Corfu Stad, het centrum. Aan de overkant kun je wachten op het trottoir op de bussen de andere kant op, bijv. naar Paleokastritsa of Kassiopi.

- Kamer 103 is netjes en ligt op een rustige plaats in het hotel (1e verdieping)

- Hotel café is leuk; lekkere cocktails en leuke avonden (karaoke, dans).

Wendy van der Voort, 8-9-2013
We hadden een deluxe kamer met zeezicht. We kunnen die van harte aanbevelen. 's avonds is het zwembad prachtig verlicht en is er een fontein geïnstalleerd. Wie 's avonds niet de deur uit wil hoeft zich in het hotel ook niet te vervelen. Ook Korfoe-stad is een bezoek waard. Bekijk daar de sfeervolle winkelstraatjes en steegjes. Voor wie het te duur is om een reis te boeken bij de reisorganisatie kan terecht bij nsk travels is Dassia
tineke, 6-9-2013
ga liever niet eind augustus want dan is het hotel vergeven van de Sloveense jongeren en boek geen excursies bij de touroperator want zelf kun je het net zo veilig en de helft goedkoper doen(je gaat met dezelfde boot n.l)

We hebben een aantal aanbieders voor Park voor je op een rij gezet: